Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coś czuje że to się skończy jak zwykle, czyli coś po taniosci z bazą, ehh.
Zbadam sprawę, bo akurat wyświetlacz biegów to mam ale wiarygodny prędkościomierz/obrotomierz to by się przydał

 

Kupowaliście to na e-bay'u czy gdzieś indziej zza granicy?

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw znalazlem dystrybutora w Niemcach i tam chcialem zakupic ale dokopalem sie ze i u nas jest dealer Bogdanka Racing !

.Laptimer zakupilem u Pana Piaseckiego ale niestety bardzo sie zawiodlem . Od poczatku mialem problemy z dzialaniem wyswietlacza biegow wiec po skonczonym sezonie odeslalem do Pana Piaseckiego laptimer i on mial go wyslac do producenta we wloszech .

Niestety od wrzesnia do lutego caly czas mialem informacje ze w Starlane (u producenta) nie wiedza co mu jest, znaczy temu mojemu laptimerowi ?! Przez 5 miesiecy !!!???

W koncu sie wku**wilem i napisalem sam do producenta ze co to za firma jak przez 5 miesiecy nie potrafia naprawic albo odeslac mi nowego urzadzenia!

PO okolo 3 godz. dostalem maila ze oni nie maja zadnego mojego laptimera i ze jak tylko dostana go od polskiego dealera to w przeciagu dwoch dni go albo naprawia albo odesla nowy ?!

I tak oto przez pol roku chlop mnie bajerowal ze wyslal, i zeby chociaz powiedzial sorki zapomnialem ,kazdemu moze sie zdarzyc to niestety ani BE ani ME ani KUKURYKU.

W koncu po aferze ,wlosi dostali moj sprzet w dwa dni zrobili i odeslali dzilajacy .

 

Wiec teraz jak cos potrzebuje a mam wyjscie to kupuje u tych samych ludzi co wymyslili .....BMW :) bo tam jest niemiecki porzadek i nie ma burdelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do niemieckiego porządku to bym radził uważać, tam też się można naciąć czego jestem przykładem. Duży niemiecki sklep internetowy znikł z dnia na dzień z wpłatami od kupujących w tym moją a było to kilka tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok i tu masz racje bo placac za cos przed wyslaniem jest ryzyko ze tego nie dostaniesz ale korzystajac ze starych sprawdzonvch zrodel ryzyko jest minimalne .

A u nas ...... Dwa miesiace temu chcialem zakupic cartidge przedniego zawieszenia do swojego motura w pewnej znanej wszystkim firmie, dogadalem szczegoly ,obiecali wyslac maila co i jak i do dzisiaj cisza :) HE HE .

To ja dziekuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na stronie Halbicha Kawasaki :)

 

Ja pierdziu - dlaczego ta marka jest tak u nas w kraju nad wisłą niedoceniana, w BSB chyba z 75% startujących to nowe ZX10R :huh:

 

Ja zapytam z innej beczki... jest w zimie trochę czasu.

Podpowiedzcie gdzie mam szukac w bajku największych oszczędności wagowych tak żeby nie kosztowało to majątku..?

 

Co w pierwszej kolejności byście wymieniali? Oczywiście ma owiewki torowe do tego przedni stelaż. Obstawiam aku i tylny stelarz (to ostatnie drogie troche :dry: ) cos jeszcze..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor, tłumik, stelaże, stacyjka! (to wymaga modyfikacji ECU), EXUP (całe ustrojstwo), jeśli możesz wywal lewy przełącznik (to od razu pewnie kawałek wiązki z nim odleci), wiatrak na chłodnicę, dużo takich pierdółek typu dekielek zębatki przedniej, jakieś plastiki pomniejsze, np. czujnik podstawki bocznej, osłona łańcucha, napęd 520, dobre zębatki (polecam Afam), na setach i kierownicach też pewnie coś zbijesz.

To w sumie daje ogromny zysk

 

Na bogato to się kupuje lekkie felgi i dużo elementów zamieniasz na carbon :) . Sportowy amor z reguły też jest dosyć lżejszy niż seria.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiązki na razie nie zamierzam wywalać bo jeszcze czasami nim jeżdże po drodze, sety są, tłumik też, kolektorów nie wymieniam bo są tytanowe OEM i zalecane do Racing KIT.

 

Czyli jak patrzę to zostaje aku, tylny stelarz a reszta to takie drobniaki, cholera mam wrażenie, że moja koza jest fchuj cięzka... :(

ABS daje +3 kg, ale tego nie wywalę.

 

O amorze to mówisz generalnie o zawiasie (nie o amorku skrętu rajt?)

 

Cholera tak to jest jak się nie chce robić szpeja na BEZ PRAWA REJESTRACJI :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokoj z tym odchudzaniem ,przeciez twoj kon wazy juz zajebiscie a ze ciezki to ci sie wydaje ;)

JAk dobrze ustawisz oryginalny zawias w sensie dobrane sprezyny i SAG bedzie duzo lepiej przy skrecaniu czy zmianie kierunku .

Jakos strasznie wielki niejestes :) wiec po dobrym skreceniu dobicia i odbicia przod powinien dawac rade a tyl jak zacznie pompowac na wyjsciach to trzeba zmienic i na to nic nie poradzisz, tak samo nastepnym etapem jest upgrade przedniego zawieszenia w sensie albo zaworki albo cartidge .

Jak nie masz polamanych stelazy to tez nie ma sensu kupowac .Moze kiedys bedziesz mial to wtedy sobie zakupisz ;)

Oryginalny uklad jest duzo ciezszy od oryginalu w kazdym razie w BMW :) nie wiem jak jest u ciebie i tutaj jest pole do popisu.

Poponuje sie raczej skupic na elementach ktore wlasnie nie sa potrzebne na torze Jak Sikor napisal ale jak chciesz miec na tor i na ulice to moze byc ciezko z wywaleniem nie ktorych rzeczy :)

Łancuch na 520 tez zmien dopiero jak bedziesz mial do wymiany oryginal ,szkoda kasy bo to nie tutaj na poczatku schowany jest czas.

 

Ja wiem ze idzie zima i sam tak mam co roku ze rozne glupoty mi przychodza do glowy :)ale jak jest sezon to najwazniesza jest kasa na opony i jezdzenie .

W naszych motorkach szczegolnie dlatego ze to 1000 naprawde oprocz ewentualnego ulepszania zwieszenia nie trzeba nic kombinowac bo w zasadzie wszystko jest !W 600 wieksza moc jest duzo bardziej porzadana bo to daje przewage na konkurencja ale w 1000 i tak ciezko to wszystko przeniesc na asfalt .

 

Wiem ze beda cie lapy swedziec ze cos pokupowac ale moze dasz rade :)

 

CO prawda wiem ze niektorzy sie ze mna nie zgadzaja ale jak posluchacie innych ktorzy duzo lepiej jezdza to wszyscy powiedza to samo

POWER WITHOUT CONTROL IS NOTHING :)

i nie chodzi mi w zasadzie o kontrole trakcji ale o zawieszenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sam sobie Songoku odpowiedziałeś na pytanie - to jest pozbawione sensu ...

 

Tak, chodziło mi o zawiechę



 

Ja pierdziu - dlaczego ta marka jest tak u nas w kraju nad wisłą niedoceniana, w BSB chyba z 75% startujących to nowe ZX10R :huh:

 

 

No wielka szkoda, trzeba przyznać, że to zajebisty litr (bez wazeliny ;) ). Popatrz sobie na wyniki chociażby w Alpe Adria, CEV, CIV, BSB, AMA także. Wszędzie tego pełno, ponadto jest też dużo ZX-6R, która też jest wypas.

Kawa zrobiła super robotę, jeśli chodzi o jej flagowe sporty. Chciałbym się kiedyś przypasować do ZX-6

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie marka niedoceniana, tylko ma dramatyczny, wręcz legendarnie toporny marketing w Polsce. Też ubolewam, bo podoba mi się to, że ekipa Kawasaki jako jedyna z Japonii pozostaje wierna pomysłowi robienia motocykli, które mają jaja. Honda od dawna dryfuje w stronę niezawodnych moto-skuterów, Suzuki nie zmienia nic od 8 lat, no jeszcze Yamaha coś działa w kierunku tego, żeby motocykl sportowy był względnie konkurencyjny. A swoją drogą również planuję dołączenie do klubu zielonych w postaci KX :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wielka szkoda, trzeba przyznać, że to zajebisty litr (bez wazeliny ;) ). Popatrz sobie na wyniki chociażby w Alpe Adria, CEV, CIV, BSB, AMA także. Wszędzie tego pełno, ponadto jest też dużo ZX-6R, która też jest wypas.

Kawa zrobiła super robotę, jeśli chodzi o jej flagowe sporty. Chciałbym się kiedyś przypasować do ZX-6

To jak będę sprzedawać, to dam znać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat pierdolnijwkrzaki miało najlepszy marketing, prężnego importera (Carcade) i największą sprzedaż nowych moto pośród japonii w Polsce w latach 90-tych. Pamiętacie "Młode Wilki"? Słabą jakość ich produktów nie dało się pokryć ceną, społeczeństwo dojrzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...