Jump to content

dachu

Forumowicze
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About dachu

  • Rank
    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

Osobiste

  • Motocykl
    Sportster 883R (bobber)
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk
  1. Witam, mam takie schematy instalacji - powodzenia, jak nie jest to uszkodzenie mechaniczne to pozostaje TSSM pozdro wieczorem pogrzebię w kompie bo mam też diagramy licznika i hands kontrol ( w wersji papierowej od ręki, elektronicznej poszukam ) pozdro
  2. teoretycznie ma to sens , zobaczymy praktycznie. nie mam przy sobie schematu instalki , jak będę w domu to sprawdzę . sprawdzę złącza i odświeżę je środkiem do instalki.... może pomoże , na pewno nie zaszkodzi . ciekawą teorię podpowiedział mi znajomy, aby sprawdzić wydech , czy przed gniazdem sondy nie ma nieszczelności co może przekłamywać odczyty sondy . Tonący brzytwy się chwyta , więc i to sprawdzę ....
  3. Fuelpak dołączony do ecm , mapa wbita i pobrana od producenta V&H, jak mapa zła to po odłączeniu od ecm fuelpak powinien wypluć błędy na obu sondach zbyt bogatej mieszanki ale powinien zapier,,ać jak złoto... czy słabo kombinuję?
  4. jak podmieniłem cewkę i przewody na nowe to nic się nie zmieniło, jak wrócę z roboty to sprawdzę aku - ale to jest nówka aku - 1 sezon. żadnych dodatkowych lamp, lampeczek i pierdół co mogłoby powodować duże obciążenie, zwarć brak . powoli pomysłów mi braknie.... pali od strzała, wybieranie luzów hydrauliczne...do100 km/h idzie jak złoto , potem przerywa, a jak się gazu nie odejmie to przerywa do 80km/h i zaczyna wracać do życia. A może mapa zapłonowa zje...ana ?? ale dzięki
  5. Witam, układ dolotowy i paliwowy sprawny, wszystko wymienione i wyczyszczone ( filtr paliwa, przewód paliwowy i wtryskiwacze) , dodatkowo zamieniłem je miejscami żeby wykluczyć ich awarię - niestety wszystko tutaj działa prawidłowo... Nadal na przedniej sondzie wywala błąd zbyt ubogiej mieszanki. Pozostaje mi zamienić sondy miejscami , to zobaczę czy któraś fiksuje , jak będą git to zostaje tylko kompresja na cylindrze... Panowie mam pytanie : jaka jest prawidłowa wartość kompresji w Sportster 883 rok 2012 ? Pozdro i dzięki za pomoc.
  6. Polecam wersję z 2 tarczami z przodu ( wersje R ) , one robią prawdziwą różnicę w stosunku do modeli z 1tarczą. Celowałbym w 883R ( tutaj już tylko używki z rynku wtórnego ) lub 1200 Roadster . pozdro
  7. eeeej, może troszeczkę , zależy kto co lubi, ja osobiście będę zdania swego bronił.... Uwielbiam go za prostotę , zwartą sylwetkę, poręczność i za bezczelny brak niepotrzebnych bajerów.. Sporciaki wymiatają pozdro
  8. Sportster to gwarantowana satysfakcja, uwielbiam ten sprzęt ,sam przesiadłem się z dużo cięższego sprzętu i nic nie żałuję, fantastyczny do miasta i krótkie wypady, frajda z jazdy gwarantowana, moim zdaniem jest to najbardziej podatny na przeróbki motor z rodziny HD. pozdro
  9. Nie rezygnuj, pewno za mocno oliwy nalałeś, ja przerabiałem to samo, pomaga po 2 dniach przez bawełnianą szmatkę zwykłym odkurzaczem odsączyć nadmiar oleju , chodzić będzie jak złoto, tylko mieszankę ustawić....
  10. Panowie, przy waszych sporciakach mój to chyba prawdziwy żłop, latam głównie po mieście, gazu nie żałuję rzadko kiedy spalanie spada poniżej 7l/100, aktualnie coś mu się zesrało i wypił 7,5-8,5 l/100 a to tylko 883R
  11. Witam, przewody i cewka okazały się slepym torem, nadal powyżej pewnej granicy obrotów silnik przerywa jak karabin maszynowy, chodzi nierówno, siadam do garażu i sprawdzę układ zasilania paliwa - pompa, przewód, szyna i wtryski, potem to już pomysłów mi braknie. Lewego powietrza nie dostaje , sprawdziłem i podokręcałem. Nadal przednia sonda wypluwa błąd zbyt ubogiej mieszanki..... chyba , że jak nie pomoże to zostaje sonda ....
  12. przepustnica skalibrowana , zbyt bogata mieszanka wyeliminowana, zdjąłem filtr powietrza i błąd się ponownie nie pojawił, porządnie go umyłem i delikatnie naoliwiłem , błędu nie pokazuje, ale nadal w wysokim zakresie obrotów przerywa jak karabin maszynowy.... na jałowym chodzi nierówno, tylny piec nadal słabiej wyrzuca spaliny. dodatkowo zauważyłem , że jeden z przewodów wysokiego napięcia ma oznaczenie kW-52 a drugi kW-93 - ma to jakieś znaczenie ?
  13. dzisiaj dokonam ponownej kalibracji przepustnicy w fuelpaku , potem czekam na graty jak nic nie da. na razie pomysły mi się kończą.....
  14. z przedniego komina raz na jakiś czas wypluje czarne spaliny , nie jest to stała emisja, wydech mam bez db-killer - rury nie są okopcone , brak czarnego nalotu. Zamówiłem już cewkę i przewody kompleksowo, z opcją na zwrot gdybym się mylił.
  15. Niestety nie mogę załączyć schematu instalacji - coś nie załącza załączników, . ze schematu wychodzi , ze wtryskiwacze połączone są do AIS i do ECM . żadnego czujnika po drodze nie ma.... Czy możliwe jest , że po regeneracji filtra K&N tzn oczyszczeniu i ponownym naoliwieniu ( nadmiernie ), wraz z powietrzem dostają sie cząsteczki oleju i powodują , ze mieszanka jest zbyt bogata ( za mało tlenu ) , taka operacje przeprowadzałem jakiś czas temu. Jedak przed regeneracją filtra czaknie silnika przy gwałtownym odkręcaniu przepustnicy występowało.... i spadek mocy także. Eliminując przyczyne bogatej mieszanki ( zbyt mokry filtr ) - objawy dla cewki są prawdopodobne ???? czy słabo kombinuję ?
×
×
  • Create New...