Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Magneto jest raczej inne, chodzi w nim też o sterowanie impulsatorem zapłonu, prawdopodobnie jest to ustawione inaczej. Regulator napięcia nie dobiera się do mocy silnika, a do ilości przewodów wychodzących z prądnicy. Dobiera się też do mocy pradnicy , ale to parametr który nie jest zaznaczany na regulatorach. Pomińmy to, ponieważ to mała prądnica i każdy regulator z odpowiednią ilością przewodów się sprawdzi. Zrób zdjęcie by było dokładnie widać kolory przewodów od stojana.
  3. dla potomnych, raport po robocie zrobiony hon, zawory + prowadnice, głowice, nowe pierścienie przejechałem ze 2k, jak na razie wygląda, że nie wziął oleju grama 👍
  4. Magneto jest takie same jak w starym silnik, a regulator napięcie muszę dobrać do mocy silnika?
  5. Moim zdaniem wystarczy do nowego silnika zostawić stary dekiel ale też stare magneto. Albo niech są to te nowe elementy, ale wymaga to przerobienia instalacji elektrycznej i wymiany regulatora ładowania.
  6. Schematu niemam, a w elektryce za dobry nie jestem ale coś potrafię
  7. Nie wiem jakie sa twoje umiejetnosci naprawy instalacji elektrycznej wiec ciezko odpowiedziec. Sama instalacja powinna byc dosc prosta, masz moze schemat zeby tu wrzucic?
  8. Tak jak qba napisal, altek dziala normalnie. Roadrunner, niestety wyglada ze twoj alternator padl, trzeba go wyjac, sprawdzic i ew przewinac / wymienic. Czy to alternator z rotorem na magnesy stale czy na elektromagnesie?
  9. Zmierzone na zakresie 750 prądu zmiennego. Na poszczególnych parach jest od 40V do maksymalnie 65-70V(żeby skoczyło do tej wartości, trzeba dość dużo przegazować). Nie ma przebicia na masę. Czyli alternator do wyciągnięcia? Czy zaryzykować i zmienić regulator? Bo coś tam powinno ładować.
  10. Motorower posiada akumulator, stary też lądował normalnie akumulator. Czy da się jakoś przerobić instalacje żeby wszystko działało czy lepiej oddać Moto do serwisu żeby samemu nie zepsuć
  11. Po wymianie regulatora: - aku naładowałem, moto odpalił, błąd zniknął - ALE prąd ładowania wynosi ZERO. Podłączony akumulator w czasie pracy na obrotach 4-5k wykazuje tylko swoją wartość bieżącą ~12.4V. - jest ciągłość między wyjściem + i - z regulatora a klemami do aku (więc gdyby dostawał prąd, to by go puszczał dalej na akumulator, jak sądzę) - nie ma ciągłości miedzy masą a 3 białymi z alternatora - na kostce z alternatora mam wskazania 00.1V na 2 parach oraz 1V na jednej parze (multimetr AC sprawdzony w gniazdku, więc sprawny). Czyli że nie idzie żaden prąd z alternatora.. ? Jakieś pomysły zanim rozkręcę alternator ?
  12. Ostatni tydzień
  13. Sprawdz na grupie facebook "Twoj jednoslad zanim zepsujesz" - oni zajmuja sie takimi problemami.
  14. Wymienic na wiekszy skuter i wtedy na pewno bedzie szybciej jezdzil.
  15. Stary i iskrownik mial jedna cewke zaplonowa i druga zasilajaca elektryke, czy byl w tym motorowerze akumulator? Nowy ma juz pelen jednofazowy alternator z ktorego masz 2 zolte przewody, zielona mase i niebieko bialy i czarny to przewody zaplonowe. Moze byc tak ze w nowej instalacji altek laduje akumulator, a tego w twojej starej nie bylo? Wskazuje na to objaw, ze wszystko dziala przy wyzszych obrotach a nizej nie co pokazuje brak dostawy pradu przy niskich obrotach.
  16. Kazda z nich jest wystarczajaca, na "adventurowych" Dunlop Trailmax czulem sie calkowicie pewnie zarowno na suchym, jak i w ostrym deszczu ( a rowniez na drogach gruntowych ).
  17. Stary iskrownik jest po prawej stronie. Kable w nowej mają kolor zielony, niebiesko biały,czarny i 2 żółte
  18. Cześć mam pytanie jaki mogę wrzucić większy cylinder do skutera romet bassa 4? bądź co wymienić aby był szybszy.
  19. Proszę o pomoc w wyborze opon do CBF 500 , nie jeżdżę jakoś szybko raczej w ramach rozsądku , 98 % szosa , chciałbym aby w razie deszczu , czuł się bezpiecznie . Wklejam kilka linków z oponami które mnie interesują ,są to opony najtańsze ale czy złe . Dunlop Sportmax GPR300 120/70ZR17 58 W + Dunlop Sportmax GPR300 160/60ZR17 69 W https://allegro.pl/oferta/dunlop-gpr300-120-70zr17-160-60zr17-tl-w-15819779805?navCategoryId=323438 Pirelli Diablo Rosso II 120/70ZR17 58 W + Pirelli Diablo Rosso II 160/60R17 69 H https://allegro.pl/oferta/pirelli-diablo-rosso-ii-120-70zr17-tl-58w-160-60r17-tl-69h-15962248124?navCategoryId=323438 Metzeler Roadtec Z6 120/70ZR17 58 W + Metzeler Roadtec Z6 160/60ZR17 69 W https://allegro.pl/oferta/metzeler-roadtec-z6-120-70zr17-tl-58w-160-60zr17-tl-69w-16010869182?navCategoryId=323438 Prosze o opinie i uzasadnienie .
  20. Może zrób zdjęcia podmienianych części,bo trudno pomóc, jeśli nie widzimy podmienianych wtyczek, dekli albo stojana prądnicy, czy impulsatora zapłonu. Prawdopodobnie są tam na tyle duże różnice, że bez modyfikacji nie będzie to idealnie pasować. Powiedz czy po wymianie jest zauważalny wzrost mocy? Warto robić takie przeróbki?
  21. Posiadam rijeu 50/80cc i mam problem ponieważ króciec ssący zaczął pękać od zewnątrz co może potem przyczynic sie do wiekszych problemów. Skleiłem to na razie taśma uszczelniająca . Widaomo moze ile kosztuje wymiana albo jak zrobic to samemu i gdzie zamowic? Boje sie przez to jezdzic i nie wiem sie czy mam sie niepokoic.
  22. Założyłem stary iskrownik wszystko działa ale motor po chwili zaczyna gasnąć i nie równo pracuje
  23. Piny sprawdzałem, myślałem nad zamontowaniem starej obudowy Magneto. Dało by to radę ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...