Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 04/27/23 w Odpowiedzi

  1. Może zamiast tego lepiej dać jakiś voucher na szkolenie na torze z bezpiecznej jazdy lub coś tego typu
    3 punkty
  2. Izo daj spokoj… nie wygrasz. Chlopaki zyja w innym swiecie gdzie sila odsrodkowa dziala w kierunku asfaltu. nawet jak do jich dojdzie, ze masz rcje to i tak beda majaczyc… nawet jak podasz konkretne przykladny z rysunkiem to i tak sie mylisz… damian- w odpowiedzi na twoje pytanie odpowiedz jest stosunkowo prosta: hamowanie do apeksu i akceleracja od apeksu.. (w duzym uproszczeniu)
    2 punkty
  3. Chyba teraz już mogę opisać jak się cała przygoda zakończyła. Można by rzec, że miałem szczęście, a nawet bardzo dużo szczęścia, ponieważ okazało się, że uprawnienia nadano mi w dniu 02.06.2023, a do kontroli doszło dnia 03.06. Suma sumarum prawo jazdy odebrałem 12.06 i chyba przez pomyłkę, Pani ze starostwa nadpisała mi status: "zatrzymane", więc po konsultacji na komendzie, mogłem się normalnie poruszać. W momencie kiedy otrzymałem pierwsze pismo z sądu, miałem już tak naprawdę uszykowaną, przy pomocy prawnika, odpowiedź na nie. Pismem tym był wniosek o zatrzymanie prawa jazdy. Odpowiedzią był zażalenie, na zbyt mało dokładne zebranie dowodów ponieważ zgodnie z wydanym mi prawem jazdy, uprawnienia w dniu 03.06 posiadałem, a nie moją winą było to, że nie było tej informacji w systemie informatycznym policji. Sąd przyznał mi rację i wycofał postanowienie, ale mimo wszystlo dwa tygodnie później dostałem wyrok sądu W którym nadano mi 1500 zł mandatu, zatrzymanie prawa jazdy na 6 mies, wliczając już czas od 03.06 oraz opłaty sądowe. Kolejne zażalenie, że przecież komisja, tak, ta sama od uchylenia wniosku o zatrzymanie, już wycofała postanowienie. Odpowiedź to uchylenie postępowania i wycofanie wyroku oraz obciążenie Skarbu Państwa kosztami sądowymi. Podsumowując, Państwo z dykty i kartonu, gdzie nic ani nikt ze sobą nie współpracuje, wszystko jest robione na "odwal się" i byleby zrobić. Dobrze, że teraz w mobywatelu jest to tymczasowe prawo jazdy. A i Panie ze starostwa dostały ode mnie potężny kosz słodyczy i kawy w ramach podziękowania, że jednak nie odłożyły formalności z moimi uprawnieniami do poniedziałku, tylko zrobiły to tego samego dnia w który uiściłem wszystkie opłaty i dopełniłem wszystkich formalności. Pozdrowiam i LwG.
    2 punkty
  4. Jest " kilka " cruser'akow, gdzie tyl hamuje lepiej niz przod, w weikszosci przypadkow ich nazwa zaczyna sie od literek HD 🤣 Klod, umowmy sie, ze jezeli masz jeszcze czas na zbijanie biegow to 1. Nigdy nie hamowales awaryjnie ! 2. Jezeli jest czas, na zbijanie biegow, to napewno nie jest to juz hamowanei awaryjne ! I proponuje Ci nie komentwac tej wypowiedzi, bo po jej rozlozeniu na czynniki pierwsze bedziesz stal jak zmoczony zimna woda pudel 🤣 🙂
    2 punkty
  5. Zgadza się, jakieś 6 lat temu miałem takiego, tylko dodać trzeba, że to Skuter Maxi - żeby chłopak nie myślał, że chodzi o jakieś małe pierdki. Dość to duże, pod dupą kufer na dwa kaski. Maszyna wazy ok 180 kg jeśli dobrze pamietam. Żona chciała się tym nawet powozić, ale się bała rozmiaru. Bycze to jak na 125cc. Choć z drugiej strony jak chłop myśli o motocyklach na przyszłość (kat A.), to może kupno „manuala” bardziej go do tego przybliży, niż jazda na skuterach z automatem.
    2 punkty
  6. Taaaaaaaaaaaa, i dowiedzieli bysmy sie, ze jedyna sluszna opcja szkolenia jest na jednym motocyklu 🤣 Od siebie polece cokolwiek z firmy Metzeler np Interact 8 ( jezeli sa ejszcze produkowane ) albo Roadtec 01 najnowszea produkcja. Trzyma dobrze i na mokrym. 🙂 Przod moze byc w wysokosci inny niz tyl, bo jest to ustosunkowane wysokoscia w stosunku do szerokosci i podawane jest wlasnie w %% czyli cytfy 50, 60 , 70. Opony tylko jednej firmy, zadnych mieszanek to nie moto GP 🙂
    2 punkty
  7. To idź na siłkę i bez rozgrzewki zarzuć od razu max tego co potrafisz podnieść. I max serii co dasz radę. A po takiej sesji zapytaj mięśni jak się czują. Tak, KAŻDE "gazowanie" szkodzi, a takie na zimno to najbardziej. Wszystkie urządzenia mechaniczne, w tym silniki spalinowe, posiadają "optymalną temperaturę pracy" co znaczy że poza takim zakresem zachodzą niekorzystne procesy. Nie dość że zimny olej (ten w dwusuwie też) ma inne właściwości smarujące, to przede wszystkim chodzi o tolerancje. Nie wiem czego w szkołach dziś uczą, ale mnie uczyli że metale (i nie tylko) pod wpływem temperatury zmieniają rozmiary. A jak tego nie kumasz, to zastanów się jaki jest lepszy tłok dla silnika - spasowany czy obijający się w cylindrze bo ma za duży luz? Resztę sobie dodedukuj. P.S. rozgrzewanie silnika na postoju przed jazdą ma sens TYLKO w przypadku sportów wyczynowych albo samolotów. W przypadku pojazdów po prostu zacznij jechać BEZ pałowania. Pałowanie dopiero jak się zagrzeje.
    2 punkty
  8. Mi semperit popękał, ale z zewnątrz. Farba schodzi to fakt, ale pewnie przez niedokładne malowanie ( u mnie) - obecnie problem rozwiązany, pomalowany cały zbiornik od środka.
    1 punkt
  9. Gratuluje maszynki, sam taką kupiłem niedawno. 🙂 Wierć śmiało, w bajorze motocykla raczej nie trzymasz. 😛 Zawsze możesz otwór zabezpieczyć farbą, albo kup kierę aluminiową. Pozdro!
    1 punkt
  10. Dla potomnych tak na wszelki wypadek 😉
    1 punkt
  11. To sa dwa różne motocykle. 2010-2013 to tzw ostatni olejak. Takiego miesiąc temu zakupiłem i kończę go serwisować. o ile strona wizualna bardziej niż ok to serwis trochę zaniedbany. Największa różnica z poprzednikiem, to rozrząd już DOHC. Nie ma śrubek do regulacji zaworów. robi się to za pomocą, tzw pestek. Natomiast 2014- to już LC. Nie miałem go, więc wiele o nim powiedzieć nie potrafię, tyle co z słyszenia różnych opinii. Jedni chwalą inni chcą właśnie tego, ostatniego olejaka.
    1 punkt
  12. Kończąc wątek, Luca w HRC, Diggia w VR46
    1 punkt
  13. Faktycznie, moja wina, osobiscie pozbylem sie detek w xv1600, stad napisalem co napisalem. Nawiasem to zabawne, RS na bezdetkowych, do Viadra kiedys a obecnie GSa zakladam detki 😄
    1 punkt
  14. https://vi.aliexpress.com/item/1005005036435957.html?spm=a2g0o.productlist.main.5.1b742821An9Tmg&algo_pvid=26d53764-6b40-479b-bbcf-43523e0836f0&algo_exp_id=26d53764-6b40-479b-bbcf-43523e0836f0-2&pdp_npi=4%40dis!GBP!3.63!1.16!!!31.69!!%40211b61bb17003938608545023eef40!12000033306985691!sea!UK!1652372675!&curPageLogUid=xXgyn6LttuKG Chinski badziew ktorym latam opony od zawsze. Samochodowe i motocyklowe. Opone w Varadero zakleilem na Wegrzech, dojechalem do Bulgarii a potem wrocilem do UK i jeszcze dokonczylem sezon. Generalnie nie mam pojecia czy wolno czy nie wolno naprawiac. JA naprawiam o ile da sie naprawic. To tak jak z naprawianiem tarcz hamulcowych. Nie wolno. W Rumunii mialem zalozonego disclocka i albo chcieli ukrasc motocykl albo se posiedziec, wazne ze przewrocili a tarcza sie znieksztalcila. Magicy w szopie naprawili bo na nowe tarcze bym czekal z miesiac.
    1 punkt
  15. A dzisiaj takiego widzialem. Poszedł w botanikę i sie tłumaczył, że mokro, że opony już zdarte, a później polazł do miejsca gdzie piznął i pokazywał, że tam jest asfalt nierówny. Kierowca bez winy, tylko droga krzywa, złe opony i zły asfalt - jak żyć? PS Wracając do tematu hamowania - widziałem ma YouTube, jak na Hayabusach robią stoppie. Podejrzewam, że na K też by dało radę, gdyby dało się dezaktywować ABS-a chwilowo.
    1 punkt
  16. Panie kochany, ja na tym forum byłem chyba ostatnio ponad 10 lat temu , nawet hasła pozapominałem dopiero Dominik z pomocą przyszedł 😅 Offroad w duszy i sercu gra, motocykle naprawiam sobie już tylko od czasu do czasu hobbystycznie, ale warsztat z narzędziami został. Ostatnie lata co prawda na ulicy spędziłem, i raczej Stukata nie sprzedam, ale jak dobrze pójdzie to w po zimie postawie w garażu jakieś hard enduro, bo chęci żeby wrócić do jazdy w terenie przybierają od jakichś 2-3 lat na sile, i nie da się kupna enduro odkładać w nieskończoność 😀
    1 punkt
  17. Jonaszko, słownik chyba Ci przeinaczył kilka słów. Możesz to jeszcze raz napisać?
    1 punkt
  18. Nie będzie też wtedy podnosić tylu. Jonaszko, jak Ty czasem coś pindolniesz! ; ) w MotoGP hamuja przodem, tyłem, nogami i kaskiem, a tyły im i tak lecą do góry. Uważam, że więcej da Ci odpowiednia pozycja na moto i NIE-opieranie się o kierownicę. Tylny hamulec spowalnia rozprężanie się tylnego amortyzatora, ale jak masz dobre heble i opony z przodu, to tył Ci poleci, szczególnie na sportach.
    1 punkt
  19. a czy producent pisał o tym, żeby zwiększać 2 krotnie interwał wymiany oleju?? Należy zrobić tą płukankę aby naprawić to co zepsuł użytkownik i jeżeli coś się stanie to nie z powodu użycia płukanki a dlatego, że jeździł na starym oleju. Nie kombinujemy nic gdy serwisujemy motocykl jak należy, jeśli nie to błędy trzeba naprawiać. Bardzo ważne jest przy użyciu płukanki postępować zgodnie z instrukcją jej użycia podaną przez producenta przede wszystkim ile płukanki użyć do objętości oleju w naszym motocyklu.
    1 punkt
  20. Daj spokoj, opibie są podzielone, widzialem gdzies test Kiviego i Coobcia, rozkrecili od dolu silnik zobaczyli gdzie tam naleciałości i potem skrecili, płukanie i znow rozkrecili, cos tam niby wyczyścilo deokatnie ale generalnie szkoda czasu. Lepiej wymienic olej i filtry polatac troszke i znow zmienic olej i filtry i juz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  21. No Rinaldi ładnie pojechał, wyprzedził i odjechał sobie. No i Petrux co wyczynił, z ostatniego na 5 pozycję. Łooo co za wyścig superpole! Bauti górą 😀
    1 punkt
  22. Części skrzyń biegów Ural i Dniepr to 2 różne bajki. Nie są zamienne. Wałek napędowy, który masz, do skrzyni Urala będzie za krótki i nie będzie raczej pasował. To problem znany wszystkim wstawiającym skrzynię Dniepra w takie ramy jak twoja. Osłona krzyżaka odkręca się. O ile pamiętam to chyba lewy gwint ale mogę się mylić. Wszelkie uszczelnienia i zwłaszcza uszczelniacze kupuj krajowe. Ruskie nie są wiele warte. W kole zamachowym trzeba wymienić kołki, które trzymają staliwe przekładki. Mają wyrobione powierchnie co utrudnia prawidlowej pracy sprzęgła. Kołki wyprasowuje się na prasce. Nowe są dostępne u handlarzy. Sprawďź też czy koło zamachowe nie czepia łbów śrub trzymających tylną pokrywę wału. Ponadto stośki wału i koła zamachowegi dociera się pastą do zaworów. Obie części powinny mocno trzymać się na stożkach. Wpust i śruba zamachu to tylko elementy ustalająco-zabezpieczające. A pręt wycisku został przerobiony z czegoś bo to ani Ural ani Dniepr.
    1 punkt
  23. Hehe, wielowpusty w ruskim sprzęcie, bez przeróbek, same się smarują...ale jest już patent na uszczelnienie, zakłada się simmering i dodatkowo na to placek wycięty w środku pod wymiar ja to jeszcze dodałbym rurkę na zewnątrz i wężyk wygiety na zewnątrz koła... podobno wtedy jest lepiej i szczęki już nie są takie mokre... Po takiej przeróbce wtedy trzeba doglądać wielowpusty...;-) Teraz są lepsze niż te stalowogumwe łaczniki, są pouliretanowe, u mnie jezdzi od 2019 i jest OK..
    1 punkt
  24. Tylko sam co sezon jestem na torze i szkoleniach, więc jaki teoretyk? No dobra, Croowab, pamiętam jak mówiłeś kiedyś, że miałeś super ekipę, z którą się dzieliłeś doświadczeniami. Podobno też ostatnio zacząłeś jeździć tylko po torze, nawet se litra kupiłeś. I nie wiesz, że jak się zaczynasz składać w zakręcie, to siła bezwładności (przyspieszenie, siła odśrodkowa) zaczyna działać na zawieszenie? Jak będziesz już na tym torze, to pogadaj z kolegami i zapytaj się. ; ) Może ktoś Ci wyjaśni, że jak wchodzisz w zakręt na hamulcu (trail-breaking) i wraz z większym złożeniem odpuszczasz hamulec, to zawieszenie nie odbija jak na jeździe na wprost, bo właśnie "siła odśrodkowa" kompresuje zawieszenie w zakręcie. Czy tu może coś jest niejasne? ; ) W sumie to powiedz mi, jak to jest, że gdy motocykl pochylę, to upada. A jak jadę w zakręcie, to mogę się mocno pochylić, a on nie upada? Czy to jakieś czary, Croowab? @KLAUDIUSZi @Croowab, żeby nie było, że sie tutaj tylko błotem będziemy obrzucać - skoro już tu zajrzeliście, to powiedzcie jak się te zakręty przejeżdża. Jak widzicie, że weszliście w zakręt za szybko, to co robicie? Gaz do oporu i przeciwskręt? Hamowanie? @KLAUDIUSZ, ja wiem, że ty jesteś już tak zaawansowany, że pewnie dajesz w pytę i powerslidami wychodzisz - ale napisz co byś poradził początkującemu motocykliście, który ten temat zacznie czytać.
    1 punkt
  25. Klod, po prostu zyje dluzej niz Ty, w wielu wiecej miejscach jak Ty i o wiele wiecej ludzi probuje mnie dymac niz Ciebie..... 🙂
    1 punkt
  26. No jak jest.... A cpo jak niema ? Klod, troche juz na tym padole zyjesz wiec powinienes wiedziec co robi przedstawiciel czy importer danej marki gdy sprzet jest sciagniety do kraju a on i jego dzialka / dola zostala pominieta. Zlewa cieplym moczem, bo jest z poza sieci dealer'skiej 🤣 W Niemczech Ford nie udziela gwarancji na Mustangi z poza sieci dealer'skiej. Na gwarancji sa naprawiane tylko te ktore zostaly zakupione w Niemczech. Wszystkie inneamerykance .... bo sa posciagane .... 🙂
    1 punkt
  27. Tuzmen, spoko @Damian85 Zlota lopata juz w drodze ! 🤣🤣🤣🤣 🙂
    1 punkt
  28. Dlaczego nie masz wsporników? A czy przypadkiem nie stanowią one elementów tego stelaża, tylko ich nie dostałeś? Bo wygląda, że wspornik powinien być dokręcony pionowo do góry od poziomego ramienia stelaża (masz otwór pod śrubę) do śruby mocującej tylną owiewkę, przechodząc spodem pod owiewką. Chyba, że to w ogóle stelaż od innego motocykla... Bez gdybania: najprościej przedłużyć ramię stelaża do mocowania podnóżków pasażera.
    1 punkt
  29. 1. Dokladnietak trzymaj, mysle, ze dzisiaj banan bedzie conajmniej raz wokol facjaty ! 🤣 2. Ja ? alez skad ! NIgdy w zyciu ! 🤣 3. Podtrzymuj, podtrzymuj ! 🤣 🙂
    1 punkt
  30. Mam już nowe gumy (Roadtec 01 SE), ale wypowiem się chwilkę na temat poprzednich, tj. Dunlop GPR-300: w deszczu bardzo słabe. Na suchej drodze ujdzie, ale na mokrym bardzo słabo. Wczoraj polatałem troche po większym deszczu i takie arabskie drifty moto odwalało, że się tego nie spodziewałem - a manetka była ledwo głaskana. Jest po prosty słabo. Szybko puszczają. A w koleinach na skrzyżowaniach to już tragedia. Jeszcze nigdy się tak nie ślizgałem - a podkreślam, że ledwo muskałem gaz, bo dupą rzucało jakby koń wierzgał. Dużo słabsze nawet od Pirelli Angel ST, które jest w podobnej cenie do Dunlopa.
    1 punkt
  31. Do czego służy ABS, już wyżej napisano. Natomiast w tym modelu, oprócz ABS-u, jest wspomaganie siły hamowania. Taki agregat zespolony. Działa to mniej więcej tak, że wystarczy lekko nacisnąć klamkę i moto stoi w miejscu. Oczywiście tak szybko, jak szybko pozwoli na to ABS. Jest kilka minusów tego rozwiązania. Po pierwsze, mocno awaryjne i wymaga wiedzy przy serwisie wymiany płynu a powinno się go wymieniać nie co dwa lata a co rok. Druga sprawa to samo hamowanie. Żeby było idealne, musi być spełnione co najmniej dwa warunki. Równa droga i dobrze działający, ustawiny tylny amor. Inaczej koło przeskakuje dołki przy większej prędkości, co z kolei skutkuje zwolnieniem siły hamowania i czasami masz uczucie, że straciłeś na chwilę hamulce. To tak po krótce, jak powinno być. Jednak w tych rocznikach, często się zdarza, że ktoś już wykastrował ABś i wspomaganie. Najłatwiej to sprawdzić, włączając zapłon i naciskając klamkę a następnie dźwignie hamulca nożnego. Za każdym razem powinno być słychać pracę silnika. Jeszcze jedno. W tych modelach, nie wolno używać klamki i dźwigni hamulca bez włączonego zapłonu. Inaczej pompa szybko poleci. Raczej staraj się też nie używać hamulca nożnego bo zbyt silne jego naciśniecie, też szybko niszczy pompę. Dlatego od połowy 2007 roku, z agregatu usunięto wspomaganie i te pompy są już mało awaryjne. Najczęściej leci w nich silniczek ale on jest wymienny i łatwo dostępny, ponieważ jest montowany w kilku odmianach Forda. A cała pompa o ile pamiętam w w Fordzie Ka.
    1 punkt
  32. Mnie by ciekawilo co kto rozumie poprzez " dlugo " zwlaszcza w prypadku " K " 🤣 Z 6 rachunkowo trzyma 10 400 km Z 8 ca 8500 km Zywotnosc opony to przedewszystkim teren po ktorym sie ten motocykl porusza. Opone mozna zalatwic po 1 000 km. ( lub jeszcze szybciej 🤣 ) 🙂
    1 punkt
  33. Ja bym na Twoim miejscu wziął pod uwagę jeden czynnik - zakładam, ze chcesz kupić 125cc, bo nie masz prawa jazdy kat. A i prawdopodobnie tez nie masz za dużo doświadczenia na motocyklach. Jesli te założenia są dobre, to zastanów się nad tym co się stanie, jak się na swoim pierwszym sprzęcie wyrżniesz… i porysujesz cały bok - nowe moto będzie to bardzo bolało, oj będzie Ci szkoda. Ja bym się na Twoim miejscu zastanowił nad jakaś tańsza używka, żeby pojeździć i zebrać bojowe doświadczenie. Silniki 125cc są tanie w naprawie, nawet jak Ci się trafi jakaś awaria w używce od przebiegu, to generalny remont silnika będzie raczej tani, a tym bardziej jakieś pierdoły. Jedynie sprawdzić by trzeba było, czy skrzynia biegów działa płynnie, czy już zdycha. Nie bałbym się używek 125cc. Na pierwszy sezon wziąłbym cokolwiek taniego z założeniem, że mogę zaliczyć szlifa lub rozpiździć maszynę.
    1 punkt
  34. Dzwoniłem do tego warsztatu, który robił regenerację sprzęgła - była robiona miesiąc temu. Ogólnie sprzęgło chodzi dobrze itd, tylko czasem są drgania w okolicy 4 tysięcy obrotów. Mechanik powiedział, że poprzedni właściciel chciał tylko wymienić płytki i kosz, ale czegoś tam pożałował (pewnie na sprzedaż szykował) i dlatego są te wibracje. No nic, tragedii nie ma, ale i tak to sprawdzę.
    1 punkt
  35. Dzisiaj zadzwoniłem do BMW Inchcape, aby fachowym okiem zajrzeli do tego sprzęgła i zrobili przegląd - gratisowo będę miał 5 akcji technicznych (wymiany różnych części) - ciekawe. PS Ten temat chyba za bardzo schodzi na off-topa.
    1 punkt
  36. No i skończyło się na BMW K 1200S (2006) z ABS (tutaj już słowa @ks-rider krążyły w głowie o tym, że nie warto ryzykować - a do takiego sprzętu ABS się przyda). Na razie zrobione trochę ponad 100 km, hamulce ma niezłe.
    1 punkt
  37. Ale ja nie będę tu dyskutował na temat olejów. Masz wyżej na zdjęciu podaną tabelkę dopuszczalnych olejów do tego modelu motocykla i jest tam jak byk 20W50 przy eksploatacji motocykla w temperaturach powyżej -10 stopni aż do upalnych temperatur. Inżynierzy projektujący ten silnik taki olej dopuścili i tyle w tym temacie. Jak chcesz pytać dlaczego to nie pisz do mnie tylko do Honda Motor Co. Ltd. i im zadawaj filozoficzne pytania.
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Już 650-tki dudnią niemiłosiernie. W swojej miałem jakiś akcesoryjny tłumik, to tak napierdzielało, że się pytali mnie czy to 1000. Ja ją sprzedawałem, to przyjechało do mnie dwóch młodych chłopaszków i kupili w ciemno (bez jazdy próbnej), bali się przejechać nawet - co było nawet trochę zabawne (szczególnie jak jeden do drugiego mówił „Ja pie**olę, nie jadę tym”). Ale serio, dźwięk SV jest bardzo fajny i taki agresywny - słychać, ze to V2 i że lubi szarpać.
    1 punkt
  40. Oj nie, zwierząt domowych mi jak na razie wystarczy, Klaudiuszku. : ) Ale… Podobało mi się moje stare SV 650 (V2), jeszcze miałem tam fajny wydech, brzmiało to zabójczo. Lubię dźwięk V-ek. Myślę, że muszę osobno zbadać choppery i sportowe-turystyki. Jak @Buber powiedział, choppery to klasa w sobie i tam są inne standardy. To tez muszę jeszcze zbadać. Tereny nieznajome dla mnie jeszcze.
    1 punkt
  41. Intruder 1800. Szybki i całkiem dobrze skręca i hamuje. Dozbieraj kasę bo stary chopper żaden dobrze jeździć nie będzie. Mój BD ma seryjne 145 koni i jest w miarę lekki (298 kg) jak na prawie dwa litry. Ale zamontowałem mu Thunderjeta i generalnie mam obawy mocniej odwinąć teraz 😁
    1 punkt
  42. Stan naprawde szokujacy pozytywnie. 🙂
    1 punkt
  43. Damian, sopko, czytam na bierzaco. tez kiedys bylym najarany na Drad Star'a 1100. Na szczescie kupilem GSXF 600 🤣 🙂
    1 punkt
  44. Dzisiaj przewiozłem się na Virago 750... ale nie mogłem nawet odczuć jak to idzie, bo sprzęgło się ślizgało - a miała być PEREŁKA "lać i jeździć"! Pomijając temat prywantego hanldorza, zauważyłem kilka rzeczy w Virago. Hamulcowanie: mimo dwóch tarcz hamulcowych (wersja 750 rocznik 94), to sprzęt zwalnia, a nie hamuje (możliwe, że to po prostu ten egzemplarz). Kultura pracy silnika: taka sobie, pomijam już drgania, bo to V2, ale ogólne wrażenie miałem takie, jakby ten silnik męczył się przy wchodzeniu na obroty. Przednie zawieszenie: Bardzo czułem pracę przedniego zawieszenia, czasem czułem, jakby podskakiwało przednie koło nawet na równej drodze - bardzo szybkie ruchy góra/dół, tak szybkie, jakby zaraz miało wpaść w drgania albo shimmy. ; ) PYTANIE: Czy w chopperach starego typu/rocznika rzeczywiście zawieszenie jest miękkie i czuć jak pracuje, czy to raczej problem z zawieszeniem w tym konkretnym egzemplarzu? To była moja pierwsza jazda, więc dopiero badam temat. Pewnie w najbliższych dniach sprawdzę jeszcze kilka egzemplarzy.
    1 punkt
  45. Diavel jest naprawde fajny. Jezdzi sie tym bez komplexow,przechyly sa bardzo OK. Tyle, ze cena i nie wiem, czy odwarzyl bym sie ze wzgledu na moja biedote i sknerstwokupic jakas uzywke. Buldog, hmmmmm, dla mnie nie wchodzi w rachube ze wzgledu na brak ABS'u. Honda VTX 1300 ale cenarowniez nie ta. Ja dalem sobie obecnie termin roku lub dwoch i albo calkowicie zrezygnuje z jazdy jednosladem albo bedzie przesiadka na HD 🙂
    1 punkt
  46. Bardzo rozsądny wybór - kupiłeś golasa czy w owiewkach? ; )
    1 punkt
  47. No tak tak internet wszystko wie …. Ja tam mam dużo rodziny w wojsku czy dyplomacji więc Oni chyba wiedzą lepiej chociaż może nie bo internet …….. wiadomo, wyrocznia, pewnie tiktok czy twiterek ha ha ha Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Andrzejku …… generalnie dokument nawet na komorce mozesz podpisac i odeslać, nic nie trzeba drukowac, mozna wklejic podpis w dokument, duzo usprawnień [emoji1787][emoji106] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  48. W kilku przypadkach jak najbardziej można zawrzeć umowę na okres krótszy niż 12 m-cy. Np. właśnie w przypadku pojazdu historycznego. Minimalnym okresem, na który zawiera się umowę OC jest okres 30dni. Reguluje to art. 27. Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
    1 punkt
  49. Sprawdzone, działa Samoprzylepny rzep przemysłowy 3M SJ 3550 Dual Lock - 25 mm - sklep internetowy Multitapes.pl
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...