Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. No to ja jeszcze raz namieszam. Zebrało mi się na wspomnienia, jak przeczytałem o tych 80 kmh. Masz ciuchy i kask ze szczęką? Ja miałem kask vespy (jet z krótką szybą no nosa, nie do brody) i zero ciuchów. Po przesiadce okazało się, że kask ma fatalną aerodynamikę (a raczej nie ma jej wcale) i wiatr już od 100 km/h dosłownie ściąga go z głowy, softshell łopocze, portki za krótkie (bo kolana zgięte) i w ogóle strach się bać. Zupełnie zignorowany przez mnie aspekt ochrony pasywnej dostał najwyższego priorytetu (w dodatku zapisałem się na szkolenie na torze, a tam bez minimalnej dedykowanej garderoby nie masz wstępu). Mam nadzieje, że masz oddzielny budżet na ciuchy, bo ja na początku nie doceniałem rady "najpierw garderoba, a co zostanie, to na moto, a nie odwrotnie". Tylko że jak celujesz jednocześnie w choppera, turystyka i ścigacza, to masz problem - przesuń w budżecie przecinek o jedno w prawo Sorry za off topic, bo pytasz o mały motocykl, tak jakoś wyszło. Ale wspomnij moje słowa, jak odbierzesz A2 PM
  3. Ale to od Ciebie zależy... Czy chcesz szybko nauczyć się w miarę prawidłowo jeździć i panować ba motorkiem, czy być "tFardzielem"....
  4. Witam, Jakis czas temu zakupiłem trupa do remontu (gl500). Silnik nie chodził, poprzedni właściciel nie wiedział nic o jego historii (po Antka szwagra kobity bracie). 2 miesiace temu rozkrecilem silnik (tzn zdjalem boczne pokrywy i glowice, wszystkie rzeczy oczyściłem i ponaprawiałem). Dziś założyłem te rzeczy spowrotem i pojawia się następujący problem - wał obraca się bardzo ciężko, muszę używać do tego przedłużki. Myślałem że może gładź i pierścienie mają lekki nalot rdzy, ale po godzinnym kręceniu nie ma żadnej różnicy. Rozrusznik nie jest w stanie w ogóle zakręcić silnikiem. Historii motocykla nie znam, nie wiem kiedy ostatnio działał i czy były z nim jakieś problemy. Jakieś pomysły co może być przyczyną, zanim spowrotem będę musiał rozkładać silnik, tylko tym razem do samego końca? Możliwe że po długim postoju bez oleju sprzęgło się "skleiło" i trzyma?
  5. Wez pod uwagę Szwecję jeżeli chodzi o jazdę, kultura wysoka, ruch znikomy ( w porównaniu do Niemiec). Trasy zdecydowanie prostsze od "wysokiej" Norwegii - zwłaszcza zimą. Zarobki w sa godne. Jedyny problem to znalezienie sobie zakwaterowania - w tej kwestii to jest koszmar, zwłaszcza w Sztokholmie
  6. Pisalem wtedy o zamknieciu opony, wstawiles foty, na ktorych dobre 5 mm brakowalo do zamkniecia tyle jgumy, pol godziny pozniej oznajmiles publicznie, ze juz zamknales To tak dla przypomnienia Mnie do Ciebie daleko, bo moim sprzeciorem nie jestem w stanie na gume postawic, ba nawet nie mam tych ambicji , tyle, ze u mnie guma rowno zjechana od rantu do rantu Postawienie motocykla na kolo nie jest absolutnie wymierne, czy ktos cos potrafi poza oczywiscie postawieniem na gume, a w winklu pozniej tacy zawodnicy Ida w botanike. 15 lat na 2 kolach i Ty sie po forach jako doswiadczony kreujesz ? Doswiadczony siada, robi runde i instynkt mu mowi, czy tak, czy nie. Tyle od niedoswiadczonego ! He, he. Z mojej strony Amen
  7. Ksylo

    Triumph Rocket III

    Ja też wymieniłem właśnie, przestał wskakiwać na obroty ale nadal mi sie dławi jak przejedzie 50km.
  8. To, ze uzywales 5 lat, czy Twoi kumple 7 lat nie znaczy absolutnie nic. Znalem rzemieslnika ktory klepal ramy do obrazow przez lat ponad 40 i zatrzymal sie na etapie skonczenia nauki. Pomijam juz fakt, czy wogole wiedzieliscie, ze to mozna zrobic - to mniej wiecej jak z jajkiem Kolumba. Redaktorzy ktorzy testowali przyznali, ze do ganiania sprzeta po autostradzie jest niezly ale na tym sie to konczy. To, ze Tobie i kumplom, ten sprzet lezal bo jezdzicie tak czy inaczej to juz inna bajak, wiec nie pisz prosze, ze pisze bzdury. Kolega ktory latal ZZR'em jezdzi od 6 - go roku zycia, jezdzic potrafi i mimo tego nadazal za nami na prostej w winklach niestety musial odpuscic. Co do drugorzednosci, to tez nie tak do konca bo wiadomo, ze nie kazda maszyna jest poreczna, ale jak widac na zalaczonym obrazku nie do wszystkich to jeszcze doszlo . PIsze to z neutralninym nastawieniem, a TY odbierasz to personalnie. Kloc pozostanie klocem bo juz na desce kreslarskiej zostal stworzony nie do smigania po winklach a do bolcowania po prostych. Kumasz ?
  9. Nie wiem czy masz ale jeśli tak to zawór ciśnienia na zasilaniu wtrysków w paliwo bym sprawdził. Zdechnięty może powodować takie objawy.
  10. Od ponad 7lat znam kilkudziesięciu użytkowników ZZRa, spotykamy się na obiad i kawę co roku a Spale i ŻADEN z nich nie wymieniał kierownicy, najwyżej co niektórzy dołożyli raisery, więc piszesz bzdury gdzieś tam wyczytane. Dziennikarze jak dobrze wiesz piszą dobrze o tych co im za to płacą, a zwłaszcza niemieckie sprzęty są the best wg nich. Ty twierdzisz nie jeżdżąc tym motocyklem że trzeba wymienić kierownice - dobre Co do objezdzania na zakrętach... Motocykl prowadzi kierowca i decydującym czynnikiem jak szybko przejedzie się zakręt są umiejętności kierowcy. Dla 90% motocyklistow ze średnią umiejętnością jazdy, motocykl ma drugorzędne znaczenie. Wchodzenie w niuanse pomijam bo to ani mój ani twój poziom umiejętności. Powinieneś to wiedzieć. nezka
  11. Tak...i Niemcy od razu za granicą czyszczą cały bahn żeby motocyklista z podlasia sobie 300+ polatał. Brawo Ty, gdybym mógł nadałbym Ci order.
  12. Mam dziwny problem z Triumphem Rocketem. Silnik po przejechaniu 50-70km zaczyna źle pracować, twardo, delikatnie szarpie przy wolnej jednostajnej jeździe. Przy bardzo wolnych manewrach na niskich obrotach szarpie, dławi się, ma jakby krótkie przerwy. Mam wrażenie, że się zalewa. Pali też więcej i czuć paliwo, jakby go nie przepalał. Im dłużej jedzie tym stan sie pogarsza. Wracam do mechanika, robi reset silniczka krokowego i sytuacja sie powtarza. Przejeżdżam 50-70km i jest super a po tym zaczyna sie chrzanić. Takie cykle wykonałem wiele razy aż w końcu wymieniliśmy silniczek krokowy na nowy. Po tym ustał problem wskakiwania samoczynnego na wyższe obroty ok.2000 ale szarpanie jest nadal. Jestem pewny, ze po resecie ustawień tego nowego silniczka tez bedzie dobrze na 50km i od nowa zacznie szarpać. Po dłuższej jeździe bez resetowania silnik zaczyna juz bardzo szarpać a na wolnych obrotach potrafił gasnąć, pracował fatalnie jakby sie tłoki urywały. Reset silniczka i chodził idealnie ale jak pisałem, nie na długo. Walczę z tym już od kilku miesięcy. Teraz jestem już bez pomysłów, bo wymieniłem ten silniczek krokowy i nadal jest źle. Nie rozumiem tego co się dzieje, dlaczego potrafi działać 50km dobrze a potem stopniowo się pierniczy? Dostaje jakieś błędne odczyty z czujników, sondy lambda? Nie wiem, poradźcie coś...
  13. Witam Poszukuję motocykl Suzuki Intruder C 800 rocznik 2015...2018. Mile widziana FV gdyż motor będę używał w firmie. Pozdrawiam Adam.
  14. Oj tam.. co to jest 600km przez Polske na niemcy se skoczyc raz w tygodniu???
  15. Wymieniłem świece, wyglądały jak na zdjęciu. Nie zrobiłem dużo kilometrów, ale mam wrażenie ze jest teraz lepiej, choć wydaje mi się ze na wolnych nie pracuje równo. Zobaczę jak parę dni pojeżdżę czy objawy ustąpił faktycznie.
  16. Witam Sprzedam motocykl Yamaha FZ6 Fazer z 2005r. Przebieg 19 904km potwierdzony dokumentami. Stan Bdb. Cena 12999zł do negocjacji. Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz-tylko-19-900km-przebiegu-ID6CpJIM.html
  17. Słuchaj mąciwodo, zostałem zbanowany za jechanie z takimi jak Ty którzy uważają się za najlepszych na świecie i czepiają się innych a nie za"pisanie bajek". Tak w ogóle o jakie konkretnie bajki chodziło? Tu dość stary filmik który pokazuje że 10 lat temu JAKOŚ umiałem jeździć motocyklem, teraz jest już tylko lepiej. Oczywiście nie sięgam do pięt Tobie mistrzu największy (mogę napisać to kilka razy jeżeli potrzebujesz), ale 15 lat na dwóch kółkach już za mną.
  18. W sekrecie powiem Ci, ze jestesmy na publicznym Forum i tu nikt nikogo nie zaprasza a na tamtym zostales zbanowany za pisanie bajek.
  19. Kto Cię do tego tematu zapraszał negatywny człowieku? Odejdź proszę bo było miło...
  20. To moja dobra rada.. zostaw to w spokoju albo oddaj to komus kto chociaz ma podstawowe umiejetnosci i wiedze
  21. A to nie jest konkretne ? ja nie chce ich rozbierać tylko odpowietrzyć aby były miekkie
  22. Hej, często jeżdżę sam po błotach i czasami trudno się samodzielnie wydostać. Rozglądam się za wyciągarką i szukam opinii. Ktoś używa? Coś godnego polecenia, czego nie brać? Elektryczna czy mechaniczna? Będę zobowiązany za wszelkie uwagi.
  23. Jakub. Monter jest z Mazur weic raczej ma porownanie, jak to sie przez Polske jedzie. Podobnie jest ze mna, w zeszly Czwartek bylem w Siemiatyczach i to nie tylko raz, bo co Jakis czasjestem regolernie i tez kumam jak to sie przez to " wojewodztwo " jedzie, he, he ale plus za podejscie do turystyki. Tu masz moj wypad po Hiszpani https://www.youtube.com/channel/UCb-_nCHw7cfz08JIIoFjz0w
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...