Skocz do zawartości

baba_zanetti

Forumowicze
  • Postów

    1671
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O baba_zanetti

  • Urodziny 03/18/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wawa

Osobiste

  • Motocykl
    K8 1000 TURBO; CRF 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.speedbike.pl

Ostatnie wizyty

958 wyświetleń profilu

Osiągnięcia baba_zanetti

MOTONITA - głaszczący manetkę

MOTONITA - głaszczący manetkę (27/46)

15

Reputacja

  1. Po 3 tyś km raczej można mówić o dużym pechu niż złej woli sprzedającego. Na ostatnim wyścigu EWC, polskiej reprezentacji stało się to samo w nowej R1, silnik fabryczny, nie kombinowany. Jak powiedział Adam: shit happens, a w niektórych modelach wyjątkowo często shit happens.
  2. Nie potrzebujesz żadnej przegrody, tylko olej ponad stan normalny. 0.5 litra minimum.
  3. Może to być panewka, ciężko powiedzieć na odległość.
  4. Powłoka ceramiczna. Zobacz sobie efekty: Procoat na FB
  5. Zdejmij miskę olejową, znajdziesz tam "panewkę", szukaj drugiego pieca. Diagnoza na 95% pewna.
  6. I uważasz, że jest do dobre docieranie bo...? Nie wiem, ścigasz się i wygrywasz? Rozbierasz potem swoje silniki sprawdzasz jak się dotarły? A może po dotarciu, jedziesz na hamownię i sprawdzasz ich moc, porównujesz z innymi maszynami? Pytam. Jak teoria przenosi się na praktykę?
  7. Ustaw się w kolejce po głowicę Podobno ktoś w pl potrafi to zregenerować, użyj szukajki, jest tu gdzieś temat rzeka z tym problemem.
  8. Chłopie jesteś z Warszawy, podwieź moto do jakiegoś serwisu na osłuchanie, zazwyczaj to nic nie kosztuje, przynajmniej się dowiesz czy Ci panewka zaraz nie wypadnie. W ostateczności chociaż nagraj film.
  9. Mogłeś ewentualnie użyć kleju do osadzania łożysk. Ale powinno być ok, w końcu górne łożysko też ma luźne pasowanie.
  10. Prawdopodobnie pkt. 1 co może również oznaczać 2 i 3. Zlewaj olej do czystego pojemnika tak byś mógł później orientacyjnie chociaż zmierzyć jego ilość.
  11. Cały obrót wału nie robi żadnej różnicy. Co można majstrować przy łańcuszku?
  12. Ten sam silnik (bo to silnik spala paliwo) na gaźniku będzie spalał ciut większe ilości paliwa (prawidłowo wyregulowany), gaźnik po prostu nie jest w stanie dobierać tak precyzyjnych dawek paliwa dla wszystkich obciążeń silnika. Prawidłowo dostrojony do potrzeb silnika wtrysk, będzie ZAWSZE ekonomią spalania przed gaźnikiem. Z tego powodu właściwie gaźniki przeszły do historii. Odczucia, że na gaźniku pracował lepiej, agresywniej to tylko odczucia, albo zła regulacja. Zarówno gaźniki jak i wtrysk mają współcześnie możliwości regulacji dawki paliwa. Za odczucie większej płynności w oddawaniu mocy silnika, odpowiada przede wszystkim kąt zapłonu, a nie dawka paliwa czy sposób jej dostarczania.
  13. Rozrząd jest raczej dobrze ustawiony, o ile dobrze Cię zrozumiałem 140st suwu sprężania to jest wartość prawidłowa. Jeśli jest aż tak słabo, że nie czuć nawet na kluczu, to kompresja ucieka zaworem/zaworami (bo dziura w tłoku raczej możliwa nie jest).
  14. Nie wiem jak Ty pomierzyłeś te wartości kątowe wałka ssącego, niby pomiar to wyższa szkoła jazdy, ale jednak trochę bełkot. Mierzyłeś wartość sprężania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...