Jump to content

Arcer

Forumowicze
  • Content Count

    1,318
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About Arcer

  • Rank
    MOTONITA - leżący na baku
  • Birthday 06/15/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    Disney, motocykle
  • Skąd
    Łomazy, lubelskie

Osobiste

  • Motocykl
    BMW K1200GT
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

615 profile views
  1. Jeśli jeszcze nie kupiłeś, to wyślij zapytanie tutaj: https://www.motoroy.pl/ Powinny być dostępne.
  2. Lexus IS dwójka - chętnie, bardzo fajne auto. Trochę ciasne, ale kiedyś stanie w moim garażu (żonie się podoba, choć prędzej kupimy je dla teściowej). GS - piękne auto, gabarytowo mi odpowiada. Trochę je już znam. Myślałem zarówno o V6, jak i V8 4.3. Właściwie zadałem to pytanie, by dowiedzieć się o jakichś konkurencyjnych modelach, o których być może nie wiem :).
  3. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Szukam auta w podobnym zakresie cenowym, ale o trochę innych założeniach niż autor tematu. skrzynia automatyczna moc od ok. 200 KM w górę diesle z uwagi na kulturę pracy i skomplikowanie konstrukcji odrzucam z pewnych powodów chciałbym, by silnik miał więcej niż 4 cylindry napęd dowolny, nie mam sprecyzowanych wymagań sedan, SUV, ewentualnie van lub kombi w ostateczności rocznik bez większego znaczenia, raczej coś po 1995 roku (OBD i tak dalej) klimatyzacja, tempomat, grzane fotele - to raczej oczywiste, ale dla mnie wyposażenie obowiązkowe nie zaszkodziłyby lusterka z przyciemnianiem automatycznym jasne wnętrze jako priorytet (z powodów estetycznych, ale też chodzi o nagrzewanie latem) Nie boję się tzw. wynalazków (jeżdżę takimi od 10 lat), szczerze mówiąc nawet wolę mieć auto bardziej nietypowe. Co prawda mam kilka upatrzonych aut (głównie japońskich), ale może nie wiem o jakimś samochodzie, który jest oczywistym wyborem. Proszę o podpowiedzi, również te, które mogą wydawać się dziwne i zaskakujące :).
  4. Weź o rozmiar mniejszą, niż wychodzi z pomiarów. Wszystkie warstwy w tym komplecie są tak grube, że bez podpinek będzie wisiało jak worek. Dotyczy to też spodni z tego modelu.
  5. Powiedz proszę, do jakiego telefonu ma być ten uchwyt. Postaram się coś podpowiedzieć. Jeśli często zmieniasz telefony, to pytanie czy w obrębie jednej marki czy jak popadnie. Może to być pomocne w doborze (później wyjaśnię, co mam na myśli).
  6. Moto sprowadzone z Wielkiej Brytanii, prawda? Jeśli kufer stoi na stelażu tej samej firmy (takim jak tutaj), to montaż bocznego stelaża z aukcji wymienionej wyżej może wymagać dołożenia dwóch podkładek pod przednie śruby mocujące stelaż centralny. Grubość podkładek najlepiej dobrać taką samą, jak grubość wypustek mocujących stelaże boczne od góry (wtedy nie wykrzywi się stelaż centralny). Nie znam standardu zamków marki Renntec, ale obawiam się że nie nie uda się zgrać wszystkich 3 kufrów na jeden kluczyk... To chyba drobiazg. Na te stelaże powinieneś móc założyć kuferki i sakwy Hepco & Becker Orbit albo Krauser. Sprawdź dokładnie przed zakupem (jest kilka sklepów w Polsce z tymi kuframi), istnieją dwie wersje stelaży bocznych o takim samym kształcie i mogą nie pasować zamiennie.
  7. Przede wszystkim powiedz, jakiej firmy kufer i stelaż centralny już posiadasz. To może ułatwić lub utrudnić dobór kufrów bocznych. Jeśli nie masz wybitych numerów lub przyklejonych marek, to wrzuć zdjęcie. Postaram się pomóc. Na stelaże podane w linku przez jeszuę założysz kufry Krauser (które sprzedaje ten sam człowiek) i Hepco&Becker. Jakość jest bardzo dobra, ale najpierw odpowiedz na pytanie z początku mojego posta :).
  8. Jest jeden: cena. Kurtka za ponad 5k zł to dla wielu początkujących, a tym bardziej wieloletnich użytkowników ciuchów Tarboru itp. jest jakąś abstrakcją.
  9. Używam nieprodukowanego już kompletu Helda: http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=3345 http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=3491 Niestety, aktualny produkt Helda z wprasowaną membraną (Takuya) nie ma gore-texu. Podobnie Rukka: Merlin i Lancelot to doskonałe produkty, ale ich następca Gore-texu nie posiada.
  10. Jeśli już wspomniałeś o laminacie - super pomysł (mam też, tylko w skórze z gore-texem) na zmienne warunki, ale w jeździe adventure chyba bym się zagotował. Nawet przy otwartych wlotach wentylacji z dobrą bielizną termiczną jazda jest przyjemna, gdy nie ma konieczności wykonywania wielu ruchów :). Oddychalność membrany jest wartością mierzalną i widocznie grzeję się na granicy tej wartości :).
  11. Buber, może wyraziłem się mało zrozumiale, ale podałem przykład spodni Held Torno II, bo membranę można tam zastosować również na zewnątrz. Magik - Matata II nie mają tej opcji. Tylko spodnie Helda z Gore-texem mają taką możliwość.
  12. Jeżdżę w zestawie Rukka Kalahari z wypinaną mebraną Gore-tex. Mogę je polecić na takie zastosowania, o jakich piszesz. Przy wyjętej membranie wentylacja jest bardzo dobra, a jak pamiętam następne modele (Kalifornia, Paijanne, Roughroad) będą niewiele się różnić pod względem umiejscowienia wlotów wentylacji. Sam noszę się z zamiarem wymiany swojego zestawu na jeden z nich (ale od 2011 jeżdżę w Rukkach i nie poddały się dotąd). Do jazdy adventure patrz na skórzane wstawki w kolanach. Trzymanie motocykla jest znacznie pewniejsze - na siedząco i na stojąco. Niezłą wentylację mają też portki Held Torno II, a membrana Gore-tex nie tylko jest wypinana, ale pasuje pod spód i na wierzch. Świetna sprawa gdy w trasie złapie Cię deszcz. Też mają skórzane wstawki po wewnętrznej stronie kolan i na tyłku - miodzio!
  13. Wyciągana podpinka ocieplająca (rzeczywiście pikowana, jak waciak). Membrana Sinaqua też jest tam wyciągana.
  14. Ale panowie, o czym mowa, autor tematu pyta o szybę do Multiteca (symbol CX1-V). Nie ma do niego fotochromów, a progresywna szyba powinna być w komplecie z kaskiem (osobno już prawdopodobnie nie do zdobycia, za stary model). Spytaj w Motopublice albo 4Ride. Zamówią Ci każdą szybę do tego modelu, jeśli jeszcze są w ofercie. Każda szyba inna niż jasna będzie bez homologacji drogowej... Ale kto to sprawdza. Jeżdżę od 2 lat w lustrzance i policji to w ogóle nie interesowało. Lista szyb i zdjęcia są tutaj: https://www.moto-akcesoria.pl/szyby/4484-shoei-x-spiritmultitecraid-iixr-1000-szyba-cx-1v-do-kasku-motocyklowego-.html?search_query=Multitec+&results=4 (nie zamawiaj tam ). Większość zdjęć odpowiada rzeczywistości. Szyba opisana jako "Dymiona" to właśnie progresywnie przyciemniona, raczej niedostępna.
  15. Hakuna leży znacznie lepiej na szczupłych i średniego wzrostu, a RST Adventure leży dobrze na grubszych i/lub wysokich. Jak ktoś jest gruby i niski to będzie miał problem w obu modelach, ale prędzej skończy się na Heldzie - bo jest możliwość zamówienia spodni w wersji skracanej. Często z niewiedzy lub niechęci sprzedawców takie spodnie nie są nawet przedstawione jako alternatywa. Mierząc oba modele wywal od razu podpinkę z RST (zapomnisz o jej istnieniu, bo sama membrana oddycha średnio i podpinka tylko to pogorszy). Wtedy taki pomiar jest uczciwy.
×
×
  • Create New...