Jump to content

konrad1f

Spec
  • Content Count

    5,087
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

konrad1f last won the day on September 29

konrad1f had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutralny

3 Followers

About konrad1f

  • Rank
    Spec - Szkoła Jazdy
  • Birthday 03/09/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kościan/Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    SC26,SC35,NC27,JC20,XL1.2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    505570004
  • Strona www
    http://go-fun.pl

Recent Profile Visitors

877 profile views
  1. szukaj używek - rok temu trafiłem za 250zł fajną turystyczną dainese z gtx w stanie rewelacja
  2. z 2003r pamiętam -15/-20 ale śniegu chyba za dużo nie było na pewno jedna zima coś koło 2010 (+/- rok) była dość konkretna jeśli chodzi o śnieg, w poznaniu były spore problemy z parkowaniem ze względu na zalegający śnieg a chyba w wa-wie były jakieś pomysły wywożenia śniegu poza miasto
  3. miałem kiedyś nalewkę slicka n-rally markguma (teraz to colway) na e30 - bieżnik zlazł po całym obwodzie
  4. wiadomo, że ten, którym się jeździ to ten ostatni dobry evo
  5. konrad1f

    WSZYSTKO O BMW

    a kto nie miał? jaki motor? mechanicznie wszystko jest do zrobienia ale jak buda słaba to się w to nie pakuj... nie chyba, że na jedną zimę
  6. dyna (ta z nazwy) to zupełnie inny motocykl niż wczesne fx jak i fxr - one właśnie korzystały z ram touringów (może i trochę zmodyfikowanych) natomiast dyna to nowa konstrukcja o której nie bardzo można nawet powiedzieć "rama na wahaczu"
  7. pierwsza rzecz - które modele HD nazywasz Dyna? seria Dyna powstała na początku lat 90tych i miała tyle wspólnego z serią FX z piecami shovel co mini z lat 50 z mini bmw z czym angielskim miały wg Ciebie konkurować motocykle serii FX? myślę, że to raczej sporciak miał być ich (anglików) bezpośrednią konkurencją piszesz, że tworząc dynę (FX shovel) połączyli ramę fl-a z zawiasem od xl-a - a niby co zrobili tworząc fxr-a (również jeszcze shovel)? - przecież wzięli do tego ramę z Tour Glide'a i lekko ją zmodyfikowali, electra zdaje się odrobinę później dostała ramę z Tour Glide'a
  8. na fxr-a jest po prostu moda w sumie mi wariacje z full owiewką z fxrt/fxrp nawet z ramą dyna również się podobają
  9. ok - ale co konkretnie dzieje się z nim po 650km jazdy? zamienia się w wodę? czy w wino? osobiście dawno (niestety)na torze nie byłem, afryka jak i f3 były karcone na zwykłym półsyntetyku z larssona (jmc czy jakoś tak, kwestią nadrzędną przy zakupie były koszty ), rzadko kiedy idealnie wklejałem się idealnie w przebiegi "wymuszające" zmianę i nic się nie działo stąd też trochę w głowie mi się nie mieści, że po kilkuset kilometrach pełen syntetyk za grube siano trzeba zlać - mam nadzieje, że po tysiącu km nie znika ciśnienie na panewkach?
×
×
  • Create New...