FIS Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Tez nie mam servisówki do 2006, ale sprawdze Ci co ma byc w oryginale na jutro... mam skąd.Harley nie jest logicznym motocyklem- zawsze o tym mówiłem.Dyna 2006 ma płyn DOT4 na przykład. :) Ma ktos servisówke do Softów 2006???? Przydała by się ... z rzadka. :biggrin: czyli nieczęsto. :) Edytowane 2 Marca 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Przód już rozebrany i wyczyszczony(chyba mam najczyściejszy układ, a na pewno zaciski), tył mam rozebrany, tłoczki wyciągnięte, jutro dmucham i czyszczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Softail 2005 i starsze DOT5 , 2006 i młodsze DOT4Pytanie trochę z innej beczki.Jak rozróżnic lampę europejską od angielskiej i od amerykańskiej.Potrzebuję kupic angielską "czystą" z postojówką.http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Harley-Davidson-7-Headlight-Reflector-00-later-FL-Softail-FLH-68344-05-/231472244215?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35e4d225f7 Czy to będzie ta? I drugie pytanie.Gdzieś podobno można kupic przezroczystą naklejkę na licznik żeby pokazywał też kilometry.Ma ktoś jakiś namiar?Potrzebne mi to do rejestracji w UK.Znalazłem:Sportstery i Dyny: http://www.ebay.co.uk/itm/Harley-speedometer-recalibration-sticker-mph-to-kmph-2026-/281095615319?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item41729ab357 Softy i Touringi:http://www.ebay.co.uk/itm/Harley-speedometer-recalibration-sticker-mph-to-kmph-2025-/281098326613?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4172c41255tak to taki klosz lampy naklejkę jak znalazłeś to ją kup bo jest dobrze wykonana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Rodzaj plynu nie ma wiekszego znaczenia, no ale jak lubisz czyscic i wymieniac to nie moge stac na drodze twego szczescia :).Do mojego starego Suzuki ludzie lali i jeden i drugi i zadnych problemow nie bylo na zadnym.Oczywiscie za kazdym razem czyscili uklad hamulcowy.Ja sobie teraz Dot 5 wleje do Triumpha, bo wszystko rozebrane i wyczyszczone po 30 latach stania w roznych garazach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Noo już rozebrane więc nie ma problemu. edit: Wiem co można zepsuć zalewając Dot4 czy tam Dot5.1(które prawdopodobnie źle działają na lakier). Jako że końcówki wężyków są malowane na czarno, wiadomo co może się stać podczas odklejenia się kawałka farby do płynu hamulcowego... Edytowane 3 Marca 2015 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 #1518 do przyklejenia... ważne INFO (propozycja) Adamie- masz rację w 100%. tylko, że wg mnie lepiej to zmienić od razu.Raz- lakier na zbiorniczkach, po paru latach uzywania DOT4 porostu obłaźi, alu się syfi, utlenia i syf ogólny sie tam robi, farba na koncówkach przewodów puchnie..Dwa- za dwa lata temat do powtórki przy DOT4.Nie jestem zwolennikiem porównywania HD do Suzuki czy Triumpha... w wielu przypadkach się to dziwnie kończyło.I nie pisze tego, aby powiedzieć że HD to takie bóstwo. O nie, pisze to, bo jest dokładnie przeciwnie.Alu w hamulcach w starych HD jakś dłużej utrzymywało się czyste i ładne, w tych nowych to już coraz gorzej jest... coraz częściej zaczyna mi to przypominać radzieckie kopie BMW po roku 2000... przynajmniej jeśli chodzi o materiał. Takie mam przynajmniej wrażenie. :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bossman Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Witam!! :blush: Mam pytanko (być może - nawet na pewno tendencyjne :blink: ) czy kapa sprzęgłowa od twima 99 rok pasowała by do evo 97 rok (oczywiście i to i to road king :excl: ) :blush:dziękia za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Czołem, Krótki pytanko jakie świeczki do evo 98. Orginały czy nikt? Proszę podać typ. PozdrowieniaFazik Oczywiście chodziło o NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/HARLEY-DAVIDSON/FX%2520V-2%2520EVOLUTION/BPR5ES-11/5997/ wg producenta zjego strony Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 To juz lepsze te oryginały jak te NGK... :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Dzięki z odpowiedź zamówiłem orginały, tak tez jak Ty Fisu, doradzili mi w hurtowni. że spoko ogarną temat i będzie OK>Czołem ,Proszę o poradę speców: Co może być przyczyną tego że na zimnym silniku odpala mi na jeden gar (wygląda z ciepłoty że przedni), Po około kilku minutach (testowane w chłodne dni) zaczyna uruchamiać się drugi gar (tylni). Po rozgrzaniu pracują oba równo.Przy kolejnych startach gdy silnik jest ciepły wszystko pracuje prawidłowo ( na moje ucho).Tak było od początku gdy odbierałem moto po ściągnięciu z US (październik zeszły rok) i przy każdym starcie na zimno. :mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Po pierwsze : w taki sposób mordujesz wał korbowy... Po drugie : świece!!! Właśnie wczoraj wymieniłem świece w Fat Boyu EVO, w którym to samo zaczęło się po zimie - zużyte świece i tylna nie dała rady po zimie. Wymieniłem na nowe oryginały i hula aż miło.... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Po trzecie czego nie życzę sprawdź ciśnienie sprężania jak wymiana świec nie pomoże. Ale ja bym zaczął od zamiany świec miejscami jak nie masz pod ręką nowych. Sprawdź też przewody WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Mam pytanie do tych którzy znają sie na mechanice, a są tu tacy (jeden na pewno :biggrin: ) .Jak wiadomo co poniektórym mam Road Glide 1998r (EVO :rolleyes: , wtrysk) i wszystko było cacy, do czasu aż mi siadła uszczelka pod tylnym cylindrem, do tego stopnia że się już nie pocił tylko sie lało, decyzja wymiana. Nadmienię że motocykl przed tym zabiegiem w upalne dni przy obciążeniu miał skłonności do tego, że występowało tz. spalanie stukowe (ponoć przypadłość Harleyów). Hary trafił do mechanika na wymianę kompletu uszczelek, z tym że trochę grubszych pod głowicę, w celu rozkompresowania go trochę , miało to zlikwidować spalanie stukowe, no i zlikwidowało :biggrin: . Wszystko jest ok. poza tym że po tym całym zabiegu motocykl zrobił się tz. twardy. brak elastyki, silnik zrobił sie głośniejszy ale zapie**ala jak głupi, z tym że mnie osobiście bardziej odpowiada wersia poprzednia (brakuje mi tej miękkości). Moje pierwsze pytanie brzmi :czy w związku z rozkomresowaniem mógł się zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu , jeżeli tak ,to drugie pytanie , czy można elektroniczny zapłon opuźnić mechanicznie , jak tak to jak ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) 1. Nie.2. Twojego nie.3. W Twoim przypadku nie dotyczy. Teraz moje pytania:1. Mechanik grzebał przy zapłonie?2. Mechanik nie potrafi odpowiedzieć na te pytania? Edytowane 19 Marca 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.