Skocz do zawartości

kier200

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    kuj-pom

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBF 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kier200

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Raczej niski poziom oleju wiazał bym z przegrzewaniem się moto.
  2. Jedyne co mi przychodzi do głowy to za niski poziom oleju
  3. Tarcze na tył kupiłem marki NG Hiszpańska marka , niestety z przodem mam problem bo nie ma używanych w dobrym stanie niestety ja nie znalazłem , chciałbym kupić nową też NG tylko że te wszystkie tarczę nawet innych firm mają 5mm grubości a w serwisówce jest podana grubość 6mm a min 5mm oczywiście układ z ABS . Niby mają pasować ale wolę zapytać może ktoś z was wymieniał przednie tarcze w swojej CBF500 oczywiście z ABS .Pozdrawiam .
  4. Wreszcie przychodzi czas aby zająć sie hamulcami w moim motorku , zakres prac jakie przewiduje to wymiana tarcz i klocków oraz płynu hamulcowego. Nie spodziewałem się że to wszystko takie drogie no i tak na tył mam na oku tarcze używaną która ma 5mm a niby min to 4,5 na przód chyba kupie nową bo nie widziałem nic ciekawego z uzywek . Pytanie czy tarcze z ABS jakoś się różnią czy szukać tarcz do abs , dalej czy mogę wymienić płyn hamulcowy najpierw tylko z tyłu ,czy układ ABS na tył jest oddzielny i nie ma połączenia z przodem ,to na razie tyle .
  5. Temat wreszcie skończony gaźniki zamontowane po raz drugi ,po synchronizacji domowej roboty wakumetrem ,motocykl chodzi na dwa cylindry . Jednak potwierdziło się ze jestem debilem przyczyną żę nie chodził na jeden cylinder było lewe powietrze przez niezaślepiony wężyk podciśnienia , tak ze pamiętajcie jak zakladacie zastępcze źródło zasilania zamiast baku np. butelka albo strzykawka ,to wężyk od podciśnienia trzeba zaślepić ja do tego użyłem śruby . wyrzuciłem w błoto 230 zł oraz bardzo dużo pracy dziękuje za zainteresowanie pozdrawiam.
  6. Niestety ten temat na razie mnie przerasta sprawdzanie diód te wlutowane zadna nie pali pod miernikiem a znalezona w szufladzie pali czyli miernik spoko , żeby zmierzyć opornośc tych rezystorów to trzeba mieć chyba igły jest to bardzo małe zresztą nie wiem czy nie trzeba wylutowac ale o tym to mogę zapomnieć ,dziękuje za zaangażowanie nie zamykam postu moze jeszcze się rozwinie ,ja na razie nie robie a jak już kiedyś to dam do jakiejś firmy co naprawia liczniki ,piszcie co myślicie.
  7. Wychodzi na to że nikt mi nie podmienił silnika z tego co widziałem na zdjęciach i filmach wszystkie CBF 500 miały początkowy numer PC26E jedynie napis Honda jest prosto w CB jest na dole i po łuku .
  8. Dzięki Stefan powiedz jeszcze a te oporniki też sprawdze nie wyjmując z zegarów , z drugiej strony nic nie było lutowane przynajmniej wygląda na orginał ,fakt poza tym że jedna z diód jest dość mocno przebarwiona to na płytce widać coś takiego jak pozostałość kalafoni ,te diody z linków wydaja się być takie same , jutro jeszcze postaram się posprawdzać miernikiem niestety mam taki za 30 zł , są tam układy scalone mam nadzieje że są całe dzięki jeszcze raz dam znać co dalej.
  9. Dzisiaj zdemontowałem zegary ,odkręciłem kierownicę ,nakrętkę górnej półki , nakrętki obejm lagów , muszę przyznać że po zdemontowaniu widzę szanse na demontaż zegarów bez demontażu górnej półki mianowicie stelaż do którego są przykręcone zegary jest montowany jedynie na wcisk tak ze po odkręceniu dwóch śrub powinien wyjść razem z zegarami ale to potwierdze jeszcze przy demontażu . Co do diód dwie są raczej przepalone bo są lekko żółte ,widać że coś tam się przykopciło ,pytanie czy wystarczy wymienić czy jak wymienie nie spali się ponownie ,moze ktoś wie jakie to diody , czy zeby je sprawdzić trzeba wylutować z płytki załączam fotki .
  10. Tak są to takie zegary i są tam ledy koniec kropka dalej powiem szczerze ze jeszcze się nie przymierzałem do demontażu zegarów troszkę poczytałem i z opisów w necie wynika ze trzeba odkręcić kierownicę cztery śruby , zdemontować górną półkę nie wiem jeszcze co trzeba odkręcić ale byłem zrobić zdjęcie sorki za jakość ,dziś nie mam czasu się tym zająć ,jak odkręce to dam znać.
  11. Tego nie wiem kiedy przestały działać taki kupiłem , czyli muszę wyciągać zegary inaczej się nie dowiem jak już wyciagne to napisze co i jak pozdrawiam.
  12. Jakie były numery silników w cbf 500 ,motocykl jest ogólnie oznaczony jako PC39 wiem że HONDA CB miała oznaczenia PC26 ,PC32 , ja mam silnik oznaczony numerem PC26E-5014782 , coś mi podpada ten numer czy ktoś moze mi powiedzieć jakie oznaczenia miały silniki w HONDA CBF 500 z 2006 roku .
  13. Witam nie działają przynajmniej dwie kontrolki w liczniku HONDA CBF 500 Z 2006 r , jest to kontrolka od luzu ( neutralny ) i od długich świateł , z tego co się zorientowałem są to kontrolki ledowe , gdyby to była jedna kontrolka to bym szukał np w czujniku luzu ale jak są dwie to może jakiś bezpiecznik lub wiązka . Gdzie zacząć szukać bezpieczniki pod siedzeniem sprawdziłem a może są jeszcze gdzieś , najprościej było by zdemontować licznik no właśnie nie najprościej bo konstruktor tego motocykla nie przewidział chyba napraw , proszę o jakieś pomysły pozdrawiam .
  14. Pierwszy to Kawasaki ER5 super na pierwsze moto i nie tylko bezawaryjny i prosty w obsłudze ,drugi Yamaha BULLDOG 1100 najpiękniejszy motocykl na świecie super się prowadzi lecz dla mnie był to zbyt ciężki sprzęt i niech każdy pamięta że ma wadę z rozrusznikiem , trzeci obecny to HONDA CBF 500 ABS kupiony dlatego ze kawasaki był super a ten ma abs narazie tylko go remontuje na wiosne poważne testy.
  15. Dzisiaj wyjęcie gaźników zajeło mi tylko pół godziny co ( majster to majster ) , zawiozłem na myjkę do mechaniora ,trochę mnie wkurzył bo jak zapytałem na kiedy odbiór to mi powiedział że nie wie kiedy przyjdą zestawy naprawcze , no oki zestaw naprawczy się kupuje jak jest coś popsute a nie w ciemno ale dobra machnołem ręką niech robi . Ale dzisiaj jak już wyjołem gaźnik to naszła mnie czarna myśl , a mianowicie zobaczyłem że z tego gaźnika co zalewa cylinder wychodzi wężyk podciśnienia do kranika ,jak pierwszy raz odpalałem gdy było wszystko w porządku ten wężyk był podpięty do baku , za drugim i trzecim razem nie był nigdzie podpięty bo zamiast baku była strzykawka z paliwem . Jaki wpływ na pracę silnika miało to że wężyk od podciśnienia był nigdzie nie wpięty może powinien być jakoś załamany żeby nie było lewego powietrza ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...