Jump to content

Qadrat

Forumowicze
  • Content Count

    2,022
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Qadrat last won the day on May 30

Qadrat had the most liked content!

Community Reputation

46 Neutralny

About Qadrat

  • Rank
    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ozorków

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Revere, BMW R1100RS
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

2,680 profile views
  1. Pamiętaj jeszcze, że "za rok czy dwa" przy sprzedaży ten chińczyk będzie warty jakieś 5000 zł. Jak nie mniej. Może warto zamiast nowego to rozejrzeć się za jakimś dwuletnim?
  2. Qadrat

    Suzuki dr 125 98r

    Pewnie masz założoną blokadę. Nie pamiętam już gdzie dokładnie były DR blokowane, chyba moduł i dysza w gaźniku (ale pewny nie jestem).
  3. No ale z czym tu dyskutować skoro wszystko masz zapisane w ustawie? Ustawa to ustawa, podstawa prawna, to jest najważniejsze a nie to co ktoś napisze w internecie. Masz mieć kat. B powyżej 3 lat i dopiero możesz wsiadać na 125. To, że masz AM to nic nie zmienia.
  4. Można mieszać oleje o różnych normach API? Mam jakieś 2 litry oleju API SL/SJ i litr API SG. Oba motocyklowe 10W40. Sprzęt do którego ma to trafić to stary GS 500 z 1990 roku.
  5. Potrzebujesz dwóch motocykli. A jeśli ma jeszcze być na dłuższe przeloty asfaltowe to nawet trzech.
  6. E no aż tak to chyba lagi się nie skrzywi? Tam powinna być śruba M10x57, zmierz tę co wkręcasz. Ale na moje oko to tam wkręciłeś jakąś M10x70. Podejrzalem w swoich sprzętach i w żadnym z nich śruba po wkręceniu nie wystaje ani milimetra poza gwint.
  7. Skoro na ostatnim biegu masz max obroty a prędkość niecałe 60 to ślizga się sprzęgło.
  8. Ale czym to się objawia ten max prędkości? Nie wkręca się wyżej na obroty? Sprzęgło ci się nie ślizga?
  9. A tam czasami nie ma immobilisera? Bo w PC 37 chyba był.
  10. Gra nie watya świeczki. To stosunkowo świeży sprzęt, robiony od 3 lat. Tam nic gotowego nie znajdziesz, byś musiał rzeźbić, spawać, kombinować z jakimiś silnikami od innych motocykli, do tego dochodzi też cała elektronika i elektryka. Sprzedaj to i kup coś większej pojemności. To jest najtańsze rozwiązanie. Ewentualnie zębatka z tyłu o 1 ząb mniejsza ale stracisz na przyspieszeniu.
  11. Tak tylko tu napiszę, że w salonie nowe Suzuki GSX 125 jest tylko 2000 zł droższe od tego chinola Za to nowe Benelli są na poziomie 10 000 zł. Co prawda też przejęli ich Chińczycy ale jakość na bardzo wysokim poziomie.
  12. Niestety ale enduraki mają kanapy na poziomie 810 - 850 mm. Moja kobieta ma 160 cm wzrostu i też sporo kombinacji braliśmy pod uwagę. Skończyło się na kościach obniżających zawieszenie plus do tego buty motocyklowe na podwyższeniu, dla lepszego komfortu. Motocykl to był BMW F650 ale wysokość kanapy jest tam taka jak na sprzętach enduro 125. Dodam, że po obniżeniu motocykla zupełnie zmienia się jego charakterystyka prowadzenia, niestety na gorsze.
  13. Przy 160 cm wzrostu to bez obniżania zawieszenia się nie obejdzie. Plus do tego buty podwyższające. Ewentualnie Suzuki Van Van 125 i te buty.
  14. Policja raczej na drodze nie zweryfikuje czy masz założoną blokadę. Ale jak nieoznakowani zmierzą cię przy 200 km/h to od razu wyjdzie, że tam jest trochę więcej niż 35 kW. A jak trafisz na policjanta - motocyklistę (wbrew pozorom sporo ich jest, szczególnie w grupach "pościgowych") to od razu rozpozna, że R6 czy inne F4i to na A2 nie można prowadzić, nawet po zdławieniu. A najgorsze co się może przytrafić to udział w jakimś zdarzeniu drogowym gdzie będą mocno poszkodowani z dłuższym pobytem w szpitalu czy jakieś ofiary śmiertelne. Wtedy wkracza prokurator z całą rzeszą biegłych i jesteś, łagodnie mówiąc, w ciemnej dupie. O takie coś naprawdę nie trudno, wystarczy chwila nieuwagi, jakiś pieszy wejdzie na pasy czy choćby na osiedlu jakieś dziecko wbiegnie wprost pod koła.
  15. Nie są zblokowane pod wymagania kategorii A2 tylko mają zblokowaną moc do 35 kW. A to spora różnica.
×
×
  • Create New...