Jump to content

Stefan Kowalski

Forumowicze
  • Posts

    193
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Stefan Kowalski last won the day on June 8

Stefan Kowalski had the most liked content!

Informacje profilowe

  • Skąd
    Słupsk

Osobiste

  • Motocykl
    Honda GL1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1728 profile views

Stefan Kowalski's Achievements

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

9

Reputation

  1. Schematy podłączenia zapłonu CDI https://www.google.com/search?sxsrf=ALiCzsZ_1XdxPgi2Ghr6qd8o8jn-h67ygw:1662837042881&source=univ&tbm=isch&q=cdi+6+pin+schemat&client=firefox-b-d&fir=3PlgZ_aKRg4NGM%2CDi5wSgAUwD-_TM%2C_%3B1c7TuxtZ1enJxM%2CFo_VsjeonDhprM%2C_%3BTE6lLc0PowmGZM%2CDi5wSgAUwD-_TM%2C_%3BlVq-75bkHP6grM%2CFo_VsjeonDhprM%2C_%3BQKPaRt7HzMOJ4M%2CU8P9OSIPczf-wM%2C_%3BBsjtsVA24vJYvM%2CU8P9OSIPczf-wM%2C_%3Bs8Kq84dxdnPpMM%2CDi5wSgAUwD-_TM%2C_%3BZcVDGJaOeb_I7M%2CFo_VsjeonDhprM%2C_%3BfYW5vfE0yRv9FM%2C7iWd6Z_AjidjKM%2C_%3BEDR31VPCATQ0FM%2CFo_VsjeonDhprM%2C_&usg=AI4_-kQXHQmLvtBVwx5NaVD_itPK_Jgdzg&sa=X&ved=2ahUKEwjll4ra9or6AhXvsosKHZ0lDKIQjJkEegQIAxAC&biw=1920&bih=927&dpr=1 Schematy podłączenia regulatora ładowania https://www.google.com/search?q=regulator+ładowania+5+pin+schemat&tbm=isch&ved=2ahUKEwicu7jK94r6AhVIl4sKHXDDAVYQ2-cCegQIABAA&oq=regulator+ładowania+5+pin+schemat&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECCMQJ1DCBlioF2DWGmgAcAB4AIAB0waIAeshkgENMC4xLjAuMi4xLjQuMZgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=HuIcY5y0H8iurgTwhoewBQ&bih=927&biw=1920&client=firefox-b-d
  2. Raczej nie powinieneś tego robić bo spalisz cewkę. Ale możliwe że już jest uszkodzona. Jakie napięcie na wolnych obrotach jest na przewodzie białym, a jakie na tym drugim przewodzie?
  3. A to nie to samo co Honda Shadow? Jaki rocznik i pojemność? Masz jakieś zdjęcia?
  4. Ja wiem o co chodzi. Kupiłeś RMZ 450 z kostką dającą normalną dawkę i motocykl jest za słaby. Instalacja elektryczna w Twoim motocyklu ma o jeden kabelek za mało, przez co jedna z dziurek w kostce jest nieobsadzona. Uniemożliwia to uzyskanie największej dawki, która to jest naprawdę niezbędna. Czy jeśli podłączymy kabelek do prawej górnej dziurki to czy uda się zwiększyć dawkę do oczekiwanego poziomu, czy może będzie potrzebne coś jeszcze? Może warto zdemontować zaślepkę od normalnego trybu? Jak sobie radzą z tym tematem koledzy jeżdżący sportami? Domyślam się że nie ma w nich powyższej zaślepki? Ale co z dziurkami?
  5. Jednak nie wszystko jest git. Jeśli tydzień temu wymieniałeś tłok z pierścieniami i używasz maksymalnego gazu stawiając motocykl na koło to prawdopodobnie nie przeprowadziłeś procedury docierania silnika. W związku z tym czy pozostałe czynności związane z naprawą silnika zostały wykonane równie starannie?
  6. Regulator ładowania pomógłby, gdyby był rozładowany akumulator i napięcie spadłoby w momencie kręcenia. Ale jeśli na akumulatorze w momencie kręcenia jest 12V, przygasają jednocześnie kontrolki a rozrusznik nie kreci to nie ma to trochę sensu. Czy pracuje przekaźnik rozrusznika? Jakie napięcie jest względem masy po kolei na akumulatorze, przekaźniku rozrusznika z obu stron i na rozruszniku w momencie próby krecenia silnikiem?
  7. Objawy jakby był rozładowany, albo uszkodzony akumulator. Wszystko na to wskazuje. Skąd ta absolutna pewność u Ciebie że akumulator sprawny? Jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora przy próbie kręcenia silnikiem?
  8. A na zdjęciu widać że z alternatora wychodzą inne przewody: czerwono czarny, biały i żółty. Dodatkowo z cewki wysokiego napięcia wychodzą dwa zielone z których jeden jest zlutowany z przewodem w innym kolorze. Prawdopodobnie do regulatora przychodzą dwa z nich bo regulator napięcia jest chyba 4 pinowy ale nie jestem pewny. I to sprawdź.
  9. To rezystor 5,9 om 20W. Dziwna ta prądnica, jedno uzwojenie jest nawinięte bardzo niechlujnie. Luty też nie wyglądają najładniej. Czy po wymianie jest już iskra na świecy?
  10. Defender to jest Land Rover, a tu mamy chińczyka prawdopodobnie z silnikiem 162FMJ. To jest informacja która powinieneś sprawdzić. Tarcze sprzęgłowe raczej powinno się kupić dedykowane do modelu silnika w motocyklu. Na allegro jest kompletne sprzęgło do takiego silnika https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-silnik-150-zs162fmj-moretti-9111767930
  11. W tym motocyklu jest moduł sterujący dekompresatorem, z niego wychodzi przewód zalaczajacy przekaźnik rozrusznika. Przechodzi on przez czujnik sprzęgła. Więc do sprawdzenia jest przekaznik rozrusznika, czujnik sprzęgła i moduł dekompresatora do podmiany. Jeśli załączenie rozrusznika na krótko nie daje efektów to może oznaczać że są uszkodzone koła pośrednie rozrusznika. Są tam dwa takie, jedno ze sprzęgłem. W tym motocyklu nie ma bendiksa, tam się nic nie wysuwa. Może też być tak że na krótko nie powinno się załączać rozrusznika, bo nie da rady zakręcić bez załączonego dekompresatora, który załącza się osobnym modułem. Jedyna opcja to wykręcić świecę i wtedy spróbować kręcić rozrusznikiem na krótko.
  12. Prawdopodobnie to olej z odmy silnika. Pojawia się przy zużyciu silnika. Sprawdź czy nie jest zaolejony filtr powietrza.
  13. Jakich części Ci brakuje? Co to za motocykl? Dlaczego nie chcesz skrzyni 4 biegowej ze wstecznym?
  14. Żeby silnik odpalił potrzebuje paliwa i zapłonu. Czyli brakuje mu jednej z tych dwóch rzeczy. Wypadałoby sprawdzić czy w momencie kiedy nie chce zapalić, czy jest iskra na świecy i czy jest ciśnienie paliwa. Objawy bardziej wskazują na brak ciśnienia paliwa, ale może to być i uszkodzony wtryskiwacz i czujnik temperatury silnika i uszkodzona cewka zapłonowa. W takim motocyklu i tak należy zacząć od komputerowej diagnozy błędów. Ale czy to warto grzebać w motocyklu na gwarancji?
×
×
  • Create New...