songoku Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 koledzy, przyjaciele... jest sprawa, Kto ma w wawie rolgaz robby moto? chciałbym sprawdzić, czy podejdą do niego linki z activa.Potrzebowałbym podjechać, pomierzyć, ewentualnie pożyczyć na parę godzin samą obudowę i przypasować do swoich linek.Będę wdzięczny za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 tyle mówi się o kosztach w sporcie motorowym... tu przykład, że chcieć to móc ciekawe jak z limitami głośności na Poznaniu, myślicie że się łapie na 98dB :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Każde urządzenie pomiarowe - jeśli wymagasz od niego konkretnej dokładności - powinno być kalibrowane/sprawdzane. Chcąc faktycznie polegać na pomiarze ciśnienia kup przemysłowy manometr posiadający możliwość kalibracji / korekty wskazania pracujący w interesującym cie zakresie ciśnienia i dopasuj odpowiednie złącze. Koszt kalibracji powinien się zawiązać między 50 a 200 pln (tak strzelam bo nigdy pojedyńczych manometrów nie wysyłałem do kalibracji bo sprawdzamy je sami, na miejscu a jak któryś nie mieści się w tolerancji leci na śmietnik. Ktoś kto prowadzi warsztat samochodowy powienien tutaj orientować się lepiej bo manometry do sprawdzania ciśnienia sprężania zwykło się sprawdzać). Jak nie zależy Ci na papierze spora część szanujących się zakładów produkcyjnych posiada u siebie urządzenie do sprawdzania manometrów. Kwestia tylko znalezienia dostepu do takiego urządzenia. EDIT: Dodam tylko, że nawet nowy miernik ciśnienia może być obarczony błędem pomiarowym. Dokładność takich mierników zależy albo od dobrej woli producenta, albo jest czysto przypadkowa. Chcąc polegać na takim pomiarze od razu zapomnij o "dedykowanym" do pomiaru ciśnienia w oponach mierniku, bo generalnie należy je traktować jak te zabawkowe termometry z marketów - po prostu zwykły gadżet.nie prościej (niż wydać 50-200zł) sprawdzić z pewnym (skalibrowanym/zwalidowanym) manometrem? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Najprościej (jak komuś zalezy na zachowaniu swojego wskaźnika) to wysłać do mnie, a ja sprawdzę na moim (służbowym) kalibratorze procesowym ;) - warunek to złącze gwintowane na manometrze. Inaczej nie jestem tego w stanie dobrze sprawdzić.Tak po zastanowieniu to chyba nawet zakup przemysłowego manometru za 20 pln (bez możliwości kalibracji) powinnien was zaspokoić bo i tak ewentualny margines błędu wskazania wynikający z kontroli jakości będzie pewnie mniejszy niż błąd paralaksy Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Trzeba poprostu kupic porzadny ,porzadnej firmy ,profesjonalny cisnieniomierz ,(jakis normalny nie olowkowy) i co jakis czas ,(mysle ze nawet raz w sezonie wystarczy) kalibracja lub nawet sprawdzenie jaka jest odchylka i po temacie .Opony sa za drogie zeby mozna bylo sobie pozwolic na ich zniszcznie z powodu gownianego cisnieniomierza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 A propos akcesoriów widziałem oponę w razmiarze 120/70/420. Ten ostatni wymiar to w mm jak rozumiem? I jakoś nie wychodzi na 17 cali. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 To są już opony dla zawodników klas sbk, bądź ludzi majętnych, w Polsce kilka osób jeździ na kołach 16,5" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Zresztą od sezonu 2013 opony w rozmiarze 16,5' są nie dozwolone w klasach produkcyjnych - można je stosować w MotoGP natomiast w SBK stosuje się koła 17' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Skoro o akcesoriachZamówiłem sobie clip-ony z przesuniętym punktem mocowania drążka. W oryginale mam montowane przed rurą zawieszenia, teraz będą w jej osi+możliwość zmiany kąta. Nie będzie potrzeby składania kierownic do tyłu by były bliżej. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Chłopcy i dziewczęta, szybki temat, są opony do wzięcia, Dunlopy D211 GP racer w mieszance S na tył i E na przód Ceny: DUNLOP OPONA 180/55ZR17 (73W) TL SX GP RACER D211 S DOT 07/2011 320,50 DUNLOP OPONA 190/55ZR17 (75W) TL SX GP RACER D211 S DOT 40/2010 332,00 DUNLOP OPONA 200/55ZR17 (78W) TL SX GP RACER D211 S DOT 39/2010 350,00 DUNLOP OPONA 120/70ZR17 (58W) TL SX GP RACER D211 E DOT 43/2010 250,00 Jak ktoś chce to szybko się decydować bo to zaraz znika. Dla forumowiczów z dłuższym stażem wystarczy telefon do mnie i wysyłam za pobraniem (albo odbiór osobisty na śląsku), świeżaków bębę musiał prosić o zaliczkę. Tel 509992401 Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Ponieważ od pewnego czasu rozglądam się za kocem na przednią oponę (na tył już mam), a trafienie takiej aukcji na allegro z pojedynczym kocem jest praktycznie nierealne, postanowiłem zajrzeć na ebaya, i powiem Wam że nawet jeśli chodzi o nówki to jest przepaść w cenach. Ale jedna rzecz mnie zastanawia. Na allegro są koce za 850zł i za 1400zł lub nawet więcej, pisaliście już wcześniej o tym, że chodzi o karbonowe przewody w tych droższych. OK, są one wytrzymalsze i warto dopłacić, ale z opisów aukcji wynika że i te i te grzeją tylko do 80 stopni. Natomiast na abayu takie lepsze koce z trójfazowym termostatem grzeją do 95 stopni. A co najlepsze kosztują już z przesyłką do Polski 166 funtów, czyli jakieś 800zł. Nieźle? No i tak się zastanawiam czy warto je wziąć. Może ktoś kojarzy taką firmę Diamond? http://www.ebay.co.uk/itm/DIAMOND-RACING-TYRE-WARMERS-HEATERS-/260547169393?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3ca9d24c71 P.S. gdyby ktoś jednak miał sam przód na sprzedaż, bo powiedzmy tył się spalił i chce sobie kupić nowy komplet, to proszę do mnie pisać, nowy komplet biorę pod uwagę ale jako ostateczność. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 moje grzeją do 120, ale szkoda opony :D http://www.motodracing.com/accessories.html#!/~/product/category=3778484&id=12343951 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) Jeśli porównujesz ceny w funtach, to może wspomóc się (chwaloną w innym wątku) recenzją z lokalnego rynku? http://biketrackdayshub.com/top-3-motorcycle-tyre-warmers Te wymienione przez Ciebie pojawiają się tam jako porządniejsze/droższe. Edytowane 26 Września 2013 przez _Ra_ Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) Na moje oko, to z ciśnieniomierzami jest ogólny problem - to znaczy z ich dokładnością. Kalibracja czegoś co kosztuje 70 PLN chyba mija się z celem i faktycznie korzystniej i prościej chyba kupić nowy. Problem polega jednak na tym, że nowe też nierzadko obarczone są sporym błędem. Ciekawe czy w necie jest jakiś test ciśnieniomierzy czy tam manometrów, który wskaże jakie urządzenie wybrać.O tutaj jakiś kawałek artykułu gdzie wpisane są dokładności.http://www.auto-swiat.pl/1-zmierz-cisnienie/3 Pozdr.F. Edytowane 26 Września 2013 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 moje grzeją do 120, ale szkoda opony :D http://www.motodracing.com/accessories.html#!/~/product/category=3778484&id=12343951 No te już są wypasione, a teraz kosztują tylko 300 dolców, i to jest dużo lepsza opcja niż takie z allegro za półtora klocka grzejące do 80 stopni. Jeśli porównujesz ceny w funtach, to może wspomóc się (chwaloną w innym wątku) recenzją z lokalnego rynku? http://biketrackdayshub.com/top-3-motorcycle-tyre-warmers Te wymienione przez Ciebie pojawiają się tam jako porządniejsze/droższe. Dzięki za linka, muszę sobie poczytać tę stronę w wolnym czasie. Są tam też wymienione Race Tech'i, które można kupić już za 130 funtów z dostawą do Polski ale znowu tylko 80 stopni. Te Diamondy są chyba najtańsze z takich grzejących mocniej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.