All Activity
- Today
-
Oni je tłukli cały czas w ostatnich latach tylko jest to produkcja jednostkowa raptem 50 sztuk rocznie.
- Yesterday
-
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/honda-cbf-honda-cbf-ID6H7dui.html?isPreview=1
-
Wszystko wskazuje na to ze motonogi Maico przywrocili do zycia 😊, przynajmniej ja juz od polowy lat 70tych nic nie slyszalem na ich temat.A moze ja cos przespalem , tego tez nie moge wykluczyc 😉
-
Generalnie Marc jedzie najlepszym motocyklem w stawce, na tor który najbardziej lubi, co może pójść nie tak? Ale oby coś poszło, bo nuda 😛
-
125 na kręcenie się po mieście
konrad1f replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
na prawko to bardziej 4, w poznaniu sam kurs ponad 3k, badania, egzamin, dojazdy i robi się praktycznie 4. w małe ktm-y raczej w ogóle bym nie szedł. słabe ramy 😛 myślę, że już wspomniany pcx125 to jest bardzo dobry wybór. kumpel (niemotocyklowy) kupił używkę dwa lata temu właśnie do poruszania się po większym mieście (poznań) i jest zadowolony. cały czas delikatnie myśli o prawku ale w zasadzie ten skuter mu wystarcza i jakoś widzę, że nie ma parcia na zmianę na coś większego. -
Instrukcja serwisowa do Yamaha Midnight Star 1300A
Piotr6691 replied to Piotr6691's topic in Cruiser/Chopper
Rzeczywiście tłumaczy, patrzyłem na stacjonarnym komputerze. Dziękuję i pozdrawiam -
125 na kręcenie się po mieście
Taurus 61 replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
To tez byl jeden z powodow , dlatego tez wzialem taki skuter. -
125 na kręcenie się po mieście
Piasek80 replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
125 w klasycznej skrzyni są przezabawne. Nieraz przyjdzie ruszyć z pod świateł, ja w aucie, obok ktoś jakimś "ścigaczem 125cm3. Spokojnie się rusza, kiedy ja przepinam z 1 na 2 on już 4-5 zmienia 🙂 Podobnie Vespa: 50cm3 i 300cm3, Przeciętny widz nie odróżni. -
125 na kręcenie się po mieście
Taurus 61 replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Skuter jaki mialem to byl kawasaki j125 (15 koni) a w tej samej budzie jest jeszcze 300tka. -
MarcinStan78 joined the community
-
125 na kręcenie się po mieście
IZO replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Skuter będzie miał przewagę nad czymś z biegami ze świateł. Ja shadowką 125 która ma 15 koni, żeby ruszyć ze świateł tak jak byle kto na skuterze co odwinie cały gaz, to muszę albo przyjarać sprzęgło na wysokich obrotach, albo strzelić na chama ze sprzęgła. Mój sprzęt cierpi a skutery i tak wystrzeliwują pierwsze, dopiero po dystansie doganiam, ale muszę pierwsze biegi do odcinki z całym gazem ciągnąć. Jak ktoś nie jest fetyszystą jak ja takiego pałowania to jest to zwyczajnie męczące sypanie tymi biegami. -
125 na kręcenie się po mieście
Piasek80 replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Tyle że maxi to już jednak nie to samo. Kumpel ma Hondę PCX 125 - to już jest jednak gabaryt pełnoprawnego motocykla 600cm3 - mimo iż ma ledwie 125. Chyba nawet dłuższa niż moja Yamaha, na pewno znacznie szersza - bo to konstrukcyjnie przygotowane (pewnie) pod dużo większy silnik jaki w takie maxi skutery potrafi być kładziony. Jak Burgman - był 125 a był i 650cm3 W przypadku Vespy o której wspominałem różnice są na prawdę kosmetyczne że ktoś kto się nie zna - dobrze - na tych pierdzikach nie rozpozna czy to 50cm2 czy 125cm3 https://www.1000ps.com/pl-pl/porownanie/52512/vespa-lx-50-2t-2013-vs-vespa-gts-125-iget-2021 - Last week
-
125 na kręcenie się po mieście
Taurus 61 replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Jesli ma sluzyc do latania po miescie tez polecam jakis maxiskuter.Sam mialem do miasta takiego maxi 125 skuter (gabarytowo) i powiem nie ma nic leprzego , a i po za miastem dal rade.Licznikowe 110 km/h tez szedl oczywiscie na prostej 👍 -
To jak obstawiamy kolejny weekend.... Marqezy + Pecco, czy Pecco i Marqezy? Może będzie padać... dawno nie padało....
-
Maciek.maciek joined the community
-
Witajcie. tak jak w temacie poszukuję stelaża do reflektora przedniego do Ducati multistrada 950, 2017 rok produkcji. To stelaż który jest przykręcony bezpośrednio do obu lag a stelaż trzyma cały dziób i reflektor motocykla. Pomóżcie proszę. Z góry dziękuję za odpowiedzi lub odpowiedzi pozdrawiam serdecznie Maciek
-
Instrukcja serwisowa do Yamaha Midnight Star 1300A
YaMS77 replied to Piotr6691's topic in Cruiser/Chopper
Używając przeglądarki Chrome, masz automatyczne tłumaczenie. Nie wiem jak w innych przegladarkach. -
125 na kręcenie się po mieście
jeszua replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
nudzisz się, acan 😎 na skutrze mam osłonę z tucano, deszcz i zimno mi niestraszne. na rowerze pewnie musiałbym wciągać jakieś gumowe portki, od samej myśli jajka mi się pocą. a poza tym jak mówiłem - każdy decyduje pod siebie, to są tylko argumenty jakie dla mnie przeważyły i uważam są warte uwzględnienia w porównaniu z wyborem cbr125 a, mój wózek geriatryczny ma 3 kółka 🤪 na śniegu nie próbowałem, ale z bxl mieliśmy tego zeszłej zimy może ze 4-5 dni (z tego literalnie 1 czy 2 na jezdniach) jsz -
No to już sobie zdiagnozowałeś - problem z zasilaniem w paliwo. Więc zacznij od zbiornika, czy przewody drożne, czy działa odpowietrzenie, a potem w dół, do gaźnika itd.. Sprawdzasz element po elemencie i w końcu dojdziesz do tego gdzie sie zacina.
-
125 na kręcenie się po mieście
Buber replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Parkowanie to jest duży plus dla skuterka czy moto. Ale nie chodzi o miejsce tylko o spokój. Rower elektryk czy hulajnogę to strach zostawić, a takiego obitego skuterka to zasadniczo złodzieje nie będą ruszać bo się nie opłaca. To jest DUŻY plus. -
125 na kręcenie się po mieście
Piasek80 replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Kumpel 4 lata upala po Poznaniu starą Vespę 125. Człowiek który w życiu nie miał żadnej styczności z moto. Dzisiaj, w 20-25min jest w stanie przebić się na drugi koniec miasta w godzinach szczytu. Autem, stałby już 400m od wyjazdu z domu. Na dodatek: wszystkie parkingi buforowe mają węższe szlabany - specjalnie dla rowerów (i skuterków) także wjeżdżasz na każdy i wyjeżdżasz darmo. Podobnie parkowanie w centrum - skuter jest na tyle krótki że parkujesz go albo pomiędzy zaparkowanymi równolegle do chodnika samochodami albo na chodniku - wzdłóż - jak rower. Wszyscy tak parkują. Na dodatek te małe brzdące ciężko odróżnić 125 od 50tki. Nigdy w życiu nie dostał żadnego mandatu czy chociażby reprymendy od jakiejś ochrony parkingu czy Straży Miejskiej itp. -
125 na kręcenie się po mieście
Buber replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ależ co to za niczym nie uzasadniona agresja? :D nie na każdych światłach da się do przodu przecisnąć. Dalej uważam że rower i hulajnoga mają tutaj fory. Dlatego pojazd elektryczny - stan "po pedałowaniu" jest zdrowotnie lepszy niż po skuterze i to nie znaczy że człowiek jest zajechany. A argument pogody się zeruje, bo tak samo dotyczy jednośladu, ba, po śniegu rowerem bym się odważył, moto/skuterem to już nie. Więc bym polemizował ;) że w dużym mieście, które ma choć trochę infrastruktury (WRO!) takie coś ma sens. -
125 na kręcenie się po mieście
jeszua replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
chodnik zdaje się zależy od lokalnych przepisów, ścieżki o ile są, na światłach to wszystkie będą czekać (choć widuję takich pedalarzy, którzy chcą sprawdzić czy są odporni na zderzenia rżnąc przez czerwone); kolesiom na hulajnogach zaś chętnie nogi bym połamał, tak prewencyjnie, żeby postronnym nie mieli okazji zaszkodzić rower wziąłem pod uwagę, ale odpadł ze względu na odległość i czas przejazdu, tudzież np. stan po pedałowaniu (w słońcu, w deszczu); i to mimo gęstej sieci ścieżek rowerowych. w dużej mierze kwestia więc indywidualnego wyboru jsz -
125 na kręcenie się po mieście
Buber replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
W dzisiejszych czasach na jazdy po mieście to rower elektryczny ;) bo spoko po chodniku i ścieżkach można(albo hulajnoga jakaś wypasiona). A skuter jednak na światłach musi stać. Moto to dla przyjemności się ma ;) Ale nie każdego. Do małego, bez korków, owszem. A jak w korkach masz stać to właśnie lepiej coś elektrycznego co po chodniku może. -
125 na kręcenie się po mieście
jeszua replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
hehe, aż się zastanawiałem czy nie odpisać, i okazuje się że nie jestem pierwszy z taką opinią jak Piasek 😎 @Szelki: zrobisz, co uznasz za stosowne, ale weź pod uwagę, że motocykl nie jest bynajmniej idealnym pojazdem na codzienne dojazdy, a już zwłaszcza taki ze sportową pozycją - przynajmniej jak długo mówimy stricte o użytku do omijania korków czyli codziennego przemieszczania się z chałupy na roboty i nazad. przyczyny? ależ proszę: albo się porządnie ubierasz, albo za jakiś czas stawy "podziękują" za notoryczne wychładzanie, zwłaszcza kolanowe. kurtkę łatwo zdjąć, nawet zmienić buty, ale przebieranie portek po każdym dojeździe do roboty jest upierdliwe; wiem, bo sprawdzałem na własnej skórze. a na takiej cbr drugie śniadanie do kieszeni? czy w plecaku, który jeszcze dociąży i tak trzymane w niewygodnej pozycji ramiona? kurtka na wieszak, ale czy w robocie masz gdzie trzymać kask? itd skuter jest do miasta stworzony: 30 czy 90kmh, siedzisz wygodnie, nie wisisz na kierownicy. schowek, ewentualnie kufer, który na nim nie wygląda pokracznie (jak będzie na takiej cbr). nogi za owiewką, ewentualnie osłona na nogi (tucano urbano), wysoka szyba, itp. na miejscu berecik schowany, pozostaje ew. przebrać buty. w krakówku jeździłem kilka lat stareńką belugą 125, mając jeszcze 2 motocykle w garażu; teraz kupiłem tricity, ubrałem na zimę, od kilku tygodni jak jeżdżę bywało i niewiele ponad 0st, pełen komfort za pawężą, deszcz też mniej moczy a, no tylko nie jest spełnieniem młodzieńczych fantazji 🤪 jsz -
Witam serdecznie, kupilem wczoraj aprilia rs4 50 ,po 10 minutach jazdy przy prędkości okolo 75 km h odcięło ja zatrzymala się i nie chciała odpalić, iskra jest ,nie widzę zbytnio chmurki paliwa ,swieca sucha ,raz udało mi się odpalić ją na popych, ale po chwili zgasła, proszę o pomoc ,kompresja raczej jest
-
125 na kręcenie się po mieście
Qadrat replied to Szelki's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Dopisz sobie do listy KTM Duke 125. Chociaż i tak po kilku tygodniach dojdziesz do wniosku, że jednak na miasto fajnie mieć tak ze 30 KM. Jak po sezonie będziesz chciał sprzedać 125, którą weźmiesz w salonie to jesteś jakieś 3 - 4 tys. na minusie. Widzę, że dysponujesz budżetem około 20 000 zł więc ja bym doradził tak: weź 2 tygodnie wolnego, poświęć 3000 zł na prawko kat. A, zostanie 17 000 zł. Za te 17k spokojnie kupisz 2 - 3 letniego KTM Duke 390, który ma coś koło 45 KM, taki 3 latek będzie w stanie jak nowy. Bardzo fajny sprzęt, 140 kg masy, świetnie się tym śmiga po mieście, jeździłem i polecam. Plus taki, że takiego 390 spokojnie sprzedasz za tyle za ile kupiłeś.