Jump to content

konrad1f

Spec
  • Posts

    6295
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    50

konrad1f last won the day on October 25

konrad1f had the most liked content!

1 Follower

About konrad1f

  • Birthday 03/09/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kościan/Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    SC26side,NC27,M10,FXDXi
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    505570004
  • Strona www
    http://go-fun.pl

Recent Profile Visitors

5174 profile views

konrad1f's Achievements

PROFESJONALISTA - zamykacz opon

PROFESJONALISTA - zamykacz opon (41/46)

131

Reputation

  1. czasem zaglądam na strony sejmowe co w temacie i, co niezmiernie cieszy, jak na razie idzie im jak po grudzie. w październiku sprawę cofnęli ponownie do prac w podkomisji. na najbliższych (30.11 oraz 1.12.2022) posiedzeniach komisji infrastruktury nie widzę aby było planowane zajęcia się tematem
  2. może coś nowego. premiery z EICMA: -v-strom 800 (chociaż już piec nie w układzie v) -transalp 750 zakładam, że ceny to będzie +- około 50k
  3. ale sentymenty nie są do rozumienia też bym chętnie zdobył motorynke - taką jaką miałem za dzieciaka. po prostu aby mieć. ale nie jestem aż tak zdesperowany by wydać taką kasę jak ludzie wołają. dla mnie to warte jakieś 5stów z papierem na chodzie. kadeta nie miałem więc nie mam do niego sentymentu. ale 1000zł za coś takiego to w dalszym ciągu gruba przesada (moim zdaniem ;))
  4. uuu to mnie zmartwiłeś. uczę się tym na kole latać. załatwiłem już gumy zabieraka a na wałek jeszcze nie zerkałem podobny problem był w starych afrykach.
  5. dawaj o tych mankamentach x-challange'a bo nieświadomy upalam bliźniaka - x-moto
  6. można poćwiczyć podnoszenie nogi (pogimnastykować się troszkę). można popracowac nad masą (swoją - nie motocykla). można zepsuć motocykl i obniżyć go na zawieszeniu. można zmienić motocykl. można wsiadać w momencie ruszania. możesz sobie kupić buty na koturnie. opcji jest sporo. jednak wydaje się, że najlepszą opcją będzie popracować nad sobą
  7. byłem z dwoma kumplami w 2016r., ogoda była dość łaskawa, błota sporo parę fotek: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.571817492994929&type=3 czy warto? ja nie żałuję. było fajnie. przygoda. w zasadzie to przygodę mieliśmy jeszcze kilka lat wcześniej ale nie dojechaliśmy i skończyliśmy baletem w szklarskiej ciekawe bywają też same przygotowania. na chyba dwa dni przez wyjazdem padło mi ładowanie. na wyjazd specjalnie robiłem sobie elektrycznie grzaną poduszkę na kanapę, grzane wkładki do butów i grzane manety (na patencie z wykorzystaniem mat do podgrzewania lusterek samochodowych). opona zimówka (motocyklowa) na przód doszła rzutem na taśmę chociaż była zamówiona jeszcze w grudniu. ogólnie przeboje hitem były kaloszki z EVA (wtedy to jeszcze nie było tak popularne), które doskonale nadawały się w błotko a dodatkowo nieźle izolowały.
  8. coś nie halo u Ciebie z logiką. wymieniłem przypadki (jak w ustawie tylko nie w podpunktach a po przecinku) co jest pojazdem historycznym. piszesz, że jest odwrotnie po czym stwierdzasz to co zostało stwierdzone da się! możesz na dzisiaj zorganizować opinię rzeczoznawcy. tylko to już jest nieopłacalne skoro za rok motocykl skończy 40lat. poza tym OC na motocykl to grosze. gdybym 3lata temu nie miał stłuczki to w dalszym ciągu za staruchy płaciłbym jakieś 50zł rocznie w PZU. na dzisiaj niestety jest Compensie około stówki. no i jak wyżej. to tylko Tobie czarne blaszki przypominają, że masz motocykl od 93r. raz, że białe blachy weszły w 2000r, dwa - tak jak wyżej napisałem. nie ma problemu aby zakupić pojazd na czarnych i w dalszym ciągu nim jeździć. trochę tymi blachami, ubezpieczeniem odeszliśmy od tematu niemniej problemem w procedowanym projekcie jest również definicja pojazdu zabytkowego. na szczęście pisiorom nie przyszło do głowy grzebać w ustawie o ubezpieczeniach obowiązkowych. na nieszczęscie "eksperci" na komisjach czasem o tej ustawie wspominali
  9. może nie do końca precyzyjnie się wyraziłem, tzn. nie podałem wszystkich opcji gdy pojazd nie musi mieć ciągłości ubezpieczenia. nie musi (w myśl ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych ...) pojazd historyczny. a pojazdem historycznym jest pojazd zabytkowy w myśl ustawy PoRD, pojazd mający 40 lat, lub pojazd mający co najmniej 25 lat i został przez rzeczoznawcę uznany za unikatowy lub ... blablabla. także pojazdy w muzeach, które nie skończyły 40lat, jeżeli są na żółtych blachach albo mają opinię rzeczoznawcy nie muszą mieć ciągłości OC. nie wiem co się tak uparłeś na brak opcji posiadania sprawnego pojazdu i nie jeżdżenia nim. możesz mieć i nie jeździj ale płać OC. jak nie chcesz płacić OC to jeżeli jest taka możliwość to zarejestruj na zabytek albo skołuj opinie rzeczoznawcy, ewentualnie poczekaj aż skończy 40lat ile razy można powtarzać to samo? i jeżeli ktoś jest oporny jak Ty to po prostu nie ma sensu.
  10. bzdura. zamiast "opowiadac" kocopoły na całe strony wypadałoby najpierw trochę poczytać. najlepiej dowiedzieć się u źródła. no ale jak się czerpie wiedzę od influenserów to tak potem jest. z resztą - jest gruby temat na forum - "zbliżają się kara za nieprzerejestrowanie ...". tam również sprawa jest wyjasniona
  11. dlaczego uważasz, że nie można mieć zarejestrowanego, sprawnego pojazdu, który nie jeździ? jak najbardziej możesz. ale trzeba płacić OC (chyba, że starszy niż 40lat - wtedy nie trzeba) i teoretycznie ważne badanie techniczne. w praktyce badania nie musisz mieć. wg projektu po prostu w przypadku gdy zechcesz nim legalnie jeździć a od ostatniego badania minęło już 13 miesięcy to opłata za badanie techniczne będzie dwukrotnie droższa. aby utrzymać czarne tablice ... nic nie trzeba. nawet w przypadku jeżdżącego pojazdu nic nie trzeba. nawet jeżeli kupisz od kogoś pojazd na czarnych blachach możesz legalnie tym latać - tylko nie możesz przerejestrowywać pojazdu na Ciebie bo to pociągnie za sobą konieczność wymiany tablic na aktualne.
  12. czytaj. obowiązek jest. to jak projekt ma wprowadzać obowiązek? co chcesz wyrejestrowywać? po co? dlaczego? w jaki sposób? wytłumacz mi związek pomiędzy kolorem blach a badaniem technicznym czy wyrejestrowywaniem?
×
×
  • Create New...