Jump to content

filipr

Forumowicze
  • Content Count

    3,133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

filipr last won the day on September 17

filipr had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutralny

About filipr

  • Rank
    ADEPT MOTOCYKLIZMU - podszyszkownicus motocyklismus
  • Birthday 09/23/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1304479
  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

726 profile views
  1. Te motocykle, które wymienił autor na początku mają zupełnie różne charaktery. Ja bym się skupił najpierw na tym do czego moto ma być wykorzystane. Kryteria wygoda + moc, to nadal trochę za mało. Gdzie takiej FJR do Tuono? Jak ma być FJR, to już lepiej K1600GT. FJR jest ciężka i brak jej mocy. Wrzucony przez kogoś S1000XR wydaje się być fajnym pomysłem. Multistrada również. SuperDuke GT może? No i ten H2SX - dla mnie petarda - brałbym, bo chyba najlepiej spełnia oczekiwania autora. Poza tym jest rzadkością na drogach. Pozdr. F.
  2. filipr

    Ręce a kierownica

    Motoskills na Kisielinie masz nawet w ten weekend. Pozdr. F.
  3. filipr

    Ręce a kierownica

    Damian - zastanów się ile czasu marnujesz na pisanie tutaj. Podsumuj ten czas i nie pisz, że nie masz czasu. Jeśli ktoś ma pasję, to czas znajdzie. Druga a właściwie pierwsza sprawa - wyzywanie ludzi z doświadczeniem od debili raczej nie jest rozsądne. Ciekawy jestem kiedy zrobisz te 1:54, które zrobił Croowab na Poznaniu będąc pierwszy raz. Skoro klepiesz teorię, której nie popierasz umiejętnościami, to jest ona właściwie nic nie warta. Powtarzasz coś co wyczytałeś a tego nie rozumiesz. Żeby zrozumieć trzeba jeździć i weryfikować, bo w teorii wszystko wygląda bardzo prosto. Rozumiesz? Są szkolenia w weekendy na małych torach - kosztują 1/4 tego co CSS a dają dużo więcej. No ale tam nie dają dyplomów i instruktorzy rozmawiają jak równy z równym a nie chcą żeby traktować ich jak nadludzi . Ja nie jestem Twoją nadzieją i nie będę Ci doradzał. Zarówno Jarek (Motoskills) jak i 3MM czy Duszan mają fajne szkolenia. Znam się z nimi wszystkimi bardzo dobrze. Jazda u każdego z nich dałaby Ci wiele. I tak jeszcze na sam koniec. Szczerze, to nie pamiętam żeby któryś z zawodników liczących się w WMMP wspominał cokolwiek o tym że był na szkoleniu CSS. Za to przyznać trzeba, że CSS ma oprawę bardzo fajną. Tylko, że z perspektywy czasu płaci się za nią zdecydowanie za dużo. Pozdr. F.
  4. filipr

    Ręce a kierownica

    Chcę powiedzieć, że teoria jest teorią a rzeczywistość rzeczywistością. Nie da się zakotwiczyć nogą tak żeby żadne siły nie były przekazywane na kierownicę. Przede wszystkim chcę jednak powiedzieć, że zamiast snuć tutaj opowieści, powinieneś wziąć się za jazdę. Pojedź, spróbuj, potem może pokaż co potrafisz. Na razie byłeś na jednym szkoleniu (nie wiem czy na 1 czy na 2 poziomach CSS), które bardzo niewiele daje - wiem, bo też na nim byłem. Mam punkt odniesienia do innych szkoleń. Na CSS jest za dużo pitolenia, za mało jazdy. No chyba, że Tobie to odpowiada. Wtedy zostaniesz forumowym teoretykiem. Żebyś nie zrozumiał mnie źle - nie neguję CSS, ale można prościej i skuteczniej. Pytanie czy chcesz się nam tu chwalić, że byłeś na szkoleniu w CSS czy chcesz zacząć coś jeździć. Pamiętaj też, że w CSS pracują instruktorzy tak samo jak w innych szkołach, niekoniecznie są najszybsi, niekoniecznie potrafią najlepiej przekazać wiedzę, albo wyłapać błędy. W mojej ocenie na rynku są szkolenia o niebo lepsze od CSS, ale nie wiem czy Ciebie uda się do tego przekonać. Pozdr. F.
  5. filipr

    Ręce a kierownica

    Z tą delikatną różnicą, że na CSS nie robi się tego w złożeniu. Zacznij praktykować a nie teoretyzować. Słyszałeś jedno, drugie i trzecie, ale przez brak ćwiczeń nie jesteś w stanie zweryfikować co jest prawdą a co mitem. Pozdr. F.
  6. Kurde nawet nie zdawałem sobie sprawy, że te XXy tak długo były produkowane. Cukierek, ale znacznie przekracza budżet znajomego. Pozdr. F.
  7. Dawaj Monter namiar Pozdr. F.
  8. filipr

    Ręce a kierownica

    Prawdopodobnie chodzi o coś innego. Nie o samo gięcie pałek kierownicy a o obrót mocowań kierownic clip-on na ladze. To się zdarza i dlatego znakuje się zawsze ustawienie. Clip-ony mają to do siebie, że po pewnym czasie się luzują i jak ktoś mocno prze, to tak bywa. Damian coś tam wie, ale nie do końca jarzy. Za dużo teorii, za mało praktyki. Pozdr. F.
  9. Może poszukaj w sklepach, które handlują pit-bikeami? Skoro mają tanie sprzęty, to mogą mieć tanie akcesoria. Poza tym procentowo jeździ sporo dzieci, młodzieży i dziewczyn, więc szansa że znajdziesz coś dla siebie jest. Pozdr. F.
  10. Nie widziałem, ale może on sam się tym zasugerował Pozdr. F.
  11. Cześć Znajomy szuka CBR 1100XX. Jakbyście mieli coś godnego polecenia, to proszę o info na priv. Pozdr. F.
  12. Jak będzie temperatura i pogoda ja bym pojechał pozdr. F.
  13. Tylko podzieliłem się radością, że już wszystko o.k. i tak to się skończyło. Sprzęt też dobrze gada, chociaż początkowo był problem z blipperem. Tor Gross Dölln polecam, ale tylko tym, którzy potrafią zamknąć oczy i naparzać Ja tak nie potrafię. A sprzętem nie swoim i na oponach drogowych boję się jeździć. Pozdr. F.
  14. Sprzęt ogarnięty. Ja też. Pierwsze jazdy za nami Tym razem Gross Dolln - Niemcy. Pozdr. F.
×
×
  • Create New...