Jump to content

heniek128

Forumowicze
  • Content Count

    3,974
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About heniek128

  • Rank
    MOTOCYKLISTA - izi rajder
  • Birthday 08/16/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    wiadomo:)
  • Skąd
    Lubin / Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Brzydki
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://kwantylion.pl
  1. Pensje rosną. Mi w cztery ostanie lata urosła o 250%:), tak z 10 lat temu raczej ciężko było wykonać taki skok. Kiedyś mnóstwo osób pracowało za minimalną dzisiaj już praktycznie wszędzie płacą choć ciut więcej. Robi się super sytuacja dla pracownika ale lipa dla pracodawcy.
  2. Do pyrkania sobie poradzisz, w szybkiej jeździe moc będzie przeszkadzać.
  3. Kup oryginał w kawasaki. Zapłacisz mniej jak za zamiennik i nie będziesz miał problemu. W kawasaki zaletą jest to, że właściwie nie ma sensu korzystanie z zamienników bo oryginały są tańsze lub w podobnej cenie.
  4. Prawda. Ja już kilka lat tylko na torze ale za drogą tęsknię bo to co innego, czego na torze nie doświadczy się. (oczywiście mówię o zapieprzaniu a nie jeździe turystycznej).
  5. Mnie na lindkin cały czas bombardują a nie mam znaczonego, że szukam pracy. Kasę zawsze taką samą oferują zazwyczaj 8-14k. lub 700-800 dniówka (hurtownie danych) ale dla mnie priorytet to ciekawa praca a nie pieniądz. Bo i tak na etacie to to tylko dyrektor może się dorobić:)
  6. W moim miejscu pracy minimalnie dają ok. 4,5 na rękę z premiami a i tak za dużo chętnych do pracy nie ma (biurowa).
  7. Ja robię tak samo z tą różnicą, że u mnie miesza nie mikser Zelmera a silnik pojazdu :P
  8. Tuleja nie daje rady przy ostrej eksploatacji. Jak ktoś odkręca to wyjdzie dwa razy drożej bo i tak długo nie pochodzi. Z tych moto co znam każde ma nicasil. (4t)
  9. To chyba mam 1 na 100 :) . W 4t w większości będzie nicasil a jak jest tuleja to świadczy o niezbyt rozgarniętym właścicielu bo cylindry są tanie.
  10. Szkoda, jak widać chyba jednak nie ma tak ogromnego zapotrzebowania na tory. Mega szkoda bo miałem tam tylko 40km. Może ktoś przejmie.
  11. Też czytałem ale u mnie nie tłucze
  12. Ja jeżdżę C4 od maja, zrobiłem 10 tys.km. Według mnie lepiej wykonany od astry, którą akurat ma mój brat. Ogólnie nawet od wielu nowych samochodów którymi jeździłem ma ładniej w środku. Co do awaryjności to od zakupu hałasuje 4 bieg, poza tym na razie nic się nie popsuło a jeźdzę nim codziennie 170km/h (bez autostrady:)), nawet kilka razy na torze nim byłem i się trzyma. Jakbym kupował jeszcze raz to bym wziął wersję 2.0 180 kunia bez turbo. Pobór oleju zerowy. Ja jestem zadowolony. Wyposażenie w większości egzemplarzy jest mega w porównaniu do konkurencji i o dziwo jak na francuza u mnie każda pierdółka działa, Jak dobrze trafisz to w wyposażeniu będzie nawet asystent pasa ruchu. Jest to już jedno z nielicznych aut które świetnie nadaje się do LPG, bez tego bym nie polecał bo pali niemało.
  13. bezpieczna, ja na torze to nawet w dół bez sprzęgła często daje.
×
×
  • Create New...