Jump to content

rekrut88

Forumowicze
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About rekrut88

  • Rank
    NOWICJUSZ - romeciarz

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kielce

Recent Profile Visitors

397 profile views
  1. To nie tak źle jednak Adam pamiętam że Ty miałeś gsx 1100g, czy ten olejak dużo dłużej rozgrzewał się do temperatury roboczej od bmw k75 po odpaleniu ?
  2. Ładny klasyk jak z częściami i naprawami w takich starych motocyklach ?
  3. Nie zaprzeczam tylko kupić taki motocykl bardzo trudno i jeszcze nie wiem jak z eksploatacją Nowsze gaźnikowce bywają czasem upierdliwe Najbardziej wyważone klasyki do codziennego użytku teraz to chyba Bmw k75, k100, K1100 Może nie najpiękniejsze ale cegły mają swój urok (Ostatnio bardzo zdrożały)
  4. Bmw na pewno jest lepiej dopracowanym motocyklem. Ale lubię wygląd takich motocykli jak GPZ 1100, Yamaha fj 1200. Takie klasyczne turystyki obowiązkowo z dwoma wydechami nisko poprowadzonymi Wygląd to kwestia gustu ale jednak motocykle z lat 80 i 90 były najładniejsze
  5. BMW jakie pierwsze wprowadziło wtrysk zamiast gaźników to duży plus . Jeśli chodzi o kłopotliwość serwisu i koszty to lepiej wypada Bmw czy GPZ ?
  6. Bmw to zmienia postać rzeczy wtrysk na pewno lepszy niż gaźniki I jak się sprawdza dwucylindrowy boxer ? Ja zawsze jak myślałem o bmw to seria K z 4-cylindrowym silnikiem
  7. Do wygodnej jazdy + lekki teren wolałbym xj 600 niż gs 500 Ja na pierwszy normalny motocykl wybrałem xj 600 bo GS jakiś mało wygodny był dla mnie Spalanie przy turystycznej jeździe w xj to 4,5 litra a czasem nawet i 4 Przez dwa lata tylko naciągnąłem łańcuch i wymieniłem świece z dodatkowych czynności
  8. GS nie wydaje Ci się za słaby po przesiadce z GPZ-a ?
  9. Dzięki Piotrek za odpowiedź Ja jeżdżę spokojnie turystycznie Teraz mam FJ 1200 z końca produkcji i z ABS-em Fajny motocykl tylko co mnie denerwuje to długie rozgrzewanie tego silnika (taki urok starych jednostek chłodzonych powietrzem i olejem) do temperatury roboczej GPZ znacznie szybciej łapie prawidłową temperaturę roboczą. Tylko jak z trwałością tego modelu zawsze słyszałem że Kawasaki to najsłabsze motocykle z japońskiej czwórki. Podobno trzecia panewka ma tendencje do zacierania się. Czy GPZ jest dużo bardziej kłopotliwy niż xj 600 xj900 lub fj 1200 ? Te Yamahy znam dobrze bo miałem
  10. Witam Jakie są Wasze opinie na temat Kawasaki GPZ 1100 rocznik 1998 Czy warto kupić taki motocykl jeśli jest zadbany?
  11. Wiem że masz doświadczenie z tym motocyklem, dlatego pytam, ale nadal uważam że jeśli ktoś jakiś czas mam motocykl to średnie spalanie potrafi określić przy jeździe turystycznej (nie mówię o ekstremalnych sytuacjach) jak bym chciał kręcić do czerwonego pola to bym pytał o Hayabusę albo ZZR 1400 Bmw K1200 RS ma 130 koni seryjnie dzisiaj jechałem bo jest w okolicy Fj 1200 też 130 koni wiem że starsza technologia ale już bliżej jej do BMW niż gsx 1100g Mam pytanie bo ona dobrze jechała czuć było że jest dużo mocniejsza od xj 900 ale jak się nie rozgrzała konkretnie to nie trzymała niskich obrotów spadały poniżej 1000 obr/min czy to gaźniki do regulacji czy zawory ?
  12. Słuszna uwaga jednak wolę mocniejszy dół bo jeżdżę turystycznie nie jestem zwolennikiem kręcenia do czerwonego pola Często się słyszy że V4 słynie z tego momentu obrotowego a on wcale taki mocny nie jest jednak
  13. Twoje posty zawsze bardzo cenne Przed kupnem xj 900 myślałem o k75 ale teraz trudno o k75 w dobrym stanie K 1200RS nie są drogie jak na możliwości jakie oferują. Wtrysk, wał kardana, mocny silnik to mocne argumenty przemawiające za K 1200RS Adam M. Ty miałeś z tego co pamiętam GSX 1100G (Fajny sprzęt zawsze mi się podobał taki muscle bike) czy K 1200RS jest większy i mniej poręczny od GSX 1100G ?
  14. Nie ma bezsensownych pytań są tylko bezsensowne odpowiedzi Pewnie według Ciebie np Honda VTR 1000 Firestorm spala tyle co inne motocykle przy tych samych obrotach A te 500 000 Wziąłem choćby z postów Adama M moderatora forum Widziałem sam K 100 z przebiegiem ponad 400 000 tyle pokazywał licznik
  15. Ile realnie pali k 1200RS i czy ten silnik jest tak trwały jak w BMW K 1100? (gdzie przebiegi dochodziły do 500 000)
×
×
  • Create New...