Skocz do zawartości

zapek-1974

H-D
  • Postów

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zapek-1974

  • Urodziny 04/24/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Busko-Zdrój

Osobiste

  • Motocykl
    Road Glide 98r
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

464 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zapek-1974

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Na początek mam pytanie do mądrzejszych, czy jest jakiś sposób na usunięcie błędu z kompa inny jak odpięcie klem. Czy może być tak że złapał takiego poważnego byka, że można go usunąć tylko poprzez podpięcie pod komputer?. Cała sprawa wygląda też, że na myjni pod dużym ciśnieniem uszkodziłem przewód czujnika położenia wału (przewód się złamał) motocykl pokazał kontrolką że ma byka i zgasł . Kupiłem nowy czujnik motocykl odpalił bez problemu ale łapie byka, wygląda to tak. Po odłączeniu klem na 15 min. motocykl odpala i nie pokazuje żadnych błędów, po zgaszeniu ib ponownym odpaleniu wyskakuje błąd. Kolejne odłączenie klem dzieje się to samo co opisałem i tak w kółko. Reasumując, czy siedzi w kompie błąd tak poważny że można go usunąć tylko za pomocą komputera, czy może mam coś jeszcze innego uwalone . Jakieś sugestie ?
  2. Część Mam do sprzedania fajnego Custom na bazie Zaporożca , może kogoś zainteresuje. Link do ogłoszenia http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7628623954
  3. No w tym przypadku to stawiam na te wtryski , może przypchane. uszczelki pod głowicami był na pewno w porządku.
  4. Nic z tych żeczy, uszczelka która była uszkodzona to ta pod cylindrem a nie pod głowicą, silnik został rozkompresowany poprzez grubsze uszczelki a nie na odwrót , więc problem leży gdzieś indziej. Może wtryski do wymiany ?????
  5. No raczej nie , dlatego moje pytanie było odnośnie tego przestawienia się zapłonu po zastosowaniu grubszych uszczelek. wychodzi na to że problemu trzeba upatrywac w czymś innym :blink:
  6. Rozumiem że ta płytka przerywacza o ktorej piszesz jest w nosku, nosek mam zanitowany.
  7. mam zrobic zdjęcie noska ???? dodam że na pierwszy żut oka wydaje sie że wszystko jest ok. pali dobrze , równo trzyma obroty, i pieknie sie na nie wkręca, wkórwia mnie tylko to że zachowuje się właśnie tak jak by miał za wczesny zapłon a może to nie zapłon tylko coś nie tak za składem mieszanki ???, filtr powietrza jest nowy , może za ubogi skład , czy przy zbyt ubogim składzie mieszanki moga być podobne objawy jak przy za wczesnym zapłonie ?
  8. Mechanik nie grzebał , twierdzi że nie może ani przyspieszyć ani opuźnić . To co mogę zrobić żeby był bardziej elastyczny ?? Co z tymi znakami ???? jak są to nie można go opuźnić ?
  9. Mam pytanie do tych którzy znają sie na mechanice, a są tu tacy (jeden na pewno :biggrin: ) . Jak wiadomo co poniektórym mam Road Glide 1998r (EVO :rolleyes: , wtrysk) i wszystko było cacy, do czasu aż mi siadła uszczelka pod tylnym cylindrem, do tego stopnia że się już nie pocił tylko sie lało, decyzja wymiana. Nadmienię że motocykl przed tym zabiegiem w upalne dni przy obciążeniu miał skłonności do tego, że występowało tz. spalanie stukowe (ponoć przypadłość Harleyów). Hary trafił do mechanika na wymianę kompletu uszczelek, z tym że trochę grubszych pod głowicę, w celu rozkompresowania go trochę , miało to zlikwidować spalanie stukowe, no i zlikwidowało :biggrin: . Wszystko jest ok. poza tym że po tym całym zabiegu motocykl zrobił się tz. twardy. brak elastyki, silnik zrobił sie głośniejszy ale zapie**ala jak głupi, z tym że mnie osobiście bardziej odpowiada wersia poprzednia (brakuje mi tej miękkości). Moje pierwsze pytanie brzmi : czy w związku z rozkomresowaniem mógł się zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu , jeżeli tak ,to drugie pytanie , czy można elektroniczny zapłon opuźnić mechanicznie , jak tak to jak ?????
  10. choliera jasna , nie wiedziałem że jest z tym tyle zachodu. Kolega chce sobie SAM-a na silniku zaporożca pomalować w tym kolorze np. Road King Police rok 1997 . Chodzi o ten jasny (kawa z mlekiem )
  11. To jak się to ma do tego ?????? 16 post , http://www.hdforums.com/forum/touring-models/455308-why-is-harley-so-tight-lipped-with-their-paint-codes-2.html
  12. Koledzy potrzebuję kod lakieru z wersji Police (kości słoniowej)
  13. znam i również zachęcam wszystkich do pomocy. dodam że uzyskane zaświadczenie proszę skanować i przesyłać na maila [email protected]
  14. w moim FLTRI też skrzypi po wyjechaniu z myjni i po dłuższej jeździe w deszczu (po odjęciu gazu) nie mam zielonego pojęcia co to jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...