Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ma ochraniacz na plecy Alpinestars taki zakladany na szelkach ,kupowany dawno ale najwyzszy model jaki wtedy byl .Na moje szczescie kupilem go 2 miesiace przed tym jak przywalilem plecami z predkoscia 50 km/h w prog BMW :( TAk mialem stluczone plecy ze przez tydzien lezalem i nie moglem sie ruszyc i ciezko mi bylo odddychac ale kregoslup i cala reszta nawet nie tknieta . Potem jeszcze pare lotow na torze :) i wszystko w dobrym stanie :) Dokupilem tylko ochraniacz na klatke DAINESE ,taki osobny wkladany pod kurtke i tez polecam :)

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieśmiertelny a możesz podesłać jakieś foto, bądź link do tego ochraniacza klatki piersiowej, bo ja też mam żółwia AS, a własciwie całą zbroje, tyle że mogę z niej wypiąć samego żółwia, bo nie stety w zbroji nie założe pod kombi ( ochraniacze się nie zgrywają ). No chyba że jest możliwość wyjącia protektorów barków i łokci z Kombi Arlen Nessa

edit: Mam coś takiego http://stores.sportbiketrackgear.com/images/InitialSet/Alpinestars_S-MX_Bionic_2_Protection_JacketLG.jpg

Edytowane przez MrSebas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmowanie czegokolwiek z kombi to chyba raczej nie jest dobry pomysl ,no chyba ze w kombi jest wyjmowalny ten piankowy ochraniacz kregoslupa bo czasami nie miesci sie z tym akcesoryjnym na plecach .

 

ja kupowalem tutaj ,prosze bardzo:

http://www.kombinezon.pl/ochraniacz-dainese-thorax-wave-pro-duplikat-1-834.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Spidi na plecy + na klatke, łączony. Już 2 razy uratował mnie. I ostatnio konkretnie, plecy już 2 tygodnie bolą, na początku ledwo spałem w nocy z bólu ale nic nie połamane.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie przymierzam do takiego "Knox Contour Race" tez bardzo chwala i spelnia ten juz najwyzszy juz poziom bezpieczenstwa LEVEL2 ,wazne jest tylko odpowiednie dobranie dlugosci bo ja kiedys zapomnialem swojego na zawody i jechalem w pozyczonym ,niestety kolega byl wyzszy i zolw po zajeciu pozycji wyscigowej :) przesunal sie do gory i strasznie uwieral mnie w kark .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czytałem że taki za wysoki żółw potrafi być bardzo niebezpieczny. Ponoć łatwo o złamanie podstawy czaszki w razie Bum.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ponoć bardzo dobry producent wszelkiego rodzaju protektorów:

http://p.vitalmx.com/photos/stories/2012/06/26/full_Leatt_Body_Vest_collage.jpg?1340760368

Zresztą certyfikaty mowią same za siebie.

Btw. Yuby możesz podać jakiś link gdzie mogę kupić tego knoxa za 10 Euro. Dzięki

Edytowane przez MrSebas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie zakupilem BMW to myslalem ze juz nic nie bede musial dokupowac :)

Mocy ma .... sporo :) systemow .... tez nie malo :) nic tylko zapier.... !

Niestety rzeczywistosc okazala sie inna :)

 

Jak bym byl podobny cialem do Stonera ,Pedrosy czy innego Marqueza to moze i oryginalna zawiecha by wystarczyla ale jak sie wazy 110 KG w pelnym rynsztunku to juz nie koniecznie :(

Nie to zebym narzekal :) bo majac budowe Pedrosy to mozna co najwyzej jezdzic w Moto GP albo zostac dzokejem bo w innym przypadku o szacun na miescie to raczej ciezko ;)

 

Wracajac do tematu .

Zaczałem troche szybciej jechac i okazalo sie ze nawet po wymianie sprezyn przod mam skrecony na maksa ( i odbicie i dobicie) i dalej zawieszenie wpada prawie do konca i buja sie jak nie powiem co :),a tyl tak pompuje na wyjsciach ze musialem odpuszcac gaz bo nie mozna bylo sie dalej rozpedzac .

 

Chwile trwalo zanim dojrzalem do tej decyzji ale stwierdzilem ze tak dalej nie da sie jezdzic !

Parodniowe rozeznanie tematu i decyzja co kupic .

Niestety rynek uzywanych gratow wyscigowych do S1000R nie jest duzy ale w koncu znalazlem tyl Mupo AB1 EVO ,szybka adaptacja zakupionej wczesniej sprezyny Ohlinsa ,montaz i jazda na tor .

 

Efekt :

Cisza ,spokoj ,zadnych wiecej niespodzianek!

zadnego pompowania na wyjsciach ,piekne wyczucie cos sie dzieje z tylna opona ,oponka tez ladnie sie zuzywa mimo ze latam na ustawieniach zasugerowanych przez producenta .

Wiadomo ze jak ktos jest lekki i nie jezdzi jeszcze w miare "szybko" to oryginalne zwieszenie do pewnego czasu daje rade ,ale niestety pozniej i tak i tak juz trzeba grzebac .Nie bez przyczyny ludzi mowia ze inwestycja w zawieszenie jest duzo bardziej oplacalna niz investycja w KM.

Pewnosc ,wyczucie i kontrola tego co sie dzieje z obydwoma kolami sprawia ze jestesmy bardziej pewni siebie a to daje wymierne efekty w samej jezdzie .

 

Pozostal mi jeszcze do ogarniecia przod i ty musze pomyslec czy same zaworki wystarcza czy jednak zapodac jakies wklady?!

Zaworkow juz niestety osobno pozniej nie da sie sprzedac a wklady to juz tak ,ale roznica w kasie juz spora :(

I jak tu ZYC ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...