Jump to content

FIS

Forumowicze
  • Content Count

    1,092
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

3 Followers

About FIS

  • Rank
    MOTONITA - miejski lanser

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    opolskie

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1,424 profile views
  1. Co jak co, ale to Harley zrobil dobrze. Mógł na przykład nie kombinowac z dwoma wałkami rozrzadu i robic tylko silniki z jednym wałkiem na przykład... a tak - mamy dwa gówna w historii firmy HD, trzecie się tworzy..... ale.... nie uprzedzajmy faktów. W temacie: W skrzyniach 5-cio biegowych gwint jest lewy, w 6-cio biegowych prawy. Jak jest prawy to Harley napisał to na nakretce oznaczeniem RH. Czyli jak na nich to nawet łopatologicznie i logicznie.
  2. cypek zg - wszystko jest dobrze z tym zabezpieczeniem - nie mieszaj
  3. FIS

    Uwaga wirus!

    Hm... Właśnie mi uświadomiliście, ze znów muszę zacząć pić...
  4. Tak podejrzewałem. No cóz. Dekle zdejmij pomierz luzy i bicia oraz sprawdz w jakim stanie jest pompa oleju. To juz Ci cos powie o stanie silnika. Sporo baboli jest w tym piecu, ale i tak mniej niż w TC B... wiec nie jest najgorzej.
  5. Objawia sie to rozcentrowaniem ukladu korbowego i samodestrukcja pompy oleju która to niszczy soba silnik. Rozcentrowanie jest ograniczane luzami montazowymi i postepuje wraz ze zuzyciem, ktore to rośnie proporcjonalnie do samego rozcentorania itd... takie troche masło maslane, ale tak to poniekad wyglada. Nie daje rady w niemodyfikowanym 88 jak ktoś lata konkretnie. 19 setek bicia - takie spotykam srednio rozcentoranie wału po przebiegu okolo 70 000 km. Konstrukcja ma znaczenie nawet jak ktoś nie modyfikuje silnika... wszystko ma znaczenie. Czy dobrrze wyczuwam - chec wycisniecia lub max. zblizenia sie do granicy wytrzymałosci tej konstrukcji? Jesli to masz na mysli to polecam downsizing... "no i w sumie to samo rozwiązanie stosowano do końca evo również w silnikach 110cali?" - ale ze co? bo nie rozumiem pytania...? Co ma do tego EVO?
  6. Ten sprzet nie ma tabliczki znamionowej tylko naklejkę...
  7. Mam chyba jeden chromowny - uzywka. Z Dyny 2006 - czyli taki jak na focie. Zainteresowany?
  8. FIS

    Junak Huntera

    Szkoda tez, żeby to strolowały żółtodzioby...
  9. Jak kupisz zadbany piec i latasz jak piszesz to daj sobie spokój z ulepszaniem motocykla którego nie znasz. Jeździj pilnuj napinaczy i ciesz sie zyciem... jak coś sie posypie to sobie pogrzebiesz. Ten motocykl uzywany zgodnie z przeznaczeniem jest praktycznie bezawaryjny... do tego o czym piszesz zadbany TC powninien Ci długo posłuzyc... Zacznij jeździć... moze sie nie polubicie i kupisz BMW....
  10. Nie, nie tylko spawaniem. To jedna z opcji. Nie, nie sprawdzisz luzów bo tu nie o luzy chodzi. Nic Ci to nie da czy one będa czy nie. Cała mechanika układu korbowego jest tu skopana i całą mechanikę w tej czasci silnika trzeba zrobic praktycznie od nowa. Skopana mechanika pokasuje te luzy, nawet gdy one beda.... Po za tym bez narzedzi nie zrobisz nic, a bez wiedzy i odpowiedniego podejścia jeszcze mniej. Sorry, że tak zapytam, ale jakie masz pojecie o mechanice ogólnej? Bo za bardzo nie ogarniam do czego zeglujesz... swymi pytaniami. Bo ja to staram się robic tak: Aby ta modyfikacje wykonać optymalnie, czyli nie porywajac się z armata na wróble, trzeba określic co ma być na wyjściu, czyli oczekiwania właściciela. W skrócie - jak to ma jeździć. I po co to chcesz robic - czyli jaka jest przyczyna grzebania. Czy chcesz ganiac 200 po autostradach czy tylko 60km/h do koscioła i spowrotem. Jak silnik ma oddawać moc oraz czy przełożenie jest potrzebne bardziej DD czy OD. Co powie nam czego bedzie wiecej, dalekich tras czy ganiania po wiochach w okolicy. Potem można myslec co zrobic aby sie nie narobić i aby to coś w ogóle dało. W przeciwnym wypadku wpierdolisz kupe forsy w sprzęt który nigdy Ci tego nie "zwróci". Ty zaś czego oczekujesz?
  11. Swiece zwykłe. Syn3 sobie darujcie - Formula + jeszcze gorsza. Jak chcesz coś dobrego to powybieraj z RedLine, mozesz też zobaczyć MIdlanda. LIQUI MOLY też jest dobrym wyborem.
  12. Temat wałkowany od lat. Nalezy napisac jaki HD oraz która dziura... Znaczy, że co? Uwsteczniasz sie? Jakaz to przyczyna tej odmiany????
  13. Trzeba usztywnic wał, zmienić jego ułozyskowanie na sztywniejsze, wyleczyć bolaczki rozrządu, dodac smarowania i poprwić bilans cieplny silnika... I nie mam zielonego pojęcia, dlaczego Cię na to nie stać...
×
×
  • Create New...