Skocz do zawartości

americas

H-D
  • Postów

    297
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O americas

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kujawy

Osobiste

  • Motocykl
    H-D / AMERICAN IRONHORSE
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

463 wyświetleń profilu

Osiągnięcia americas

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Witam Was wszystkich... temacik mam 2010 FLH próba wgrania mapy FP3 zakonczona fiaskiem, z Vance odp- moj ECM ma TTS mastertune mape i jest zablokowany. potrzebny jest modul TTS zeby go odblokowac, przywrocic mape do serii i wtedy FP3 zakula pytanie kto ma gdzie moge ogarnać temacik ???
  2. jak się chce to można - nie było pytania czy wolno tylko czy się da..
  3. podłącz pod kompa - jedyna szansa manualnie to jak pisze Wally - zawór, ewentualnie odepnij screamina i na stockowym sprawdź ( ps. osprzęt screamina czesto zawodzi ) polecam PC lub DTT
  4. nie przerobisz od tak.. musisz kupić i tu kilka opcji masz - kupic europejscie tylne bullety od sporta gdzie masz światło i kierunek w jednym, mozesz kupic set do bulletów Kuryakyn Panacea i tam masz opcję światła pozycyjne, stop - czerwone a kierunek pomarańczowy, na ebay-u jest też taki wkład led aftermarket co jest też taka opcja
  5. a tak z ciekawości - jakim olejem zalałeś sprzęgło ?
  6. należy rozebrać na części układ hamulcowy - czyścić używając break cleaner - neutralny dla oringów i uszczelek
  7. kolego zerwałeś bo śruby pulley-a jak i wiele innych są wkręcane na klej i należy podgrzać by wykręcić , zawieź koło do dobrego tokarza to ci zrobi - śrubę zerwaną wykręci - a ty kup sobie nową taka samą - nie kombinuje sam bo pogorszysz sprawę
  8. ja chwale sobie EBC HH i sporo na nich zrobilem km w roznych HD i nie ma tu zadnych objawow nadmiernego scierania tarczy, plyn DOT5 HD i jest oki Czesto sie trafia moto z USA ze zalany jest DOT4 bo od paru lat zmienili na niego wlasnie i niekiedy wlewaja DOT4 tam gdzie powinien byc DOT5 sprawdz caly uklad wyplucz go zmien klocki zalej odpowietrz i sprawdz co i jak
  9. Softail 2005 i starsze DOT5 , 2006 i młodsze DOT4 tak to taki klosz lampy naklejkę jak znalazłeś to ją kup bo jest dobrze wykonana
  10. mam to co potrzebujesz, jak nadal szukasz napisz na priv
  11. polecam z doświadczenia, polecenia z pewnych potwierdzonych źródeł i sam od wielu lat używam http://www.royalpurple.com/
  12. wartość 3,6 qt. zbiornik oleju + filtr oleju podana jest przy COMPLETE DRY - kup 4 butelki i filtr, wlej do nowego filtra olej wkręć zalej 2,5 do zbiornika oleju odpalisz jak się wyrówna to będziesz wiedział ile jeszcze dolać
  13. no tak nie jest jeżeli wlejesz syntetyk o takich samych parametrach np. 20w50 to nic się nie stanie złego wręcz przeciwnie masz np. SYN3 olej H-D produkowany po 2000 ze zmienioną recepturą w 2003 - i w oryginalnych katalogach masz opisane, że można stosować go do starszych modeli EVO mineralny olej - częstsze wymiany, dłużej się rozgrzewa, przy wysokich temp. zmienia znacząco swoją lepkość syntetyk - dłuższe przebiegi, nie naraża silnika na szybsze zużycie jedna zasada czy minerał czy syntetyk musi być o takich samych wartościach SAE i takich jak podaje producent dla danego modelu i danego rocznika ps. a jak już nabędziesz olej to nie oszczędzaj na filtrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...