Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wg mojej wiedzy wszyscy producenci zalecaja grzanie opon do max 80 st.C. wiec 120 zupelnie nie potrzebne ,fana rzecza jest mozliwosc zmiany temperatury na mniejsza i to akurat sie przydaje np. na speed day'ach kiedy miedzy sesjami obnizamy temp. do 60 st i 15-20 min. przed wyjazdem znopwu robimy 80 st.

 

Jeszcze jedna rzecz ,warto ustalic zczy boki koca sa na sciagaczu czy trzeba je za kazdym razem po nalozeniu sciagac takim sznurkiem.

CHlopaki z pucharu Aprili dostali takie :) widzailem jak kolega sie z tym gownem meczyl i nie polecam :)

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie a jak ustawic sportowa kiere ? jest do tego jakis tutorial na necie czy cus ?

jako iz jestem dosc drobny to przy 194 pewnie musze ja dac na maks na wprost do przodu ?. Zeby tylko nie chaczyla klamka o owiewke
a co z szerokoscia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownie odsuwasz max do przodu zeby nie chaczyla o owiewniki ale tez warto zamontowac sobie ogranicznki skretu na odbojnikach ,na torze taki duzy zakres ruchu kierownicy nie jest potrzebny a bedziesz mogl sobie dalej odsunac kierownice .

Troche nie rozumiem o co ci chodzi z ta szerokoscia ?

Palki maja jakas tam okreslona dlugosc i ja mam manetki zamontowane na koncu i tyle .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

je mozna skrocic bez problemu :) wystarczy kawalek flexa czy piłki do medalu
ale poprostu zastanawialem sie czy jest jakas taka reguła czy tam jakis patenet na ustawianie kiery .
a z tymi ogranicznikami to dobry pomysl zeby cos dorzeźbić i jeszcze bardziej do przodu wysunąć przy moim wzroście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie z ta dlugoscia , z tej firmy co chce kupic sa prawie 2x dłuższe niż oryginalne

 

Fajnie, to będziesz miał taką dźwignię, że jak zapodasz przeciwskręt z podparciem przeciwbieżnym, to przy 200 km/h postawisz przednie koło bokiem albo zegniesz felgę ;)

 

Pamiętam, że jak motałem u siebie kiery to musiałem trochę przesunąć zbiorniczek płynu hamulcowego. U MarcMarc'a coś trzeba było motać z owiewką. Ale to kosmetyka wszystko, dasz radę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja parkuję na mojej trawce na paddocku tak średnio na 3 - 4 razy :) , a mam ograniczniki na stelażu pod wlotem do airboxy, mocującym amor skrętu

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...