Jump to content

zbyniooo

Forumowicze
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About zbyniooo

  • Rank
    NOWICJUSZ - trzecia Mordka
  • Birthday 03/30/1984

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Cb-1
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2798656
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zamość
  1. Witam! Ja u siebie zmieniałem pompę paliwa. Teraz siedzi od ZZR 1100 bodajze ale nie chce wprowadzić w błąd- konstrukcyjnie jest identyczna. Z tego co pamiętam to od yamahy diversjon tez pasuje. Ogólnie od wielu motocykli tamtych lat podchodzi. Sa identyczne wyglądem i budową. Ja jednak radze Ci przerobić sterowanie tej pompy na przekaźnik bo kolejna pompa długo tez Ci nie pochodzi - wada która jest opisana w jakimś pdf przeróbka pompy od Africa twin. Ja dokonałem tej przeróbki i już zapominam ze mam pompę, po prostu święty spokój. A wcześniej wypalało mi styki i stawałem w trasie. Jak coś to pisz na priv chętnie pomogę.
  2. Na wstępie przepraszam za wykopalisko ale wyżej wspomniany problem powrócił ! I wiem na 100 % ze to wina pompy. Wczesniej udało mi sie ją "pod reanimować" ale widać na krótko i mam juz dosyc awarii i strachu przed dłuższa wyprawą. Rozwiązanie jaki mi przychodzi to kupić pompkę używkę do cb-1 ( tu pojawia sie problem dostępność) mam nikłe szanse takową znaleźć. Dletego nadzieję pokładam w was i powiedzcie mi czy np nie mógł bym zastosować innej pompki np od cbr-600 lub jakiegos podobnego motocykla. Bo wydaje mi sie ze zasada działania jest ta sama popmpuje paliwo do momentu osiagniecia cisnienia, natomiast po jego spadku znowu sie załącza czyli takie cztyk......cztyk ....cztyk rozumiecie. ;) Prosze o sensowne wypowiedzi. Bede bardzo wdzięczny za odpowiedz... sezon w pełni a ja w garazu siedze. ;) A i zapomniałbym Gdyby ktos wiedział pompka z jakiego motocykla była by najlepszym rozwiazaniem to było by lux. Mam zwykly kranik (bez podcisnienia). Znalazłem na alledrogo cos takiego : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=...82+wys%C5%82any. Z wygladu bardzo podobna niemal identyczna..
  3. Z tego co wiem Hondy cb 500 miały różnego rodzaju pozakładane blokady w zależności od rocznika bodajże. Wszystko masz opisane chociażby tutaj : http://www.hondacb500.republika.pl/ :icon_mrgreen: :icon_rolleyes:
  4. U mnie jest to samo. Nawet po regulacji gazników zeby zapalić daje leciutko gazu i costam trzeba pokrecić. Bez gazu raczej by dluzej trwało to krecenie. Poza tym ja chyba mam na styk wolne obroty :D ledwo sobie cyka.
  5. Witam kolegów! Siedzę juz ponad 2 godzinki i zaczyna mi brakować pomysłów co wpisać w wyszukiwarkę. Dlatego pytam was. Mój motocykl to Honda cb-1 400 89r. Sprawa wygląda tak: Niedzielna przejazdzka z plecaczkiem w mniej znane nam miejsca. Nagle po zjechaniu z dośc wysokiej i długiej górki jakies 300 m za. Motocykl zaczyna słabnąć i nagle gaśnie. Pot na czole, zsiadam, zagladam w filterek czy paliwko jest- wszystko niby ok, w baku podcisnienia nie ma, co jest mówie!? Czekam chwilke próbuje odpalić i nic, zero reakcji. Czekam dluzej zagladam w okolice pompy a tam pod pompką mokro, jakas jakby stara benzyna z olejem zmieszana- mysle ladnie pewnie pompa sobie umarła. Ale o dziwo po odczekaniu dluzszej chwili o zakreceniu rozrusznikiem odpalił i dał mi dojechac do domu. Dodam tylko ze motocykl przez cały dzień wydawał sie jakos dziwnie pracować jakby mu troszke mocy odjęło- nie był taki żwawy jak zawsze. Czy mam podejrzewać pompę zdjąć, rozebrać,osłuchać ,co czynić ?
  6. Tak sie składa ze i ja mam to cudo na półce w garażu. Zapomniałem o tym zupełnie doleje co by mi przeczyściło carburator :wink: A wracajac do kranika doczytalem w manualu ze na on jest oki i nie trzeba zakrecać. Jedynie przy zimowaniu czy paro tygodniowym przestoju. POZDRAWIAM :)
  7. Witam! Mój motocykl to Honda cb-1 1989 (400 cm). W. Japan Może dla niektórych wyda sie to pytanie głupie ale przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na nie. Otóż miałem rdze w baku, pozbyłem sie jej a w srodku pomalowałem farba corr active itd. No ale jakis tam syf zawsze leci.. Zwlaszcza jak przelaczam na kraniku pozycje.Nie uzywam res ale jak przesuwam pozycje to syf z res i tak sie dostaje i ostatnio mi przyblokował kranik..wrrr. W moim motocyklu jest pompa paliwowa. Dobra teraz do rzeczy.Najlepszym rozwiazaniem jest dla mnie pozostawianie cały czas na ON. Ale teraz mnie martwi czy np jak dluzej postoi np pare dni na takiej pozycji czy nie grozi mi przelaniem paliwa do oleju... Ktos kiedys mi wspominał ze moze cos takiego sie zdazyc. No ale czy pompa przepusci paliwo ?? Pozdrawiam
  8. Wow wszedłem tutaj po dlugiej przerwie i prosze temat dalej aktualny. :icon_biggrin: Pozdro i wszystkiego dobrego w Nowym roku :crossy:
  9. Narazie nie mam fotek ale wygladają hm no jak fabrycznie robione bo mój tokarz postarał sie zwlaszcza, ze stałem przy tym jak to robił. A i browarny ma racje poliamid jest ok bo to z tego wlasnie mam,a erathlon nie wiem czy to nie inna nazwa ale glowy nie daje.
  10. Musi być śruba i do tego najlepiej najmocniejsza jaka mozesz dostać. Przy upadku bedzie działała duza siła więc sam rozumiesz. Ja robiłem takie crash pady, kupiłem dwa walce 8cm srednicy i dlugosci 10 cm. Dałem do tokarza zeby je estetycznie obtoczył.. no i zrobił otwóry na śruby + główki srub zaokrąglił abym mógł je ladnie schowac. Lepek zaokrąglony,gumóweczka rowek 2mm i przykrecasz . Nic prostszego.. i juz 2 gleby parkingowe zaliczone i dzieki nim nie porysowałem ukochanej :biggrin: Polecam wychodzi około 50 zł komplet.Materiał to erathlon, cos podobnego do teflonu, cholernie twarde.
  11. :wink: Wstyd mi za takich polaków jak Ty ! Dlatego kazdy z nas kupując sprzeta boi sie ze to mina przez takich jak Ty. Bodzeee uchroń od takiego sprzedawcy . Sorry ale juz nie mogłem na to patrzec. A gdzie twoje sumienie ? Pozdro
  12. Buber :) Respekt. Ale ja to chyba bym sie jednak pokusił kupic za te 150 zł wakuometry(bo regulacji nie robi sie raz,a czasem i kumplowi mozna) i na nich uczył bym się regulować, choc pomysł naprawde spoko podziwiam ludzi co potrafia wykombinowac cos samemu bo i ja tak robie-co mozna to kombinuje :icon_razz:
  13. Mozesz w skrócie napisac jak przebiegała ta regulacja?Bo naprawde jestem ciekaw :icon_razz: Ja to sobie wyobrazam tak ze ten olej ma podchodzic do góry w równym tempie...ale to takie dywagacje :icon_rolleyes: Moze sie myle wiec skrobnij co bysmy sie nie głowili juz.
  14. NIe wiem jak jest w gsach ale u mnie wkrecal rurki pod gazniki..odkreca śrubki zaślepiające i tam wkręca wakuo.. wiec mysle ze u Ciebie jest podobnie choc nie daje glowy. A co do wakuo beda dobre ale lepiej poczekaj na odzew specmajstrów :lalag:
  15. Przygladałałem sie temu urządzeniu jak mi gazniki regulowano. Bedziesz potrzebował 2 szt do gs-ika a i osprzet czyli rurki z gwintem zeby do gaziorków podkręcic i węzyki gumowe łączące te rurki z wakuo. Sam mysle zeby kupic sobie i samemu regulowac tyle ze ja musze miec 4 :) . Regulacja to bajka troche zabawy :lalag: Ps. Mysle ze te z allegro powinny sie nadac sa nawet identyczne jak te które widziąłem. Pozdro
×
×
  • Create New...