Skocz do zawartości

Fazik

H-D
  • Postów

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Fazik

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    RK 98;Indian Chief 2000
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fazik

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Panowie myślę że te opisy nie są miarodajne co do wartości na tzw. rozgrzanym silniku . Co to znaczy rozgrzany po przejechaniu 10km w temp otoczenia 20st. czy po przejechaniu 100km 80mil/h w temp. 30st.? Testuję swój silnik po remoncie kapitalnym i widzę że różnice są olbrzymie. W temp. 20st. po przejechaniu np. 40km na jałowym około 600 obr/min pokazuje 15-20 psi. A po locie 150 km po autostradzie z prędkością około 80mil/h w temp. 32st. gdy wpadłem do miasta w korek to pokazywało mi około 5-8psi. Niestety wskazówka skacze dlatego piszę o przedziale. FLHR 1998 Olej midland 20W50 Na zimnym 50 psi. Na gorącym podczas jazdy około 30psi. Na gorącym jałowy jw.
  2. Czołem, Ja kupiłem wskaźnik ciśnienia oleju do Evo u Małego, Marshall,jak ciśnienia nie było w silniku to tak pokazywał jak teraz jest to pokazuje że jest. Więc chyba działa. Nie jest on może najwyższych lotów ale jak teraz mam ciśnienie wysokie to zaobserwowałem że płynnie się zmienia w zależności od temperatury.
  3. Witam, Ja kupiłam wyciszenie do moich vance&hi u Kalińskiego, ma duży wybór. Lecz powiem szczerze nie wiele to dało, zminiło trochę dźwięk z wycia na bas ale głośność pozostała.
  4. Fisu rozumiem mam dosyć bujania się po warsztatach Czy mógłbym przywieźć do Ciebie moje evo road king i od razu do przeglądu i regulacji przed malowaniem i zmianą S&S 88 indian chief 2000. Pozdro. Fazik
  5. Ok Fisu, W takim razie powiedz co mam zrobić. To co robię to działania mechaniorów bo zasięgnołem rady również innego. Pasowania wziąłem z manuala nie z głowy. Najchętniej oddał bym go w Twoje ręce, mimo tego że mam daleko. Załamują mnie już mechanicy bo widzę że szukają po omacku i nic z tego. Proszę o pomoc.
  6. Co do pasowania. Wprasowałem tuleje i żeby sworzeń pasował zgodnie z serwisówką około 0,03 trzeba zebrać około 0,4mm z tulei obawiam się że zbiorę cały brąz. Wygląda na to że tuleiki nie są całe z brązu tylko powlekane. przypomnę kupiłem orginalne i tuleiki i sworzeń. Czy coś jest nie tak bo dowiedziałem się że jest tylko jeden rodzaj wałka i tulejek. Proszę o informację. Fazik
  7. Dzięki za odpowiedź. Pewnie masz rację, skupiłem się na cykającym zaworze i tam doszukiwałem się problemu nie patrząc na temat globalnie. Wymienię na początek to co już mam zakupione czyli: nowe tuleje, sworzeń, lifter i pushrod przedni gar wydech, oraz lifter przedni gar ssący. Zauważyłem że po kilku dniach postoju (lifter wydechowy zmieniony) po odpaleniu głośno stula z przedniego cylindra i po chwili cichnie. Po sezonie podejdę do tematu kompleksowo.
  8. Witam ponownie, Powracam do tematu spasowania nowych części: road king evo 1998 Kupiłem nowe tuleje i wałek do rocker arm na zawór wydechowy cylinder przedni. Znalazłem w serwisówce zapisy: 1. Bushing fit in rocker arm (0,05-0.102)mm 2. Shaft-to-rocker arm bushing clearance (0.013-0,050)mm 3. End clearance (0,08-0,33)mm 4.Shaft to rocker arm cover (0.018-0,056)mm Jak ma to odczytywać? Zauważyłem również że nowe tuleje są przecięte czego nie widzę w starych chyba że jest to nie widoczne. Rozumiem że stare tuleje muszę zdemontować i wpasować nowe a później zrobić luz na obracanie się wałka w tolerancji jw. 0,013-0,050. Czy nowe tuleje też muszę wpasowywać ciasno zgodnie z jw. 0,05-0,102 czy po prostu wpasować na sztywno. Proszę o objaśnienie tematu. pozdrawiam: Fazik
  9. Witam, Kociołek - tuleje wraz z wałkiem to koszt około 100 zł zamawiałem we Wrocławiu Appoloosa.
  10. Witam ponownie Wracam do ciśnienia oleju. Podmieniłem laskę popychacza na nieregulowaną przedni cylinder wydech. Niestety nie mogłem dostać pojedyńczej regulowanej,dzwigienkę popychacza i wałek. Odczucia dźwiękowe na plus czyli mniej stuka tylko lekko przy mocno wygrzanym silniku. Natomiast ciśnienie bez zmian. Założyłem części używane kumpla który ma rozebrane evo. Zauważyłem źe jedna tuleika dzwigienki jest podtarta,luzów nie stwierdziłem. Zakupiłem nową tulejkę i wałek. Jak ma być spasowana tulejka do wałka? Czy może być jeden popychacz nieregularny,bo nie mogę dostać regulowanych pojedyńczych nowych? Zauważyłem po kilku dniach postoju około 5 dni po odpaleniu przedni cylinder mocno stukał przez chwilę, lifter na wydechu z którym są kłopoty został wymieniony na nowy więc musi przepuszczać ssący.Czy po tylu dniach olej może spłynąć, czy jest to normalne czy należy go wymienić. Pozdrawiam Fazik
  11. Dzięki Wally , Przypomnę że lifter jest nowy. W następnym tygodniu dokonam podmiany laski to się okaże. Podpowiedzieć gdzie można nabyć nowy popychacz regulowany,na szt a nie w komplecie.
  12. Odświerzę temat road king 1998 poziom oleju czy zgodnie z bagnetem czy tak jak u kolegi powyżej. Mam zgodnie z bagnetem sprawdzane na kosie. Dzięki
  13. WITAM, Kolejne pytanie z cyklu szukam ciśnienia oleju evo 1998 Zauważyłem że na ciepłym oleju przy podniesionej osłonie popychcza zaworu wydechowego przedniego cylindra i próbie startu na kilka sekund chlapie olejem od strony liftera. Czy jest to normalne zjawisko czy oznaka że olej nie trafia do popychacza tylko ucieka na boki. Wiem że w tym miejcu może być delikatna mgiełka olejowa ale czy aż tak. Pozdr. Fazik
  14. Jeszcze jedno pytanie, czy zawory w pompie ich np. zużycie (sprężyn) mogą mieć wpływ na spadek ciśnienia. Myślą logiczne skoro spadek pojawia się na mocno rozgrzany slniku gdzieś w obiego wysokiego ciśnienie musi być luz który się powiększa przy nagrzaniu (co zresztą jest oczywiste) powoduje że rzadki olej przecieka do części niskiego ciśnienia. Na zimno i ciepło jest OK. Myśle że trzeba sprawdzić wszystko jeszcze raz tzn. pompa,liftery i ich gniazda, popychcze, tuleje rockersów i tuleję w świńskim ryju (tam nie było zaglądane). Proszę o weryfikację gdyby coś przeoczył. Z góry dzięki pozdr. Fazik
  15. Witam, Fisu mam pytanie jak często z Twojego doświadczenia przyczyną niskiego ciśnienia jest łożysko na wale i czy zużyte daje jakieś inne objawy niż niskie ciśnienie oleju. Resztę układu hydrauliki mogę sprawdzić lecz tego nie w miarę dostępny sposób. pozdro Fazik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...