Skocz do zawartości

Lukasz

Forumowicze
  • Postów

    164
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz

  • Urodziny 10/14/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, samochody, MTB, nurkowanie
  • Skąd
    Sosnowiec

Osobiste

  • Motocykl
    CB900 CB500 WSK
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    501589374
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

367 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lukasz

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

1

Reputacja

  1. szczelny, nie pęknięty tylko delikatnie szlifnięty szczegóły i fotki tutaj -> http://allegro.pl/honda-cb500-cb-500-dekiel-prawy-silnika-sprzegla-i3944570367.html
  2. Cześć! Więcej szczegółów w aukcji KLIK! Pozdrawiam Łukasz
  3. Moto w idealnym stanie jak napisałem w ogłoszeniu, mam go od wielu lat i jestem w stanie dać na niego gwarancję KLIK szczegóły
  4. szukając po sklepach po oznaczeniu oryginału zawsze pojawia się jako akumulator żelowy... być może nie działa jak akumulator żelowy a tylko pod taką nazwą go sprzedają ale czas działania ma rewelacyjny, dlatego kiedy będę musiał kupić aku to wybór będzie prosty.
  5. W swojej hondzie CB500 mam jeszcze oryginalny akumulator żelowy z datą 29 kwiecień 1997, nigdy nie było problemu z rozruchem, moto zawsze w nienagannym stanie, nowe świece co sezon, paliwo dobre, aku na zime w domu pod ładowarką do aku żelowych i tak od 2004 roku kiedy kupiłem tą hondę nie mam też problemów z jej akumulatorem. linki do foto aku: klik1 klik2
  6. akumulator masz dobrze naładowany? spróbuj może psiknąć troszkę samostartu - sam nigdy nie używałem w motocyklu ale w samochodzie tak. inny sposób to spróbuj wykręcić świece i nad palnikiem gazowym je opal jak będą gorące wkręć szybko i pal tak kiedyś odpalałem stary motocykl jak miał problemy z rozrusznikiem :wink:
  7. nalej dobrego chłodziwa bo w miescie ostrą jazdą łatwo idzie wskazówka w góre... płyn spuszczasz śrubą od pompy która jest przy zębatce zdawczej.
  8. CB450 ma 3 zawory na cylinder i z chłodzeniem olej-powietrze, CB500 jest bardziej zaawansowana konstrukcyjnie
  9. sprawdź poziom oleju w silniku, bo możliwe że masz troszke za mało i temu nie chodzą jak powinny Pozdro
  10. chciałbym dodać w temacie ze założyłes złe swiece bo do CB500 są CR9EH-9 a nie CR9EK-9
  11. produkowany od 93-96 to PC26 97-2004 PC32 zmiany w stosunku do poprzednika - hamulec z przodu brembo - z tyłu tarcza zamiast bębna od 99 lub 2000 roku wychodzi jeszcze wersja z owiewką od 99 roku zmiany kosmetyczne w malowaniu. znaczek hondy na baku jest biały tak samo napis CB500 jest juz na osłonie bocznej pod zbiornikiem a nie na zadupku usterek nie znam jak narazie czytalem test 150 tyś km i wyszedł bardzo dobrze nastepca modelu CBF 500 a poprzednik to CB450S ? jesli tak to o tym troche napisac bo tego mam juz 3 sezon posiadam katalogi modelu z kazdego roku produkcji (EN) instrukcje uzytkownika i serwis do modeli co wyzej wymieniłem Pozdrawiam
  12. u mnie jak w poprzednim poscie a Ty ile masz?
  13. zalezy czy chcesz robic wg ksiazki czy wg siebie (czesciej) podam Ci dane producenta: olej co 6 tyś km świece 24 tys zawory 24 tys gaźniki co 12 albo 24 nie pamietam płyn chłodzacy co 2 lata ale wiekszosc rzeczy ma inspekcje w połowie przebiegu jak bys miał jakies pytaina o cb500 to wal :biggrin:
  14. ja w swojej zmieniam co 6 tys km co sie zbiega z końcem sezonu 12 tyś to chyba zaduzo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...