Jump to content

konrad1f

Spec
  • Content Count

    5,220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

konrad1f last won the day on February 4

konrad1f had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutralny

3 Followers

About konrad1f

  • Rank
    Spec - Szkoła Jazdy
  • Birthday 03/09/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kościan/Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    SC26,SC35,NC27,XL1.2,FXDX
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    505570004
  • Strona www
    http://go-fun.pl

Recent Profile Visitors

1,042 profile views
  1. w serwisówce do dyny '03 znalazłem info o tym, że w przypadku gdy zachodzi potrzeba dolania oliwy a akurat nie mamy pod ręką ori oleju HD to możemy dolać oleju opisanego jako przeznaczonego do ... diesla - dlaczego do diesla?
  2. im więcej filmów z inspekcją rozrządu, wymianą płyty, wymianą pompy, konwersją na koła zębate, pomiarem bicia wału oglądam tym bardziej boję się odpalać sprzęta aż nawet przechodzą przez głowę myśli aby może zostawić sporciaka a sprzedać dynę
  3. chyba Ci, którzy pisali bo tu: https://www.pzm.pl/regulaminy/wyscigi-motocyklowe jeszcze nie ma
  4. czasem może lepiej nie wiedzieć i po prostu cieszyć się jazdą na blacie i w papierach jest ok. 30k mil, nic niepokojącego nie słychać - na chwilę obecną raczej nic nie będę rozbierał, zrobię heble, wymienię oliwy, jak dobrze pójdzie to w sezonie zrobię jakieś 5-8kkm i może zacznę się martwić w następną zimę FIS - tzn. akurat w tym przypadku nie chcę dziadować niemniej nie jestem jeszcze gotowy a chciałem się po prostu dowiedzieć czego ewentualnie można się spodziewać za jakiś czas oprócz tego pytanie o pierwsze symptomy ewentualnych usterek - co świadczy o tym, że faktycznie należy zajrzeć pod pokrywę i płytę rozrządu? czy najpierw pojawiają się jakieś niepokojące się dźwięki? troszkę w opozycji do tego co tu czytam spotkałem się również z opiniami ludzi w temacie, że właściwie to napinacze można wymienić po ok. 50k mil i można bez większego strachu latać dalej
  5. sorry - cały czas myślałem o TC a napisałem "evo" jeśli o mnie chodzi to nie potrzebuje tuningu (są inne motocykle do "zapitalania") natomiast mam pewne obawy czy moja normalna eksploatacja nie zakończy przedwcześnie żywota pieca dyny
  6. czyli nie potrafisz przeczytać nawet tego co sam napisałeś gratuluję nic nie załatwiłem? hhhmmm - pisałem, że chyba się udało ... no i wiesz co? chyba na prawdę się udało bo przyszło jakieś urzędowe poświadczenie przedłożenia
  7. proszę o opinie na temat tarcz hamulcowych firm TRW i EBC
  8. a naładowałeś którykolwiek z nich? sprawdziłeś połączenia? jak podpinałeś akumulator samochodowy? winny może być również sam przekaźnik
  9. nie możesz się czepiać bo pisałeś bzdury widać tak samo masz problem z czytaniem i zrozumieniem tekstów na forum jak i tekstami ustaw i rozporządzeń ku wyjaśnieniu - to co mi "zarzucasz" w poście powyżej to brednie. moje wcześniejsze posty miały Ci dać do zrozumienia, że oprócz kwestii kary nic się nie zmienia (w przypadku pojazdu zakupionego w pl) i tak samo nie trzeba przerejestrowywać jak i wcześniej. wystarczy zgłoszenie co wprost wynika i wynikało z przepisów. i zdarzało się, że w przeszłości robiłem to mailowo
  10. jakich firm tarcze hamulcowe polecacie? obecnie mam Sunstary pływające ale ze względu na koszty raczej zdecyduję się na tarcze stałe TRW i EBC nie wychodzą tragicznie drogo, a może NG? na alledrogo są jeszcze jakieś marki Tarazon ale to w ogóle nie wiem co to jest może macie jakieś inne propozycje?
×
×
  • Create New...