Jump to content

Adam M.

Super-Moderatorzy
  • Content Count

    15,002
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Adam M.

  • Rank
    Spec - Mechanik
  • Birthday 08/02/1949

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    motocykle, jazda, obsluga, mechanika
  • Skąd
    Kanada

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph T150V.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

5,971 profile views
  1. Nie bylo mnie w piatek i sobote na foum, a ty zbyt szybko wziales sie za skladanie gaznika, jeszcze przed sprawdzeniem czy uklad wolnych obrotow jest drozny. Tak ze jeszcze raz mozesz spokojnie rozlozyc wsystko a czesci i rzucic tu zdjecia korpusu, komory plywakowej od wewnatrz i drobnych czesci tez. pospiech glownie przydaje sie przy lapaniu much.
  2. No wlasnie o to chodzi ze wyroki tego konkretnego TK beda w przyszlosci z tego powodu podwazane / zmieniane ze nie byl to sklad legalnie wybrany..
  3. Do wolnej gumy owniez niezbedna jest przerobka tynego hamulca i inne drobne zmiany.
  4. Adam M.

    Muzyka

    Wow, dawno cie nie widzialem. Masz cos wspolnego ze "sluzba zdrowia"?
  5. Poza tym mam powazne watpliwosci czy wyroki obecnego TK utrzymaja sie po odejsciu PiS od wladzy, sadze ze nie i razem z innym rzadem i dojsciem mlodszych rocznikow do wieku wyborczego wahadlo odbije w druga strone.
  6. Motocykl do whelie musi byc do tego przystosowany i jako taki nie moze byc motocyklem uzytkowym. Przecietny motocykl dlugo takiej nauki nie wytrzyma
  7. Ktos na forum Nortona probowal zastosowac to do motocykla uzytkowego i polegl tyle wiem z moich czytanek.
  8. W rzeczywistosci to nastepny kamyk do utraty waldzy PiS w przyszlej kadencji po ustawie futerkowej, i niewielkie zwiekszenie dochodow polskiego podziemia aborcyjnego. Zaklinanie rzeczywistosci przeniesione na papier i nic wiecej.
  9. Ten mniejszy krociec to zintegrowane odpowietrzanie obu komor plywakowych powinien byc tam wezyk otwarty idacy pod motocykl, ale filterek nie zaszkodzi. Widocznie podlaczony do puchy filtra powietrza przestawal odpowietrzac z jakiegos powodu przy wyzszych obrotach silnika.
  10. Chyba zeby na stale postawic w salonie. Z tego co czytalem nie jest to zbyt precyzyjne urzadzenie i paru scigantow mialo problem z pozarem motocykla bo zapomnieli zamknac kranik paliwa po zakonczeniu jazdy. Podobno dziala lepiej przy zastosowaniu odrebnej komory plywakowej stabilizujacej poziom paliwa i jakiejs popmpki paliwa dajacej stale cisnienie, ktore nie zmienia sie z zaleznosci od poziomu paliwa w gazniku. Raczej celowalbym w Amala GP dla takiego racera. Poza tym to sprzet scisle wyscigowy, wynalazca scigal sie na zuzlu i do tego zastosowania je skonstruowal. To tyle ile przeczytalem bo sam nigdy sie z tym nie spotkalem i nie probowalem.
  11. "Wszystko mozna byle wolno i z ostrozna", tylko po co? Koszt tego pierscienia to grosze przy cenie zebatki, a pierscien lekko zuzyty przez sciaganie i zakladanie moze samodzielnie spasc.
  12. 2 glowne rzeczy, zalewajacy sie gaznik jesli zalewa paliwem i kompletnie zuzyty silnik jesli zalewa mieszanina paliwa i oleju. Zalewnie gaznika moze byc spowodowane niedomykaniem sie zaworka komory plywakowej gaznika.
  13. Zebatka jest mocowana pierscieniem Zegera ktory do zdjecia potrzebuje specjalnych szczypiec. Po zdjeciu ten pierscien trzeba zmienic na nowy. W gruncie rzeczy w przypadku takim jak twoj trzeba wymienic komplet zebatek i lancuch, zeby wszystko sie rownomiernie zuzywalo, jednak jestem pewien ze na taki wydatek sie nie zdecydujesz.
  14. Jesli gazniki nie dostaja paliwa to ich wymiana nic nie pomoze. Zdejmij wezk paliwowy z gaznika, wsadz do kubka i sprawdz jakim strumieniem paliwo leci. Strumien ma byc dosc spory i silny. Kranik w polozenie PRI.
  15. Nie bardzo moge to sobie wyobazic, ale nie takie cuda sie zdarzaly. Nie znam tego silnika, jezeli jest to jednocylindrowiec 2 gaznikowy to warto rowniez sprawdzic odpreznik i jego dzialanie o czym wspomnial Konrad. Na stale otwartych zaworach silnik tez nie odpali.
×
×
  • Create New...