Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Last week
  2. Cena w dół - 420 pln https://www.olx.pl/d/oferta/kask-motocyklowy-suomy-s1r-team-yel-rozmiar-m-57-58-1350-CID5-ID10ChJJ.html?bs=olx_pro_listing
  3. Witam posiadam pewien problem. Po zakupie używanego motocykla KTM SX-F 450 strzelał z wydechu dość solidnie. Motocykl miał remont kapitalny silnika i wciąż te strzały występują. Więc raczej to nie zawory. I czy macie jakieś pomysły czemu te strzały mogą powstawać? A jeśli to gaźnik to jak go ustawić aby było dobrze z góry dzięki
  4. Miałem okazję pojeździć na Tracer 9. Pozycja chyba taka sama jak 7, przy 1.92 m wzrostu siedziało się ok. Nie wiem jak dłuższe trasy. Za to poganiałem też Tenere 700 , silnik ten sam co Tracer 7. I całkiem żwawo po czarnym sobie dawał radę.
  5. #pomoc ktoś miał taki problem ? Po przekręceniu stacyjki nie dochodzi prąd dopiero po odpaleniu na kopke załączają się światła ( akumulator nowy stacyjka z instalacją nowa )
  6. Kazik może nie wie, ale w 620 jest APTC zmiękczacz sprzęgła, jak dokupi se suche sprzęgło, w koncu słoiki od Babci będzie bezproblemowo odkręcać hahahahhahhhaha Stachu nie zazdrość tylko kupuj następnego...Huehuehue.... A tak w ogóle Witaj 🙂
  7. Czas na zmiany... Gdyby ktoś rozważał Hujdenała Rangera to u mnie wytrzymał 8,5k. Na piasku lipa, w błocie popelina, na mokrym czarnym poprawnie ale bez szału, na suchym przy strzale z garści potrafi bez ostrzeżenia podnieść ciśnienie. Przód hujdenał scout obleci jeszcze parę kkm. Generalnie na 4+. Zdemontowana jednak... Wleciał komplet Motoz TractionatorAdv tył i DualVenture przód. O ile na tyle już miałem i zrobione do znaczników jakieś 12,5kkm, to przód eksperyment. Dodatkowo założona złota keta i nowe zębatki. Stara keta zrobiła 33kkm tak jak i tylna zębatka, przód po żonglerce przełożeniami jakieś 12kkm.
  8. Wróciłem, nie mogłem pozostać obojętnym widząc jak błądzisz. A tak na poważnie fajny wybór, chociaż z moich trzech „szarpiącym” dzikusem był 800ccm (1000 był już ugładzony). 620 miał najlepiej działającą skrzynię biegów i największy, co nie znaczy że duży, zasięg na baku. Gdzieś tu kiedyś zamieściłem zdjęcie moich trzech Monsterów (były tak niepopularne, że zdążyłem kupić trzeciego zanim pierwszy znalazł nabywcę). zazdroszczę Dominikowi 900, to podobno był prawdziwy, gaźnikowy Ducati Monster.
  9. Dzięki Ci, niestety nie mam kompa do mot9cykli ale udało mi się podłączyć samochodowy i skasować czek ale nic to nie dało, jestem już umowiany w serwisie zobaczymy Ci wymyślą. Kurde gówno, 4 tyś km i problemy
  10. Witam, poszukuję informacji na temat narzędzie do odkręcenie śruby z gwintem wewnętrzenym 12kątnym. 27/28mm. Czy wiedzą może państwo gdzie mogę szukać takiego klucza? Jest to śruba zewnętrzna z dwóch stron, zaraz nad hamulcem nożnym lub dźwignią zmiany biegów. Motocykl ducati monster 821 2015
  11. Forma tego moto jak najbardziej, Yamaha to dobra firma tylko nie wiem czy 200 kilowe moto to dobra rzecz dla początkujących. No i cena, ale jeżeli masz kasę to gratki 😉 Naprawdę lepiej zacząć od czegoś starszego, tańszego w naprawie. I przy okazji liznąć trochę obsługi mechanicznej, serwisu. Bardzo ułatwia życie i jeszcze satysfakcja jest 👍
  12. Witam, mam strasznie dziwny temat, kupiłem RM 85 miesiąc temu i wiedziałem że cos jest nie tak z gaźnikiem bo strasznie ją przylewalo, na jedynce nie mogła się wejść w rezo, brzmiała jakby łapała odcine i dopiero po paru sekundach wchodziła już na obroty, (gaźnik keihin PE28, mieszanka jaka leje to 1:36) na początku postanowiłem zmienić dysze ze 125 na 120 i bawiłem się śruba regulacyjna składu mieszanki, nic to nie dawało, później zmieniłem listki membrany bo się okazało że są już dość mocno zużyte i liczyłem na to że to naprawi problem, nic się nie zmieniło, przed chwilą założyłem dysze 115 (dysza standardowa w serwisowce to 128) i teraz Suzuki wkręca się jak po**bana świeca (br7es, 9 mi co chwilę zalewało myślę że 8 będzie idealna chociaż silnik się nie grzeje mocno) ma kolor kawowy troszkę rdzawy nie jest biała, wszystkie ustawienia są takie: Air screw: 2 obroty Pilot Jet: 50 (seryjna) Iglica: pierwszy rowek od dołu (na maxa wysunięta) Main Jet: 115 Ma ktoś jakis pomysł co może powodować taki stan rzeczy? Dodam że silnik ma lichą już kompresję około 9.5 bara.
  13. Dzięki za rady Panowie. A co sądzicie na przykład o Yamaszce Tracer 7?
  14. Narazie dalej nic . pełna diagnostyka , zawory , cisnienie pompy , sprawdzani elektryki a ten dalej przerywa 😞
  15. Nie ma nic piekniejszego niż suche i w otwartej obudowie [emoji23] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  16. Powiem tak, mialem podobne parametry, kiedyś ….. pierwsze - ciezkie Enduro DR 659 RSE …… potem turystyk CBF600S, ale małe, więc poszlo w Bandyte 1250S …… bylo fajnie ale nuda, skończyło sie na Ducati stukati ST4S ……. Potem prawko w las….. jezeli wroce na Moto to tylko Ducati i okolice 1000 cc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  17. Uuu... To masz problem niejaki 😉 Kawał chłopa z Ciebie a sporty jednak są krojone na mniejszych ludzi. Najważniejsze - z każdym moto - zanim zaczniesz się za bardzo nastawiać to chociaż usiądź na moment. Możesz być zaskoczony/zdziwiony. Potem - na pierwsze moto chcesz coś czego Ci nie będzie za bardzo żal przewrócić - a to się zdarzy, nie ma wyjścia 😉 i to nie chodzi o wypadek tylko o paciaka na parkingu albo paseczek na drodze. No i problem jest taki że duże sprzęty mają duże silniki a to jest zły pomysł na początku. Nie podam Ci konkretnego modelu, ale zacząłbym od tańszej 500 - 600 tki nakeda - bo mają lepszą pozycję od ściga a potem, jak już trochę pojeździsz to spróbuj inne. Dla dużych facetów dobrze pasują duże turystyki albo adventure. Wiem, to nie ścigi, ale spoko śmigają. Tak czy siak - najpierw się przymierz. Powodzenia!
  18. Witam. Chciałbym się doradzić jaki pierwszy motocykl dla początkującego wybrać pod mój wzrost. Mam 193 cm, około 100 kg wagi. Najbardziej chciałbym jakiś motocykl typu sport, ale jestem też otwarty na propozycję jakiś turystycznych sprzętów. Dodam jeszcze, że osobiście najbardziej mi się podoba Honda CBR 650R, ale mam właśnie lekkie obawy, że mogę być na nią zbyt wysoki. Budżet jaki chcę przeznaczyć na motocykl to 25-35k. Pozdrawiam!
  19. Wydech odkręcić, gaźnik odkręcić... no i ruszać pomału ten cylinder
  20. Kaziu, ale on ma mokre sprzęgło! Natychmiast zmień na 900 albo 1000, musi prawdziwie grzechotać!
  21. Motocykl sprowadzony przez profesjonalną firmę z Hiszpanii. Jestem drugim właścicielem, pierwszym w Polsce. Stan zewnętrzny jak i mechaniczny w bardzo dobrym stanie jak widać na zdjęciach. Drobne ryski na kufrach bocznych to właściwie jedyne znaki użytkowania biorąc pod uwagę rok produkcji 2013. Opony wymienione w ubiegłym roku obecnie po przebiegu 2,5 tys km. Kolor to zielono-szary zbliżony do takiego jakie są malowane pojazdy wojskowe. Wyposażenie: - komplet kufrów BMW - grzane manetki; dwa stopnie grzania - komputer pokładowy - ciągły pomiar ciśnienia w oponach - duży wyświetlacz - szyba akcesoryjna GIVI możliwość regulowania wysokości - gmole - osłony manetek - dolna osłona silnika Cena 28 100 PLN
  22. Witam mam taki problem posiadam Yamahe DT 50R 2011r na biegach 1,2,3 wkręca się a na 4 i 5 przy 6000-6500 tak jakby jej brakowało czegoś nie wkręca się chyba że na 3 bedzie miała 10k obrotów to na 4 sie wkręci a na 5 nie ma szans
  23. 3-4 lata temu kupowałem spodnie Trilobite. Mieli w ofercie wersje dłuższe.
  24. A jaki problem wyrobić wtórnik dowodu rejestracyjnego? To samo z duplikatem ubezpieczenia oc.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...