Cześć pomiędzy tłok a cylinder wsunę szczelinomierz o średnicy 0.10mm / 0.15mm już nie. (musiałbym to zrobić mikrometrem)
Stary pierścień ma 1.00mm luzu zaś drugi 0.95mm wydaje mi się że są złe. (zamówię nowe pierścienie lub cały nowy tłok znalazłem tylko jeden rozmiar 47.00mm )
Jeździł dobrze nawet świetnie w trakcie docierania wymieniłem główną dyszę obrotów na 0.95 tylko tyle (była 0.90)
Oprócz oleju w dozowniku (Castrol P1R 2t) wlewałem go także bezpośrednio do baku Kieliszek na 5 litrów 95-tki (może miał za dużo)
Zatarł mi się przy prędkości 45 km/h dosłownie po 10 min jazdy. W trakcie dodawania gazu osłabł zero reakcji na gaz już wiedziałem ze to koniec i zjechałem na pobocze. (Podczas docierania używałem gazu umiejętnie pulsacyjnie zawsze z większych obrotów na mniejsze i odwrotnie nieprzekraczając 45km/h
Po tym właśnie przytarciu jest wykonane nowe honowanie myślę kupić nowy tłok i mieć nadzieje że luz będzie okej
Koszt tych tłoków to ok 400zl i tylko jeden rozmiar
Wiec granice błędów są niewielkie
Dziękuje za zaangażowanie do rozmowy i życzę wszystkiego dobrego !