Skocz do zawartości

M a D a F a K a

Forumowicze
  • Postów

    1372
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana M a D a F a K a w dniu 17 Stycznia 2020

Użytkownicy przyznają M a D a F a K a punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    dolnośląskie

Osobiste

  • Motocykl
    gs1000`78 CZ 350`88
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

900 wyświetleń profilu

Osiągnięcia M a D a F a K a

MOTONITA - leżący na baku

MOTONITA - leżący na baku (26/46)

6

Reputacja

  1. Czynności serwisowe mocno upierdliwe, dostęp do regulacji w stosunku do Xj900 masakryczny, choć ta V4 Hondy do kultowa jednostka silnikowa. Przeskakiwać z XJ900 na VFR 750, nie warto, będziesz rozczarowany.
  2. Wymieniaj tłok. W tym sprzęcie jak tłok zacznie się za mocno kiwać i kantować to zużycie pary tłok-cylinder zacznie rosnąć lawinowo. Generalnie jak na Hondę to sprzęt wymaga ponadnormatywnej troski, zwłaszcza głowica.
  3. To typowy chińczyk za 8 dolarów i nie jest produkowany w Polsce, aku do 45ah max obsłuży.
  4. W użytkowaniu/posiadaniu B7 2.0t 2004, czyli pierwsza wersja osławionego silnika. Czy pali olej.... zderzak osmolony jak MB w115 z OM na pokładzie. Spalanie oleju w proporcji mniejszej niż w 2T z demoludów.
  5. Przeniesienie napędu od sprzęgła (najgorsza skrzynia biegów z jaka miałem do czynienia) do przekładni głównej, zawieszenie przód, koło 19-tka przód, sypiąca się na dziurach rama pomocnicza przód, wystające cylindry i mała odporność całego moto na gleby (rama pomocnicza tył z plasteliny), oto główne grzechy tej techniki. Generalnie GS Adventure to kompletna porażka w terenie z dziurami i koleinami. Mam go od 5-ciu lat i nakręcone 4 tysiące km, głównie OFF. Aaaa... i zapomniałem to coś co nazywa się kontrolą trakcji, za to ktoś powinien pójść siedzieć.
  6. Po latach stania tego gówna w moim garażu (GS Adventure) stwierdzam, ze mocno przereklamowane, więcej wad niż zalet. Nie polecam.
  7. Moje info jest takie (od agenta PZU), jeśli na pojazd była przyznana ulga 25+, to nie ulegnie ona utracie w przyszłości. Zmiany dotyczą nowych umów.
  8. Co się z wami dzieje, donosy, policja, a każdy somsiad to złodziej. Na samych domysłach nie leci się na milicję bo ogłoszenie jest nie takie. Są dowody, złapał ktoś kogoś na gorącym? Fakt, że moto 2016/2004 to wałek, ale jest popyt to jest podaż. Nie chcesz, nie kupuj, nie donoś. Czy każdy sprzęt w tym kraju i na świecie musi mieć papier i być zarejestrowane aby nie wzbudzać podejrzeń o kradzież? Umowa kupna-sprzedaży to za mało?
  9. Racja, na myśli Rookie1000
  10. Osobiście wybrałem się na niedzielne zawody i stwierdzono, że.... klasy classic przejęły kontrolę swą liczebnością (ok 55 zawodników) i zaangażowaniem nad wszystkimi innymi klasami PP + MP, a pod względem jakości , większość stała na wysokim poziomie. Co ciekawe "tanie" GS500 były w mniejszości, najszybsze były 400 typu zxr, vfr lub odpowiedniki w 2t RGV250 i podobne. Ciekawostką była "szybka" wsk-a 175, która w mniejszej klasie była bodajże szósta, no i Dominator 500. Rookie 600 - umarło
  11. Przyglądam się np amatorskim imprezom off-road dla moto jak i dla 4x4, jest radość, są uczestnicy, jest integracja, są lokalni sponsorzy. WMMP - jakaś garstka (po 6 w klasie) wymiataczy kręci się w kółko po pustym torze, nie widzę rywalizacji, nie widzę frajdy z jazdy, jakieś takie smutne twarze mają na podium
  12. Dalej anonim, choćby i wydał miliony nic przygnębiającego wizerunku tego sportu nie jest w stanie zmienić i ch*j wie co tych zawodników już tam trzyma.
  13. Ot, to, to... To nie równia pochyła ale już wodospad, uciekać!. Smutno się jeździ gdy nie ma kibiców, a i żony wolą galerię. A kto to jest?
  14. M a D a F a K a

    WSZYSTKO O BMW

    Audi pewną przewagę miało dzięki quattro ale głównie dzięki topornej niemieckiej mocy 5-cio cylindrowca, finezyjność techniczna i stylistyczna włoskich rajdówek w tamtym okresie to był kosmos dla Audi.
  15. A czemuś to nie zakołkowałeś przy okazji tulei takie semiclosed, podobno sprawdza się i rozwiązuje problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...