Jump to content

filipr

Forumowicze
  • Content Count

    3,167
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

filipr last won the day on September 17

filipr had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutralny

About filipr

  • Rank
    ADEPT MOTOCYKLIZMU - podszyszkownicus motocyklismus
  • Birthday 09/23/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1304479
  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

796 profile views
  1. Takie mam zdanie po prostu, że walka między braćmi nie jest pozbawiona dodatkowych emocji między nimi. Dla niektórych to może być fajne, mi akurat specjalnie nie pasuje i uważam, że ciekawiej byłoby żeby w Repsolu jechał ktoś inny. Marketingowo dla Hondy jednak może to być strzał w 10. pozdr. F.
  2. Bratobójcza walka chyba nie byłaby fajna, zwłaszcza że w tym samym teamie. pozdr. F.
  3. Dokładnie. Jak z Horneta wsiądziesz na 300, to na drodze poczujesz niedosyt mocy. Dlatego zostaw sobie na ulicę to co masz a na tor kup 300. Na małych torach 300 sprawdzi się świetnie a na duży też dasz radę wjechać . Osobiście radziłbym R3, ponieważ powszechnym problemem Kawy jest grzanie się na małych torach. Pozdr. F.
  4. Hiflo jak najbardziej może być. My zmieniamy płyn hamulcowy raz w sezonie, góra dwa razy. Olej co kilka dni napisałem i jakby się zastanowić to tak co 4 Speed daye, może co 5. Ważniejsze chyba, żeby podróby nie kupić. Penrite kilka osób chwali, więc pewnie też jest ok. Mam na myśli zawodników i ich mechaników. Pozdr. F.
  5. Ja jeżdżę cały czas na 300V i nie narzekam. Zmieniamy co kilka dni na torze. Ważniejsze żebyś nie kupił rozszczenliającego się filtra K&N. Odnośnie płynu - jestem jednak zwolennikiem wody, żeby nie być egoistą. Fakt, że trzeba pamiętać zimą żeby zmienić na płyn, albo ewentualnie trzymać moto w dodatnich temperaturach. Są jeszcze dodatki do wody dozwolone na torze podnoszące temperaturę wrzenia o bodajże 10 stopni i zabezpieczające trochę układ przed zasyfieniem. Aaa i odnośnie płynu hamulcowego. Ważniejsze żebyś miał przewody w stalowym oplocie. Pozdr. F.
  6. Tu możesz sobie spróbować porównać. https://cycle-ergo.com/ Typowy sport ma niżej kierownice. Pozdr. F.
  7. filipr

    WSZYSTKO O BMW

    No kurde a ja myślałem, że wszystko co ma tyle lat i jest w takim stanie, będzie zyskiwało znacznie na cenie. Myślałem też, że skoro kombi jest rzadziej spotykane, to będzie większym rarytasem. Jednak nie będę inwestował w yoingtimery, bo jak widać kompletnie nie mam o tym pojęcia pozdr. F.
  8. filipr

    WSZYSTKO O BMW

    Nie warto to trzymać dalej skoro taki ładny stan? Raczej wartość jej będzie rosła i to dość szybko. Pozdr. F
  9. Sprawdzisz to na każdej hamowni. Mój kumpel miał zblokowanego gixxa z Francji. Jakiś koleś mu napisał jak to odblokować i się udało. Nie wiem czy nie było tam jakiejś zworki. Też mogę podpytać. pozdr. F.
  10. Porównanie owszem - bez sensu, ale już doświadczenie na drodze jest ważne. Jeśli ktoś ma przejechane autem setki tysięcy kilometrów, to jednak potrafi lepiej przewidywać zachowania innych kierowców, niż ktoś bez doświadczenia. Umiejętność przewidywania przydaje się zarówno na moto jak i w puszce. pozdr. F.
  11. Miałem okazję pooglądać jego jazdę na żywo. Jadł też z nami śniadanie w hotelu Uśmiechnięty i miły facet, natomiast jak wchodzi bokami do zakrętów, to jest poezja Jeździł z kursantami jako plecaczkami i wychodził z każdego zakrętu na kole i to tak grubo. Jak zaczął z plecaczkiem wchodzić bokiem do zakrętów, to zdębieliśmy. Perfekcyjnie panuje nad motocyklem i bawi się tym Pozdr. F.
  12. Nie no bez jaj. Żartujecie czy serio? To można gdzieś zobaczyć kto komu i w której wypowiedzi postawił plusa czy tam minusa? Pozdr. F.
  13. I tak i nie. Dla mnie największy bo mam fatalne starty (a tam korzystam ze sprzęgła) i dostaję zawsze kilka pozycji od innych zawodników, które muszę potem odrabiać. Nie jest jednak problemem przy zmianie biegów i redukcji bo mam quickshifter i blipper . W innym przypadku hmmm ciężko mi chyba przychodził międzygaz przy redukcjach, co na szczęście w R6 nie jest aż takim problemem, bo jest w niej antyhopping. Pozdr. F.
  14. Sugeruję Womet-tech zamiast chińszczyzny. Pozdr. F.
×
×
  • Create New...