Jump to content

Adam M.

Super-Moderatorzy
  • Posts

    16411
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

Adam M. last won the day on January 1

Adam M. had the most liked content!

3 Followers

About Adam M.

  • Birthday 08/02/1949

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    motocykle, jazda, obsluga, mechanika
  • Skąd
    Kanada

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph T150V, BMW K75S.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

19556 profile views

Adam M.'s Achievements

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

152

Reputation

  1. Wszystko ma plusy i minusy, silnik chlodzony ciecza bedzie mial lepsza kulture pracy ale wiecej rzeczy moze sie spitolic i kosztowac, ogolnie w tych rocznikach warto szukac czegos w najlepszym stanie technicznym, niezaleznie od marki. Ja tam nie szedl bym w zbyt duza pojemnosc 600-750 zupelnie wystarcza do wszystkiego a jest lzejsze.
  2. A moze caly manual? Szukaj diagramu na rynek amerykanski, bo tam byl taki wymog natychmiastowego wlaczania swiatel i porownaj z europejskim: http://www.fazerclub.ru/manuals/FZS1000/Yamaha_FZS1000(N)_Service_Manual.pdf
  3. Pracuje dobrze, jesli nic nie cieknie to nie ruszaj niczego. Natomiast zabralbym sie teraz za przesmarowanie wielowypustow na koncowkach walu napedowego, dyfer sprzeglo i tylne kolo.
  4. No i pieknie pasuje oraz wyglada jak fabryczne, choc troche to kosztowalo.
  5. Nie, to na pewno nie membrany tylko cieknacy zaworek komory plywakowej gaznika, brak odpowietrzenia gaznikow czy trudnosci iglicy zaworka z poruszaniem sie z powodu osadow z paliwa. Czyszczenie gaznikow w myjce ultradzwiekowej + sprawdzenie odpowietrzenia zalatwi sprawe, jesli same iglice i ich gniazda w tych zaworkach nie sa zuzyte. Jesli sa zuzyte to trzeba je wymienic.
  6. Z tego co pamietam trzeba zdemontowac ta prowadnice lancucha i kola lancuchowe z walkow. Oczywiscie wymaga to zdemontowania napinacza lancucha. Ja przed rozpoczeciem demontazu ustawiam sobie wszystkie walki w GMP na pierwszym cylindrze, ale przy demontazu glowicy nie ma to znaczenia. Pierwszy cylinder to pierwszy z prawej strony gdy siedzisz na moto, ma to znaczenie przy montazu. A dlaczego zmieniasz glowice? Aha, te sruby trzymjace pokrywki walkow sa chyba na dwa przykrecenia, potem zaczynaja sie urywac. Tak ze warto wiedziec czy to pierwsze ich rozkrecenie.
  7. Ledwie widac to przesuniecie, a jednak roznica za duza zeby prosty lacznik zalozyc.
  8. Oczywiscie mi nie uwierzysz ale oryginalny filtr powietrza, razem z jego pojemnikiem plastikowym jest niezbedny dla pracy tego silnika. Specjalnie jesli pracuje na gazniku podcisnieniowym. Zaden "sportowy" filtr powietrza nie zwiekszy jego osiagow, ale moze znakomicie utrudnic jazde z powodu braku przejscia na wyzsze obroty.
  9. Tu nie ma mozliwosci przelewania, ktora jest w K68 - pewnie dlatego trudniej zapala. A masz filmik jak wchodzi na obroty na tych gaznikach? No i czy masz film jak chodzi na K68?
  10. Bardzo dziwne, dycha luzu miedzy tlokiem a cylindrem przy tej srednicy to sporo. Biorac pod uwage ze honowanie zbiera minimalnie warstwe materialu z tulei to poprzedni luz tez wygladal na spory przy tej srednicy cylindra, a jednak tlok sie zatarl. W tej chwili ten luz bedzie na poziomie powyzej 0.10 wiec moze warto by bylo sprawdzic w jaki sposob tlok sie rozszerza rozgrzewajac go w wodzie do temperatury wrzenia? Tym bardziej jesli masz w planie kupic nowy tlok.
  11. Tutaj gazniki sa trzymane elastycznie miedzy pudlem filtra powietrza a glowica wiec drgania nie sa tak powazne.
  12. Wszystko powinno byc dobrze jezeli luzy miedzy tlokiem a cylindrem sa prawidlowe. Czy wiesz jakie sa? Czy wiesz dlaczego tlok sie przytarl? Tlok i cylinder wygladaja na dobre.
  13. Kondensator duzej pojemnosci jest dobrym i w miare tanim rozwiazaniem. Stosowany byl np w "sportowych" wersjach moich starych anglikow zamiast akumulatora, wiec tu jako stabilizator tez sie sprawdzi. Nie musisz go montowac w lampie, gdzie miejsca jest malo ale mozesz go umiescic gdzies pod zbiornikiem paliwa.
  14. No ale nie potrzeba ci wiekszej pojemnosci w przypadku Urala gdzie nie masz elektrycznego rozrusznika. W moich staych angolach 6 AH jest wystarczajace, choc sam uzywam 8-9 AH. Napiecie tez jest OK, normalny AGM po pelnym ladowaniu ma 12.7 V.
×
×
  • Create New...