Skocz do zawartości

bozek.mat

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HD Sportster XL1200C 1998
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Telefon
    512666871

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bozek.mat

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

-4

Reputacja

  1. 1. Jak napisałem nie wymieniałem w nim nic, jestem w trakcie weryfikacji więc wybór na OEM czy aftermarket jeszcze nie padl. 2. Zdajesz sobie sprawę że temat postu zawiera informacje jaki to motocykl? Stopka jeszcze to potwierdza. 3. Czasem zastanawiam się, dlaczego nie szkoda ludziom czasu na pisanie krytyki która nic nie wnosi. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że ktoś rzeczowo będzie w stanie jakoś pomóc. Obsługa kluczy i miernika elektrycznego na porządku dziennym - brak jedynie doświadczenia z tymi motocyklami.
  2. Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu sporciaka który od początku miał taki problem. Na początku objawiało się to tym, że jak zgasiłem go po trasie lub na tankowanie to sporadycznie nie chciał odpalać - trzeba było odczekać jakiś czas żeby ostygł. Z biegiem czasu problem się nasilał aż zaczęło dziać się tak, że gaśnie po 15 minutach i odpala dopiero po kilku dobrych godzinach. Pod małym deklem z prawej strony bloku jest moduł zapłonu z numerem 32465-98 98105. Moduł ma czerwoną diodę która miga w podczas pracy silnika z częstotliwością zapłonu. Cewkę ktoś próbował podmieniać bo jest założona jakaś opisana mazakiem. Jak silnik zgaśnie i nie da się go odpalić to dioda nie żyje, po kilku godzinach wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny przypadek? Moduł sporo kosztuje i nie chciał bym strzelać w ciemno z jego wymianą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...