Skocz do zawartości

Pompka

Forumowicze
  • Postów

    2961
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa i okolice

Osobiste

  • Motocykl
    Simson S51
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://www.facebook.com/kkmotorpl

Ostatnie wizyty

537 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pompka

ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami (32/46)

0

Reputacja

  1. Musiałby być naprawdę w lichym stanie, żeby wymiana oleju dała jakieś negatywne efekty. No chyba, ze olej z alledro sortuj w/g ceny najniższej ;)
  2. Dziękuję, dziękuję. Cały czas mi szkoda że go sprzedałem.
  3. Mało jest środków bardziej agresywnych niż płyn hamulcowy albo spray do usuwania uszczelek. Zdarcie tego papierem to makabra. Aluminium z jakiego są zrobione golenie bardzo ładnie się poleruje. Felga tył tez była wypolerowana.
  4. Ja polerowałem w FXR 39mm. Ogólnie wyszło super ale zdarcie tego lakieru to jakaś makabra. Nawet płyn hamulcowy go bardzo nie rusza. Teraz bym próbował preparatem do usuwania uszczelek. A potem papier ścierny, pasta polerska w różnych gradacjach i sporo czasu.
  5. Chyba nie chcesz nam powiedzieć, że spuszczasz/dolewasz olej w zależności od planowanej trasy i pogody? :blink: Oczywiście jak olej na minimum a planujemy długi wyjazd to należy uzupełnić ale normalnie wystarczy że jest między min a max. Ważniejsze chyba żeby zachować właściwe interwały między wymianami (kolejny topic można o tym zrobić :biggrin: ).
  6. Kto smaruje ten jedzie. Harley w okolicach 2000 roku zmienił częstotliwość wymian oleju. Wcześniej było jakoś 2500 mil? I nie do końca miało to związek z pojawieniem się TC bo Sportsery tak samo otrzymały wydłużony interwał serwisowy. Niby oleje coraz lepsze ale ja tam max 3000 mil i motocykl na serwis. Zwłaszcza, że owe 8 tys km to warunki idealne czyli bez jazdy w bardzo niskich temperaturach, w bardzo wysokich, bez jady w warunkach dużego zapylenia, bez jazdy po mieście, bez dużych prędkości itp. itd. Generalnie RTFM :biggrin: . A olej jaki będzie wlany to już sprawa drugorzędna. Aby spełniał wymagania . Może być Bel Ray, może być Castrol, Motul, Mobil, co tam kto lubi. Wrzucę może któregoś dnia zdjęcia jakiegoś silnika z dawno nie zmienianym olejem. Daje do myślenia :)
  7. Dwie opcje: 1 - dokręć nakrętkę "za ssaniem" 2. kup nowe części.
  8. Używając K&Na też nie tracisz gwarancji :). Ja tam do wszystkich swoich pojazdów zakładam K&Na. sprawdza się w szosowym motocyklu i terenowym samochodzie. Kosztuje w sumie niewiele. A filterek SE zostawiłbym sobie na momenty gdy trzeba K&N wyczyścić i wysuszyc po myciu :)
  9. Sprawdź układ zapłonowy. Konkretnie to przewody, przy jakimś poluzowaniu, wypaleniu styku możliwe są takie objawy.
  10. Klucze Torx nie mają wymiarów metrycznych czy calowych. A śruba w skrzyni chyba jest na klucz nasadowy, albo imbusowy. Dawno softaila nie widziałem nie pamiętam. Chyba, że "nasi tam byli" i potrzebujesz wykrętaka i nowego korka :)
  11. Po trzecie czego nie życzę sprawdź ciśnienie sprężania jak wymiana świec nie pomoże. Ale ja bym zaczął od zamiany świec miejscami jak nie masz pod ręką nowych. Sprawdź też przewody WN.
  12. Nie pamiętam jak to jest w sprzętach z 2007 roku ale w Evo idzie to zrobić metodą o jakiej pisze wallygator, rozpiąć, odtłuścić, uszczelnić dobrym silikonem. Ja używam Dirko firmy Elring,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...