Skocz do zawartości

Wallygatorr

Moderatorzy
  • Postów

    815
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Wallygatorr

  • Urodziny 06/15/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Moto, muza....
  • Skąd
    Włocławek

Osobiste

  • Motocykl
    95 FLHTC,95 FLSTC
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wallygatorr

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

0

Reputacja

  1. Amsoil zmienił skład i się skiepścił, chyba Mariusz o tym pisał albo z nim rozmawiałem. Ale nie jest to beznadziejny olej jeśli go odpowiednio często zmieniasz, a dbanie o silnik to nie tylko olej...
  2. To jedna z możliwości. Przyczyn może być bardzo wiele - od układu odmy poprzez zużycie silnika aż do uszkodzeń układu smarowania. Bez rozbiórki nie zdiagnozujesz. Ale możesz zacząć od tego zaworka - tylko to nie tylko wymiana kulki ale i kilka operacji więcej. Jak rozwiąże problem - dobrze, jak nie - będziesz musiał szukać dalej.
  3. @Hade, Jeśli naprawisz, ztuningujesz i zbudujesz tyle silników do HD co Fis, też będziesz miał taką wiedzę. Inżynierowie HD popełnili wiele błędów przy projektowaniu silników, z tego powodu były chociażby rewizje części zamiennych. Poczytaj serwisówki HD z z pierwszych lat silników i późniejsze, serwisówki innych wydawców i porównaj co się zmieniło. Fabryczne tolerancje wykonania tez pozostawiają wiele do życzenia. Albo poczytaj Donny'ego Petersena, to Cię naprowadzi co jest nie tak w HD, i jak powinny być zbudowane i eksploatowane.
  4. Niestety, ale w HD jest inaczej. Olej z sekcji wtórnej pompy idzie przez filtr do zbiornika - zatkany filtr zatrzymuje cały obieg. Dodatkowo, w TC filtr musi mieć zawór zwrotny zapobiegający cofaniu się oleju do silnika. Filtry HiFlo do HD, które miałem w rękach były słabej jakości i sam ich nie stosuję. Stosuję Championa (wg mnie najlepsze), S&Sa i ewentualnie RevTecha, choć ten ostatni miał wpadki jakościowe. Co do oryginału mam mieszane uczucia, głównie z powodu ceny...
  5. Jedź do serwisu. W internecie (YT, fora) jest multum informacji jak wymieniać oleje w HD - jednakże trzeba uważać, bo połowa z tych informacji to bzdury. Kup serwisówkę (to jest porada, o którą prosisz), bo nie masz bladego pojęcia, o co chodzi - jesteś na najlepszej drodze do zniszczenia sprzętu. Wiedza kosztuje - dlatego płacisz w serwisie. Możesz ją sam zdobyć, ale zacznij od podstaw (serwisówka) a nie licz, że ktoś Ci napisze wypracowanie, jak zmienić olej w HD. HD ma silnik z suchą miską olejową, to raz. Spust oleju silnikowego nie znajduje się pod silnikiem. Masz jeszcze korki spustowe oleju ze sprzęgła oraz ze skrzyni. Naprawiałem wiele sprzętów po "samodzielnych rozkminiaczach" ale ostatnio już mi się nie chce babrać w gównie... Dla przykładu, procedura ustawiania luzu na sprzęgle musi zostać wykonana krok po kroku i dokładnie, inaczej może skończyć się wymianą całego sprzęgła - jest to opisane w serwisówce. To przez papraków bez pojęcia HD w Polsce ma opinię awaryjnego sprzętu.
  6. Myślę, że taniej jest wymienić... Jeśli ktoś regenerowałby setki takich amorów, to byłoby tanio, ale przy pojedynczych sztukach to jak z restaurowaniem zabytku...
  7. Wszystko jest napisane powyżej w tym temacie. Jak regulowałeś tylko na lince, a nie na koszu to mógł szlag trafić tarcze, a nawet kosz. Nie potrzebujesz mocniejszego sprzęgła, ori jest OK tylko musi być dobrze ustawione i zalane porządnym olejem. BTW. Jaki olej zalałes? Regulacja sprzęgła jest pod kapą, na lince ustawiasz tylko klamkę. Serwisówka!!! To jest podstawa, jeśli chcesz coś zrobić przy swoim motocyklu. To jest HD i jest kilka rozwiązań zrobionych inaczej niż w Japońcach czy Europejczykach, co niekoniecznie oznacza gorzej.
  8. Otwory w lifterach po przeciwnej stronie względem otworów zasilających w lifterblockach..
  9. Luz łańcucha sprzęgłowego to 15.9-22.3mm na zimnym, 9.5-15.9mm na gorącym. Procedura sprawdzania na YT: harley primary chain adjustment. Co do klikania, może to być przepuszczający zawór zwrotny na pompie i pierwszy rozruch jest bez oleju w rozrządzie; dlatego po drugim rozruchu jest ok.
  10. Zostaw 4, bo jak będziesz miał zwarcie np. w światłach to dalej nie pojedziesz...
  11. Jedyny sposób to taki jak napisałeś, reszta wiąże się z wywaleniem alternatora - czyli rozbiórka sprzęgła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...