Skocz do zawartości

MIGLANC

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Leżajsk

Osiągnięcia MIGLANC

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dobra, temat zamknięty. Została zakupiona Yamaszka XJ900S Pozdrawiam
  2. Witam Od pewnego czasu jestem posiadaczem XJ900 S. Zastanawia mnie po co jest ten otwór (widoczny na załączniku ) w obudowie wału. Zaślepiony jest zaślepką, która z łatwością da się zdjąć. Otwór jest na wysokości Przegubu Cardana. Nie wiem, czy to jest tylko otwór wizyjny, a może trzeba psyknąć tam jakimś smarem? W manualu nic nie wyczytałem na ten temat, a może słabo szukałem. Jak ktoś wie coś na ten temat, to proszę o podpowiedź. Z góry dzięki Radek
  3. Witam Może nie jestem jakimś tam doświadczonym motocyklistą, ale jakąś tam styczność z większymi moto miałem , dwa sezony na Kawasaki GPZ500S 15 000 km, braciszkowi podkradałem Yamahę XJ600, teraz sobie kupił BMW K1200 rs , też kilka razy sobie pobrykałem. Coś myślę sobie dla siebie kupić. Wpadła mi w oko Honda CBF 1000, ewentualnie 600. Coś nowszego na wtrysku . Jak już coś kupię, to będzie jeździło do 10 000 km rocznie. Z tego co piszą to CBF jest mega wygodna i bez awaryjna. Nie lubię pozycji pochylonej Koledzy napiszcie coś o tym moto. Głównie chodzi, czy nie jakiś tam wad które wypływają po latach, np. jak w XJ600 kosz sprzęgłowy, czy jak teraz u brata w bejcy, niby łożysko sprzęgła ( tyrkocze niemiłosiernie)ponoć tak mają , a tak przy okazji, okazało się, że padły panewki, normalnie zatarte, reszta silnika jak z fabryki a tu proszę w BMW panewki wypadają 🙂 Za podpowiedzi z góry wielkie dzięki Pozdrawiam Radek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...