Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Tez nie mam servisówki do 2006, ale sprawdze Ci co ma byc w oryginale na jutro... mam skąd.

Harley nie jest logicznym motocyklem- zawsze o tym mówiłem.

Dyna 2006 ma płyn DOT4 na przykład. :)

 

 

Ma ktos servisówke do Softów 2006???? Przydała by się ... z rzadka. :biggrin: czyli nieczęsto. :)

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Softail 2005 i starsze DOT5 , 2006 i młodsze DOT4



Pytanie trochę z innej beczki.

Jak rozróżnic lampę europejską od angielskiej i od amerykańskiej.

Potrzebuję kupic angielską "czystą" z postojówką.

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Harley-Davidson-7-Headlight-Reflector-00-later-FL-Softail-FLH-68344-05-/231472244215?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35e4d225f7

 

Czy to będzie ta?

 

I drugie pytanie.

Gdzieś podobno można kupic przezroczystą naklejkę na licznik żeby pokazywał też kilometry.

Ma ktoś jakiś namiar?

Potrzebne mi to do rejestracji w UK.

Znalazłem:
Sportstery i Dyny: http://www.ebay.co.uk/itm/Harley-speedometer-recalibration-sticker-mph-to-kmph-2026-/281095615319?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item41729ab357

 

Softy i Touringi:
http://www.ebay.co.uk/itm/Harley-speedometer-recalibration-sticker-mph-to-kmph-2025-/281098326613?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4172c41255

tak to taki klosz lampy

 

naklejkę jak znalazłeś to ją kup bo jest dobrze wykonana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj plynu nie ma wiekszego znaczenia, no ale jak lubisz czyscic i wymieniac to nie moge stac na drodze twego szczescia :).

Do mojego starego Suzuki ludzie lali i jeden i drugi i zadnych problemow nie bylo na zadnym.

Oczywiscie za kazdym razem czyscili uklad hamulcowy.

Ja sobie teraz Dot 5 wleje do Triumpha, bo wszystko rozebrane i wyczyszczone po 30 latach stania w roznych garazach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo już rozebrane więc nie ma problemu.

 

edit: Wiem co można zepsuć zalewając Dot4 czy tam Dot5.1(które prawdopodobnie źle działają na lakier). Jako że końcówki wężyków są malowane na czarno, wiadomo co może się stać podczas odklejenia się kawałka farby do płynu hamulcowego...

Edytowane przez przemek96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#1518 do przyklejenia... ważne INFO (propozycja)

 

Adamie- masz rację w 100%. tylko, że wg mnie lepiej to zmienić od razu.

Raz- lakier na zbiorniczkach, po paru latach uzywania DOT4 porostu obłaźi, alu się syfi, utlenia i syf ogólny sie tam robi, farba na koncówkach przewodów puchnie..

Dwa- za dwa lata temat do powtórki przy DOT4.

Nie jestem zwolennikiem porównywania HD do Suzuki czy Triumpha... w wielu przypadkach się to dziwnie kończyło.

I nie pisze tego, aby powiedzieć że HD to takie bóstwo. O nie, pisze to, bo jest dokładnie przeciwnie.

Alu w hamulcach w starych HD jakś dłużej utrzymywało się czyste i ładne, w tych nowych to już coraz gorzej jest... coraz częściej zaczyna mi to przypominać radzieckie kopie BMW po roku 2000... przynajmniej jeśli chodzi o materiał. Takie mam przynajmniej wrażenie. :)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki z odpowiedź zamówiłem orginały, tak tez jak Ty Fisu, doradzili mi w hurtowni. że spoko ogarną temat i będzie OK>



Czołem ,

Proszę o poradę speców: Co może być przyczyną tego że na zimnym silniku odpala mi na jeden gar (wygląda z ciepłoty że przedni), Po około kilku minutach (testowane w chłodne dni) zaczyna uruchamiać się drugi gar (tylni). Po rozgrzaniu pracują oba równo.

Przy kolejnych startach gdy silnik jest ciepły wszystko pracuje prawidłowo ( na moje ucho).

Tak było od początku gdy odbierałem moto po ściągnięciu z US (październik zeszły rok) i przy każdym starcie na zimno.

:mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze : w taki sposób mordujesz wał korbowy...

 

Po drugie : świece!!! Właśnie wczoraj wymieniłem świece w Fat Boyu EVO, w którym to samo zaczęło się po zimie - zużyte świece i tylna nie dała rady po zimie. Wymieniłem na nowe oryginały i hula aż miło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do tych którzy znają sie na mechanice, a są tu tacy (jeden na pewno :biggrin: ) .

Jak wiadomo co poniektórym mam Road Glide 1998r (EVO :rolleyes: , wtrysk) i wszystko było cacy, do czasu aż mi siadła uszczelka pod tylnym cylindrem, do tego stopnia że się już nie pocił tylko sie lało, decyzja wymiana. Nadmienię że motocykl przed tym zabiegiem w upalne dni przy obciążeniu miał skłonności do tego, że występowało tz. spalanie stukowe (ponoć przypadłość Harleyów). Hary trafił do mechanika na wymianę kompletu uszczelek, z tym że trochę grubszych pod głowicę, w celu rozkompresowania go trochę , miało to zlikwidować spalanie stukowe, no i zlikwidowało :biggrin: . Wszystko jest ok. poza tym że po tym całym zabiegu motocykl zrobił się tz. twardy. brak elastyki, silnik zrobił sie głośniejszy ale zapie**ala jak głupi, z tym że mnie osobiście bardziej odpowiada wersia poprzednia (brakuje mi tej miękkości). Moje pierwsze pytanie brzmi :

czy w związku z rozkomresowaniem mógł się zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu , jeżeli tak ,to drugie pytanie , czy można elektroniczny zapłon opuźnić mechanicznie , jak tak to jak ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie.

2. Twojego nie.

3. W Twoim przypadku nie dotyczy.

 

Teraz moje pytania:

1. Mechanik grzebał przy zapłonie?

2. Mechanik nie potrafi odpowiedzieć na te pytania?

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...