Jump to content

Taurus 61

Forumowicze
  • Content Count

    423
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Taurus 61

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta
  • Birthday 05/13/1961

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    muzyka,fotografia,astronomia,motocykle.
  • Skąd
    D-S

Osobiste

  • Motocykl
    Zielone w Czarnym Kolorze
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

3,564 profile views
  1. Nie calkiem jest tak jak piszesz.Z tego co mi wiadomo to H2 SX to pierwszy Kawasaki z interwalami serwisowymi wynoszacymi 12 000 km. Sprezarka rowniez nie wymaga specjalnej uwagi.Ja wychodze z zalozenia , jezeli Gosciu kupuje taki sprzet to koszty eksploatacji to nie problem dla niego , no ale moge sie tez mylic Ps.Tu jeszcze pare ciekawostek na temat H2SX , ale niestety w jezyku niemieckim https://www.1000ps.de/testbericht-3004073-kawasaki-ninja-h2-sx-test
  2. Ja mialem sprinta st 955i i moge powiedziec ze bylem najszczesliwszym czlowiekiem , aaale jak sie tego "cuda" pozbylem.Pod wzgledem napraw pobil urala ktorego mialem. Ps.no ale nie mozna wykluczyc ze tylko mnie trafila sie taka fabrycznie nowa mina !!!
  3. Niezawodny sprzet to polowa roboty.Ja bym powiedzial stihl.Troche taka pracowalem i nigdy nie robila faksow,no ale tani badziew taz ma swoje plusy
  4. Jeszcze niedawno temu bylem na etapie przesiadki z gtr na turystyczne enduro.W gre wchodzil gs 1200 adv i ktm 1290 s .Po wystarczajaco dlugich probnych jazdach tymi maszynami doszedlem do wniosku , ze zostane przy moim gtr. Ps. Rura , tak w tajemnicy powiem Tobie . Pierwsze co wymienilem to byla szyba.
  5. Czesc. Jestes tej samej konstrukcji co ja , a mnie to teraz najlepiej podchodzi gtr 1400 to i moze Tobie podejdzie.Zajefajniscie wygodny dla kierownika i plecaczka,oszczedny w spalaniu,mmmocy pod dostatkiem.Jedynie to budzet 10kola moze nie wystarczyc.
  6. Tez mi te zmiany nie podchodza , z drugiej strony po co ma byc latwo skoro mozna skomplikowac
  7. Jak poprzednik pisze , modele po liftingu zaczynaly sie od r. 2010. Przed :wink: Po :wink: Ps.Najzdrowszym wyjsciem dla Ciebie bedzie zakup gtr`a.Tabletki od bulu glowy to nic zdrowego , a i spanie sie Tobie poprawi.To samo przezylem 9 lat temu. :biggrin: :biggrin: :biggrin:
  8. S100 Dry Lube Kettenspray.Spray do natrysku na sucho.
  9. https://kawasaki.com.au/general-kawasaki-news/kawasaki-1400gtr-racks-up-over-300000km/ https://motovoyager.net/najnowsze/kawasaki-gtr-1400-demon-autostrady-i-kreator-adrenaliny-test-dlugodystansowy/ GTR-a to nie jest moj pierwszy motorek ale pierwszy ktorego tak dlugo trzymam (9 sezon) Gdyby on byl tak problematyczny jak niektorzy twierdza po max 2 sezonach poszedl by w swiat.Co do spalania w moim przypadku , tak mniej wiecej z grubsza na oko: 3 kufry , 60% przez miasta , 30 % poza miastem , 10% autostrady , wyszlo mi dzisiaj niecale 6L (5,86) Normalne latanie bez palowania.
×
×
  • Create New...