Skocz do zawartości

Adam M.

Super-Moderatorzy
  • Postów

    16547
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    70

Ostatnia wygrana Adam M. w dniu 26 Lipca

Użytkownicy przyznają Adam M. punkty reputacji!

3 obserwujących

O Adam M.

  • Urodziny 08/02/1949

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, jazda, obsluga, mechanika
  • Skąd
    Kanada

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph T150V, BMW K75S.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

21599 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adam M.

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

171

Reputacja

  1. Nie wiem jakie sa twoje umiejetnosci naprawy instalacji elektrycznej wiec ciezko odpowiedziec. Sama instalacja powinna byc dosc prosta, masz moze schemat zeby tu wrzucic?
  2. Tak jak qba napisal, altek dziala normalnie. Roadrunner, niestety wyglada ze twoj alternator padl, trzeba go wyjac, sprawdzic i ew przewinac / wymienic. Czy to alternator z rotorem na magnesy stale czy na elektromagnesie?
  3. Sprawdz na grupie facebook "Twoj jednoslad zanim zepsujesz" - oni zajmuja sie takimi problemami.
  4. Wymienic na wiekszy skuter i wtedy na pewno bedzie szybciej jezdzil.
  5. Stary i iskrownik mial jedna cewke zaplonowa i druga zasilajaca elektryke, czy byl w tym motorowerze akumulator? Nowy ma juz pelen jednofazowy alternator z ktorego masz 2 zolte przewody, zielona mase i niebieko bialy i czarny to przewody zaplonowe. Moze byc tak ze w nowej instalacji altek laduje akumulator, a tego w twojej starej nie bylo? Wskazuje na to objaw, ze wszystko dziala przy wyzszych obrotach a nizej nie co pokazuje brak dostawy pradu przy niskich obrotach.
  6. Kazda z nich jest wystarczajaca, na "adventurowych" Dunlop Trailmax czulem sie calkowicie pewnie zarowno na suchym, jak i w ostrym deszczu ( a rowniez na drogach gruntowych ).
  7. Moze niezbyt wysokie, ale to napieci powinno wystapis przy 4- 5 tys obr o czym zapomnialem napisac. Przy nizszych obrotach bedzie nizsze oczywiscie.
  8. 3 zolte przewody mierzy sie miernikiem nastawionym na prad zmienny ( Voltomierz ) mierzac pary przewodow 1 z 2, 2 z 3 i 3 z 1 i poziom ladowania powinien byc miedzy 70 - 90V. Roznica ladowania miedzy poszczegolnymi parami nie powinna przekraczac 20%.
  9. Tak widzialem na wysokim koledze, fajne dzinsy z ochraniaczami tej firmy ale znacznie lzejszy denim niz moje Klim, cena tez znacznie lepsza. Na Rukka to chyba pozyczke hipoteczna trzeba wziasc. 🙂
  10. Fajny motocykl, tylko jezdzic. Wyglada dokladnie jak moja Honda CB500X tylko bardziej doposazony. Dlaczego sprzedajesz?
  11. A sprawdziles czy prad do tej cewki dochodzi po wlaczeniu zaplonu? Sprawdziles iskre z nowa swieca?
  12. Na wszystko musisz zwrocic uwage i wylapac jakie czesci musza byc wymienione, zaczynajac od sprawdzenia stanu oleju w silniku a konczac na wrazeniach z jazdy - prowadzeniu, hamowaniu, zmianach biegow. Dobrze jest miec ze soba miernik dla sprawdzenia poziomu ladowania na akumulatorze przy zapalonych swiatlach i silniku i potem ze zgaszonym silnikiem przy zapalonych swiatlach co ci da pojecie o stanie akumulatora. Stan opon jest tez wazny bo tanie nie sa. 70 tysi dla tego silnika to nic nie jest jesdli olej byl systematycznie wymieniany, silnik powinien ccho pykac na wolnych i zwawo sie wkrecac bez zadnego klekotania.
  13. Kiedy wystepuja, jak przyspieszasz czy kiedy zwalniasz?
  14. Tera dopiero sie zdziwilem, bo nie widze za co ta dzwignia ma ciagnac. Bo przeciez musi jakos odciagnac plyte dociskowa ze srubami sciskajac sprezyny zeby uwolnic tarcze, nie?
  15. Jesli dalej jest na gwarancji to musisz sie udac do autoryzowanego serwisu na sprawdzenie o co chodzi. Jezeli nie jest, to potrzebne jest o wiele wiecej informacji zeby chociaz ogolnie odniesc sie do jego problemow. Np czy to 2 suw czy 4 suw gaznik czy wtrysk, czy chodzil gdy go kupowales. Nikt tu nie zna na pamiec wszystkich modeli sprzedawanych w Polsce chinczykow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...