-
Posts
6,253 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
48
konrad1f last won the day on June 13
konrad1f had the most liked content!
About konrad1f

- Birthday 03/09/1983
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Kościan/Poznań
Osobiste
-
Motocykl
SC26side,NC27,M10,FXDXi
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Telefon
505570004
-
Strona www
http://go-fun.pl
konrad1f's Achievements

PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu (40/46)
126
Reputation
-
wymiana sprężyny
-
przegląd Motocykl bez owiewek
konrad1f replied to Maciej2000's topic in Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
może ... ale nie musi. jeżeli na zewnątrz będą wystawały jakieś ostre krawędzie (stelaż bez owiewki może być bardziej niebezpieczny w przypadku kolizji) to jak najbardziej diagnosta ma podstawę aby nie podbić przeglądu natomiast nie będzie żadnego problemu jeżeli np. przerobisz starego bandita z wersji S na N - nikt się nie kapnie co podlega weryfikacji podczas badania technicznego możesz zweryfikować w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach - polecam w szczególności § 2. 1. 3) g) -
Czy mogę zdawać prawo jazdy a1(125cm) na odblokowanej 50
konrad1f replied to octopus91's topic in Motorowery/Skutery
oznaczenie owszem. natomiast gmole nie mają żadnego znaczenia. natomiast w rozporządzeniu w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia opisano, że pojazd do nauki jazdy oraz egzaminowania dla kat. A1, jeżeli jest wyposażony w silnik spalinowy to powinien mieć pojemność skokową silnika co najmniej 115 oraz nieprzekraczającą 125ccm i powinien osiągać prędkość co najmniej 90km/h. także ze względu na powyższe Simson S51 odpada -
to nie do końca tak o tor poznań nie musisz się martwić - dopóki to kura znosząca złote jaja to tego nie zaorają prawdę mówiąc z tego co wiem to z powstałych w prl-u torów kartingowych zamknięto np. lublin, od jakiegoś czasu niedostępny (albo trudno dostęny) jest mały tor w szczecinie, w gostyniu też trudniej pojeździć niż parę lat temu ale powstało w "czasach nowożytnych" sporo nowych obiektów np. na odtj-otach np.: pszczółki, łódź, lublin, powstał duży tor silesia, mniejsze - białystok, krzywa (bolesławiec), pod samą warszawą modlin i słomczyn. z tych peerelowskich to radomia nie zaorali, stary kisielin ma się całkiem dobrze pod prywatnym nadzorem, bydgoszcz działa, koszalin również. nie wiem co się dzieje w biłgoraju i co z małym torem w suwałkach aaa byłbym zapomniał - z pionkami jakoś dalej nie wiadomo
-
chyba nie ma sensu dublować tematu:
-
to jeszcze low rider st w ósemie:
-
jak najbardziej rozumiem informację od Ciebie niemniej nie rozumiem zdziwienia, a tym bardziej udawania zdziwienia. przecież sprzedawałeś ten motocykl. dostałeś za to kasę - i to raczej nie było tysiąć zł.. oczywiste jest, że trafi on dalej na handel w takiej czy innej formie. ktoś to przeliczył, że opłaci mu się szpeja odbudować i pchnąć dalej a nie np. sprzedawać na klamoty. nie przewidział jednak faktu, że będzie miał problem z fakturą (albo olał to licząc na łut szczęścia).
- 5 replies
-
- bmw r1200rs
- wypadek
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
posiadacz zarejestrowanego pojazdu ma obowiązek jego ubezpieczenia. nie wiem skąd to zdziwienie. jeżeli ani Ty, ani ubezpieczyciel (który w tym przypadku był tylko pośrednikiem w transakcji) nie zezłomowaliście formalnie pojazdu to obowiązek ubezpieczenia OC w dalszym ciągu ciąży na posiadaczu. faktura bez VINu (moim zdaniem) jest nic nie warta - więc jak najbardziej rozumiem prośbę kupującego. oświadczenie chyba nic tu nie pomoże. zakładam, że trzeba zrobić jakąś korektę do faktury.
- 5 replies
-
- bmw r1200rs
- wypadek
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Mechanicy/mechennicy motocyklowi - jaka przyszłość ?
konrad1f replied to jannikiel's topic in Przy Piwie
chamstwa w swoich postach nie zauważyłem. za to w Twoich wiele ku.estwa. poziomiem zbliżasz się do jonaszki - a wydawało by się, że jest to bardzo trudne. jeśli już coś wrzucasz w cudzysłów to wypadałoby aby to był faktycznie cytat. czytasz ale "rozumiesz" co chcesz zrozumieć. i odpowiadasz na swoje urojenia. a widać po Twoich postach, że masz straszne uczulenie na krytykę ue. nawet gdy krytyka tylko po części zahacza o ue. aby ograniczyć poziom Twojego cierpienia podczas próby zrozumienia moich postów chciałem Ci w prosty sposób jeszcze raz opisać mój punkt widzenia na temat przyszłości w temacie mechaników motocyklowych i przyczyn obecnego stanu rzeczy ... ale w sumie jeżeli dyskusja ma wyglądać jak z jonaszkiem to jednak odpuszczę. -
dzięki uprzejmości poznańskiego dealera V-Force miałem okazję przejechać się modelami Low Riderem ST oraz Road Glide ST. jak mnie wena najdzie to postaram się napisać kilka słów. a tak krótko - pierwszy, mimo tego, że na prawdę wizualnie mi się spodobał to podczas przejażdżki trochę mnie zawiódł. za to drugi - bardzo pozytywne wrażenia. oczywiście nie mogłem sobie odmówić wjazdu w egzaminacyjną ósemkę:
-
Mechanicy/mechennicy motocyklowi - jaka przyszłość ?
konrad1f replied to jannikiel's topic in Przy Piwie
jak widać Poznaniacy mają te same odczucia. tęczowy i taki "europejski" Jacuś odpierd.ala takie numery, że mózg staje. fanatyzm to widać w Twoich wypowiedziach. cały czas piszę o ogólnej tendencji a nie konkretnych dekretach unijnych. skutki widać ale jakoś ciężko Ci to dostrzec. pewnie zanim ręce Ci opadły to oczy Ci wypadły a uszy odpadły. -
O ile % wg Was wzrosły koszty życia w PL w ostatnich latach?
konrad1f replied to Olsen's topic in Przy Piwie
oj ma przełożenie i to praktycznie natychmiastowe. nie muszą a jakoś tak się składa, że jedno i drugie drożało a teraz ceny spadły/ają -
Odnośnie Horneta
konrad1f replied to ZarquRs8's topic in Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
a co za różnica? ten, który będzie w lepszym stanie, z abs-em i w lepszej cenie -
nigdy nie byłem tam głośnym szpejem. ale tak - po części prawda. kumpla dwa lata temu nie wpuścili beemą s1000rr na ... fabrycznym kominie - bo podobno był za głośny.