Jump to content

Bimbak

Forumowicze
  • Content Count

    3,681
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Bimbak last won the day on August 19

Bimbak had the most liked content!

Community Reputation

59 Neutralny

About Bimbak

  • Rank
    MOTOCYKLISTA - bena w żyłach
  • Birthday 09/05/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śrem

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX-R 1000 K8
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

1,145 profile views
  1. A to się nie zaczęło czasem po wymianie filtra powietrza?
  2. Bimbak

    Uwaga wirus!

    Ahh Bilderberg, klasyka foliarstwa. Dla każdego coś miłego. Robert chyba dopiero internet odkrywa.
  3. Takie usterki są niestety najgorsze. Trzymam kciuki, że chłopaki się nie poddadzą i w końcu ruszą właściwy kabelek, prawdziwe źródło problemu.
  4. Tommo pewnie myślami był przy profesjonalnym sporcie. Nawet na samochodowy trackday można przyjechać i wrócić do chaty bez dotykania auta, łupiąc tyłki 3x mocniejszym furom. Można też modzić i drutować w domu, a na trackdayu potem te mody dopieszczać, furę dostrajać, lub zbierać żniwo nie najlepszych decyzji. Bo nie każdy przyjeżdża na trackday po czasy, czy dla frajdy. Niektórzy przyjeżdżają jedynie na tzw shakedown. To jednak zwykle ma niewiele wspólnego z oszczędzaniem, a raczej wynika z podejścia do samej motoryzacji.
  5. Bimbak

    Uwaga wirus!

    Nic nie musi być sponsorowane. Ludzie są po prostu gotowi uwierzyć we własne brednie, tylko dlatego, że ktoś inny im przyznał rację. Prawda jest nieistotna, liczy się tylko poklask. Wszystko dzięki socialmedia. Może nie tyle dzięki, ale za pomocą. Taki oto skutek tego że życie dla wielu toczy się w internecie. Taki real-life matrix.
  6. Nic mi nie szkoda, tylko mnie nie stać, na nic mnie nie stać. Np nie stać mnie nawet na to, by do kalendarza sobie wpisać termin przeglądu i potem cały sierpień, bez badań ważnego przeglądu jeżdżę.
  7. Jestem ogólnie rozczarowany tym tematem. Myślałem, że będziemy się tutaj nap**dalać o to, czy jazda na slikach to pedalstwo, czy absolutna konieczność, a Wy tu sobie pucharki rozdajecie. To forum na psy schodzi.
  8. Mam coś podobnego od Kappy, klona GIVI, obecnie już nie produkowane, ale odpowiednikiem tego teraz jest chyba Givi XS313. Jak dobrze zamocujesz to nic się nie wypnie samo. Generalnie funkcji plecaka i tak nie używam, bo spinanie tego w tą podstawę która zostaje na motocyklu jest bardziej upierdliwe niż mocowanie tego w całości na moto.
  9. Bimbak

    Uwaga wirus!

    Tak na prawdę wszystko rozbija się o to kto komu wierzy. Niestety dla większości temat jest już zbytnio zagmatwany. Wszystko dzięki nowym rolom jakie zyskują media społecznościowe i spustoszenie jakie zostawiają w naszych niegotowych na to głowach. Jednak czas leczy rany i niezależnie od tego kto ma rację i tak z tego syfu kiedyś wyjdziemy
  10. Z naturą nie wygrasz. Generalnie to druty są bardziej przyczepne niż się niektórym wydaje. Do momentu aż nie są. Wtedy można tor z lotu ptaka oglądać.
  11. Jezus maria, to musi jakiś ciężki przypadek skąpstwa i pyrostwa na takich oponach jeździć eee tam, fajny motór jest fajny i fajnie jest taki mieć
  12. Napisałem bardzo ogólnie "mapowanie", bo tutaj nie tylko chodzi o samą reakcję na gaz, ale też to, jak na to wpływa przechył motocykla i inne sygnały z IMU. No i hamowanie silnikiem. To, że masz zmienne mapy to zawsze coś, ale nie gwarantują one, że znajdziesz ustawienia mapowania, które by Tobie pasowały. Zresztą myślę że nie ma się co rozpisywać na ten temat. Jak napisałeś to bardzo indywidualna sprawa. Mój litr to jeszcze na linkach jeździ, więc mnie te "problemy" i tak w większości nie dotyczą. Mimo że są mapy do wyboru to decydują one wyłącznie o wyprzedzeniu zapłonu, więc defacto ograniczają mi tylko tylko mniej lub bardziej dostępną moc w zależności od obrotów, pozycji gazu i biegu. takie rzeczy to teraz dzieci na klockach lego programują Współczesne litry to pod kątem elektroniki inny wymiar już i cieszę się że poszło to w kierunku lepszego zapie**alania, a nie jak w automotive ogłupiania i przebodźcowania kierownika.
  13. Aspekt lansu? To chyba o sobie myślisz? Ja nawet bym nie wpadł na to by wybierając litra pomyśleć o lansie Różnice w mapowaniu wyczujesz. Fakt, że trzeba się mniej lub bardziej wjeździć, najlepiej pewnie na torze, ale bez wątpienia nie trzeba być profesjonalistą by to wpływało na odczucia z jazdy. Przynajmniej w sensie w jakim ja zakładam, że używa się sportowego litra, bo tym lansem to mnie trochę zaskoczyłeś.
  14. Tyle że napisać teraz panigale V4 to jak nic nie napisać. Jest tyle wersji i tyle wariantów, które często się mocno między sobą różnią choćby samym mapowaniem, że nawet jak by mi ktoś tylko w V4 kazał sobie wybrać, to bym pewnie nie wiedział bez przejażdżki które. Na nowym gixie jeszcze nie siedziałem. Nie wiem jak by było z miejscem dla mnie.
  15. Bimbak

    Zmiany klimatyczne

    Opłata mocowa to dodatkowa opłata ... masz ją na pewno na fakturze. Gospodarstwa domowe płacą stałe stawki miesięcznie (kilka do kilkunastu złotych), a odbiorcy taryfowi spoza grupy G stawki uzależnione od zużycia energii w określonych godzinach doby. Obecnie 76,20 PLN za każdą MWh. To jest kilkanaście do kilkuset tysięcy PLN miesięcznie ... dodatkowo. A to tylko jedna z wielu opłat.
×
×
  • Create New...