Skocz do zawartości

krl

Forumowicze
  • Postów

    363
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    WorldSBK, MotoGP i wszystko co posiada manetkę gazu.
  • Skąd
    Trójmiasto

Osobiste

  • Motocykl
    999S, MTS 1200PP
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia krl

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. No tak ale to dla odmiany jest pochodna wielkości produkcji - więc patrząc na cyfry absolutnie Ducati i Aprilia są mało popularne w stosunku do marek Japońskich a Bimota to produkt unikatowy.
  2. Pozwoliłem sobie założyć nowy temat dla ewentualnych przyszłych ale także aktualnych właścicieli tego motocykla. By każdy mógł dodać swoje zdanie w tej materii i zapoznać się ze zdaniem innych użytkowników MTS1200 Ja swoją przygodę z MTS opisałem tu: http://ducatisti.pl/2157,multi-czyli-ile/
  3. Zresztą od sezonu 2013 opony w rozmiarze 16,5' są nie dozwolone w klasach produkcyjnych - można je stosować w MotoGP natomiast w SBK stosuje się koła 17'
  4. krl

    WMMP 2013

    Startowałem kiedyś na takiej TZ a w zasadzie na TZ z silnikiem od SZR660 bo silnik padł a remont okazał się być tak kosztowny, że koń został przerobiony na motocykl startujący w klasie Sigli.
  5. krl

    WMMP 2013

    Przyłączam się do pytania mam na widoku całkiem szybkie i już nie młode Ducati.
  6. W tym roku poszedłem dalej i tarłem klatka piersiową po asfalcie :)
  7. Wiem, że u Grandysów można wynająć motocykl tylko oni nie pojawią się na SD.
  8. Aktualnie Ducati produkuje bardzo szeroką gamę motocykli z różnymi jednostkami ale wszystkie w jednym układzie L2 a klekoczące sprzęgło (suche sprzęgło) posiada tylko jeden z nich Streetfighter S Diavel Diavel DarkDiavelDiavel CarbonDiavel StradaDiavel CromoHypermotard HypermotardHypermotard SPHyperstradaMonster 696795795 ABS7961100 EVOMonster Diesel20th AnniversaryMultistrada 12001200 S Touring1200 S Pikes Peak1200 S GranturismoStreetfighter 848Streetfighter SSuperbike 899 Panigale1199 Panigale1199 Panigale S1199 Panigale S Tricolore1199 Panigale R
  9. A to już zupełnie inna sprawa, faktycznie oglądam wyścigi bo uwielbiam ten sport jednak jak widzę Ducati gdzieś w okolicach szarego końca - mam tu na myśli WSBK - MotoGP to inna kwestia. To moje DESMO serce się kraje, jednak to jest sport i tylko sport raz się wygrywa raz przegrywa. Widać progres wykonany z Panigale vs model poprzedni 1198 jest zbyt mały - nie wiem czy konstrukcja tego rodzaju nie została wprowadzona zbyt wcześnie ale cóż pozostaję przy czerwonych i trzymam kciuki bo kocha się nie za coś a pomimo :)
  10. Widać ciąg dalszy przerwy w wygrywaniu ale to nic nowego - choć faktycznie można było się przyzwyczaić do zwycięstw Ducati. Przypominam jednak że w latach: 1988,1989,1993,1997,2000,2002,2005,2007,2009,2010,2012, zawodnicy dosiadający Ducati nie sięgali po tytuł. Natomiast odejście Carlosa z Ducati jest bardzo dobrą decyzją zarówno dla niego jak i dla Ducati.
  11. Myślę, że czynnik związany z ceną nie jest tym najistotniejszym, marki Premium nigdy nie są notowane na czele tabeli sprzedaży. Ducati to nie tylko Panigale więc można wejść w posiadanie tego motocykla nie posiadając set tysięcy złoty.
  12. Popularne są - w sensie znane jednak nie da się ukryć, że ich sprzedaż a jest to pochodna wolumenu produkcji w porównaniu do marek Japońskich jest ZNIKOMA. Produkcja Ducati w najlepszych latach nie przekroczyła 50 tyś/sztuk rocznie!!!!!! a Aprilia nie licząc skuterów i motorowerów produkuje jeszcze mniej motocykli o Bimocie w tym wypadku nie ma sensu nawet wspominać ponieważ tu produkcja liczy się w dziesiątkach/sztuk. poszczególnych modeli. Myślę więc, że śmiało w tym kontekście można użyć słowa mało popularne a już w odniesieniu do masowej produkcji z Japonii to nawet słowo mało popularne wydaje się być nie zbyt wymowne.
  13. Ja na co dzień latam Ducati Multistradą 1200 jednak miałem przyjemność spróbować i KTM'a i pozostałych sprzętów tej klasy. 1. Jeżeli chodzi o stabilność KTM'a to nie ma problemu przy wspomnianych prędkościach choć oczywiście za sprawą nie tyle małej masy bo ta jest spora a raczej za sprawą wysokości daje się odczuć podmuchy wiatru z boku lub od przejeżdżających dużych ciężarówek ale efekt ten jest zauważalny dopiero gdy przekroczysz i utrzymujesz prędkość pow. 180km/h. Efekt ten w najmniejszym stopniu trapi GS'a. 2. Podróże, jeżeli chodzi o miejsce do pakowania kufry są naprawdę pokaźne i ja przyzwyczajony do kufrów z Multistrady miałem w nich miejsca aż nadto, natomiast kanapa szczególnie dla pasażera jest mniej wygodna niż ta w pozostałych sprzętach. Natomiast przejechanie w ciągu jednego dnia trasy Gdańsk - Brno nie było dla mnie nadmiernie męczące. 3. Nie miałem odczucia by KTM był niestabilny na asfalcie wręcz przeciwnie - zdecydowanie jestem przekonany, że jego głównym środowiskiem za sprawą silnika jest asfalt a i samo podwozie także daje poczucie stabilności. 4. Z mojego punktu widzenia łańcuch nie jest absolutnie żadnym problemem smarowanie go raz na jakiś czas daje mi możliwość obcowania z motocyklem a naciąganie go od czasu do czasu także nie stanowi problemu. Niemniej jednak podejrzewam, że tak jak w przypadku Ducati Multistrady łańcuch z racji na moc i moment obrotowy oraz dość pokaźną masę własną jak i kierowcy + bagaż i pasażer będzie wymagać dość częstych wymian. Reasumując postaram się krótko opisać mój punkt widzenia dotyczący tych motocykli choć rozszerzę go o BMW i Ducati. Większość czasu spędzam na asfalcie i prawdę mówiąc nie biorę jazdy w terenie motocyklem ważącym +230kg pod uwagę szczególnie na oponach które szybko zmieniłem nastawiając się na możliwie największą poręczność na asfalcie. Z drogi asfaltowej zjeżdżam sporadycznie na drogę gruntową lub szutrową by przejechać jakiś kawałek na miejsce ot i cały mój off-road. W związku z tym najbardziej zależy mi na własnościach jezdnych na asfalcie i poręczności bym nie odczuwał, że prowadzę ciężarówkę, ważnym aspektem było także by motocykl po zdjęciu kuferków sprawdzał się dobrze w codziennym użytkowaniu w mieście. Ducati ma jeszcze jedną cechę której wcześniej nie brałem pod uwagę a okazuje się występować tylko tu w takiej dawce. Mianowicie Multistrada ma skłonność do szaleństw Ducati pozwala nie tylko swobodnie poruszać się na co dzień ale daje też możliwość powygłupiania się i bawienia motocyklem - drugi sprzęt z tą cechą to właśnie KTM choć w jego wypadku masz poczucie, że to większy motocykl. Nowy GS - jest w mojej opinii zdecydowanie lepszy od poprzednika różnica jest po prostu zauważalna i nie jest to kwestia wmawiania sobie, że nowe jest lepsze. Jednak w moim odczuciu jedyna jego przewaga nad pozostałymi motocyklami to aspekt czysto turystyczny. Jako turysta jest najlepszy i zadowala się najmniejszą dawką paliwa przy moim stylu jazdy GS - spalał 6,8-7,2 litra na setkę, jako motocykl na co dzień BMW jest najsłabszy choć nie oznacza to, że zły. Natomiast co do Triumpha to moje odczucia są - no właśnie muszę przyznać, że nie zrobił ten motocykl na mnie wrażenia ani wyjątkowo pozytywnego ani negatywnego. Ot zwyczajnie dobry motocykl silnikowo poprawny, zawieszeniowo poprawny itd. Gdybym dziś miał wybierać jeszcze raz bez apelacyjnie wybrałby tak: 1. Ducati Multistrada ( tu dostajesz w pakiecie nieprawdopodobny fun i faktycznie jest to motocykl Multi a więc do wszystkiego) 2. KTM 1190 Adventure ( największym plusem KTM'a jest jednostka napędowa) 3. BMW GS ( jeżeli masz inny motocykl na co dzień lub jedyne co cię interesuje to poważna turystyka) 4. Triumph ( jeżeli ten motocykl robi na tobie najlepsze wrażenie to się nie zawiedziesz to po prostu dobry motocykl)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...