Skocz do zawartości

dachu

H-D
  • Postów

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dachu

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Osobiste

  • Motocykl
    Sportster 883R (bobber)
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1206 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dachu

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

10

Reputacja

  1. super E ma 39,6 mm gardziel, Ty piszesz o super D i ten jest do wysilonych piecy powyżej 100 cali sześciennych.... Ja tylko się próbuję dowiedzieć o dysze - nic więcej , nie obchodzi mnie co poniektórzy myślą na okoliczność wydawanych przeze mnie pieniędzy, czy słuszny gaźnik mam czy nie , czy stworzony przez uznaną firmę S&S zestaw do konwersji jest słuszną drogą czy chwytem marketingowym, to już wszystko wiem , pytam tylko o to czy ktoś ma doświadczenie z tym gaziorem w Sporciaku 1200.... spręzynę docisku sprzęgła od 1200 mam , squish area to nie problem w dedykowanym zestawie, już takie montowaliśmy do wtryskowych egzemplarzy i zawsze szczelinka była wzorowa , zgodna w widełkami zalecanymi od producenta. to ze sie lepiej zbierają od dołu od stockowego 1200 to tez juz sprawdzone, po mapowaniu w PC V latają całkiem fajnie, tyle, że ja mam kaprys na gaźnik i tyle. Bebechy 883 i 1200 w piecu są identyczne, różnice to dzbanki, garnki , głowice i docisk sprzęgła. pozdrawiam. Pewnie coś tam ogarniają ci panowie od S&S i nie puścili na rynek czegoś co nic nie zmienia, zresztą mają zestawy do głowic z 883 i zestawy z głowicami s&s , ale to już inna bajka... mają i parę innych rzeczy z S&S , jak widać są fachowcy co w to nie wierzą , ja wprost przeciwnie. pozdrawiam.
  2. wałki Andrews N4 już mam zamontowane, przy głowicach na razie nic nie będę zmieniał, choć wiem że powinienem.... Koszty? hmmm, wszystko kupowałem jak okazja była, z 4 lata uszło życia, ale i zbiornik na zamówienie mi klepie znajomy, dolot z K&N sam ogarnąłem, większość z USA kupuję jak znajomy ze szkolenia wraca, tam dla wojaków zniżki dobre mają więc mi kupuje.... w sumie to nawet nie podliczałem. pozdro. Głowice stockowe, a dlaczego gaźnik? heh, gaźnik to oldschool, żadnych chipów, modów, czujników i co tam jeszcze jest... Prostota i wygoda, no wszelkie modyfikacje nie wymagają nowych map, hamowni , modułów i co tam jeszcze ... Ja się wychowałem na gaziorach , wszyscy zanajomi mechanicy też - więc i serwisem nie będzie problemu... tylko chciałe skorzystać z doświadczenia innych i dobrać dobrze dysze i dostroić.... no i te pokrętełko od wolnych obrotów... mniami . Pozdro.
  3. Witam, właśnie rozpocząłem proces konwersji mojego Sporciaka z 883 na 1200 przy pomocy zestawu S&S. Przy okazji zmieniam zasilanie z wtrysków na gąźnik S&S Super E , zapłon Altmann P-3. Wszystko już leży w kartonach i czeka na montaż. Moje pytanie : czy ktoś z Was używa S&S Super E w swoim Sporciaku ? Gaźnik mam nowy z zestawem dysz, ale które mam zainstalować ? lokalny dealer zalecił .029 i .069-70 . Oby nie za duże? Dzięki za wszelką pomoc, pozdrawiam. Dachu
  4. Witam, jak na ECM to trzeba FP , PC lub co tam innego się podoba i na hamowni dostroić mapę. jak gaźnik to dostroić , najlepiej na hamowni. bez tego moto może sie grzać na ubogiej mieszance, w dłuższej perspektywie posypią się zawory , pierścienie.... pozdro
  5. Podsumowując temat dla wymiany w Sporciakach z elastycznie mocowanym silnikiem. Potrzebne elementy: czujnik ( koniecznie oryginalny - bo zamienniki padają po 1,5 k km ) , klucz 27 , cierpliwość , cierpliwość. Niewykluczone , że klucz 27 będzie jeszcze trzeba potraktować szlifierką bo zakres ruchu jest minimalny , można również przerobić klucz nasadowy lub kupić za 20$ klucz specjalistyczny . No i koniecznie upewnij się , że masz odpowiednio "zgrabną dłoń " i nie nazbyt grube przedramię żeby załapać gwint czujnika z gniazdem jego mocowana. Osoby z dużą grabą i przedramieniem do tej operacji się nie nadają . Potem dokręcanie kluczem po ok 1/16 obrotu na jeden cykl, czysta udręka , paluchami nie dokręcisz bo szczeliwo na gwincie stawia za duży opór i miejsca jak w pićce. Trochę łatwiej jest jak przy okazji wymienia się filtr oleju , po jego odkręceniu miejsca przybywa i mniej inwektyw lata w powietrzu .... Jak dla mnie była to czysta udręka, zwłaszcza, ze poprzednio wymieniałem jak się okazało zamiennik na zamiennik , czujnik padł po 1,5 k km i znowu ta sama robota , teraz w gnieździe siedzi OEM z gwarancją na 5 lat. pozdro
  6. https://serviceinfo.harley-davidson.com/sip/vehicle/lookupForm pozdro
  7. https://serviceinfo.harley-davidson.com/sip/vehicle/lookupForm tutaj jest wszystko , pozdro
  8. Bez problemu wymieniaj, nic nie trzeba grzebać w elektronice. pozdro
  9. Tak jak pisałem poprzednio , tutaj nie masz gażnika tylko ECM który daje dawki paliwa wg mapy. 1. jak padnie Map sensor - ECM dostaje mylne wskazania i leje paliwo bo dostaje info , ze powietrza jest niebotycznie dużo, sondy na wylocie nie są w stanie tego wyrównać. Sprawdź na YouTube jak sprawdzić błędy w twoim moto, jest to możliwe za pomocą sekwencji włączania przycisków , w moim Sporciaku mam to opanowane ale do Twojego nie znam sposobu . listę kodów błedu masz w necie " kody błędów harley davidson". 2. czasami, ale bardzo rzadko zdarza się , ze mapa bazowa za sprawą jakiegoś przepięcia, zwarcia bądź zastosowania dodatkowego urządzenia korygującego mieszankę paliwowo powietrzną zmienia mapę bazową - i wtedy leje paliwo. Na pewno bezpieczny jest Powercommander. Od tego zacznij , moto najpierw samo Ci podpowie o co chodzi. pozdro
  10. pomiar ciśnienia daje nam głównie obraz szczelności zaworów ( ekspertem nie jestem , ale tak jakoś mi się utrwaliło), pomiar szczelności pierścieni powinno się przeprowadzać na rozgrzanym silniku w warunkach pracy pieca. Nie mówię , ze mam rację, nie chcę Cie denerwować ale nie wygląda to dobrze....paliwo do oleju wg mnie może dostać się wyłącznie przez nieszczelne pierścienie. pozdro.
  11. jak na moją wiedzę głównym sprawcą zamieszania może być MAP Sensor ( mierzy ilość, wagę i temp powietrza dostarczaną do przepustnicy, na podstawie wskazań komputer ECM zwiększa , bądź zmniejsza ilość paliwa - na wylocie sondy lambda sprawdzają czy mieszanka jest właściwa i też w pewnym stopniu regulują ECM-em ) - ale jak MAP Sensor podaje kosmiczne odczyty to ECM leje paliwo jak z dzbanka - paliwem jedzie z wydechu i motor nie ma dynamiki, często może tez gasnąć przy gwałtownym odkręceniu manetki gazu, powyżej pewnej wartości obrotów nie przyspiesza itp , a spalanie jest niebotycznie duże. Można też wgrać na nowo mapę wtrysku 9 koszt 150 pln w salonie HD ), jak nic się nie zmieni to stawiałbym na MAP Sensor . Co do paliwa w oleju to niestety stawiałbym na nieszczelne pierścienie - niestety..... Jak zmieniony jest filtr powietrza na szybkoprzepływowy ( który często zakłóca pracę tego czujnika bądź po kilku sezonach może go uszkodzić - najczęściej w wyniku zaniedbań utrzymywania go w odpowiedniej czystości i poziomie naoliwienia ), więcej powietrza - uboga mieszanka - a niestety uboga mieszanka zwiększa temperaturę pracy w komorze - zawory i pierścienie dostają po dupie i po jakimś czasie te dają za wygraną.... Trzeba zawsze modyfikować mapę za pomocą np powercommander. pozdro
  12. Z Aliexpress kupiłem sporo rzeczy, mniej zaawansowane rzeczy po poprawieniu producenta można montować, wyglądają dobrze i działają. Gaznika bym nie ryzykował - obróbka cnc i precyzja frezowania pozostawia duzo do życzenia u naszych chińskich producentów. Na pewno nie będzie to nawet w 50% Mikuni, gaznik to co najwyżej do 2suwa , minipocket itp.... pozdro
  13. sprawa wyjaśniona, ze*rał się MAP sensor, nie na tyle żeby zapalić kontrolkę check engine, ale na tyle żeby okłamywać ECM. Po wymianie Sporciak lata jak złoto, nie odcina ale strzela w wydech, fuelpak zmieniony na powercommander V , w przyszłym tygodniu mapowanie na hamowni. pozdro
  14. Witam, kolego - ja w swoim Sporciaku malowałem wypełnienia dodatkowe do zakrycia i uzupełnienia linii silnika przy swiecach. Używałem lakieru Genuine strukturalny czarny specjalny do HD. Cena to niestety za puszkę spray ok 170 pln, ale jakość bardzo wysoka. Powstała powłoka prawie jest nie do odróżnienia od fabrycznych elementów , struktura lakieru bardzo fajna. Lakier wymaga wygrzania w piecu, po polakierowaniu oddałem dol lakierni proszkowej gdzie wygrzali mi pomalowane elementy. Po 3 latach nie widać śladów zużycia i nie odróżniaja sie nadal od fabrycznych elementów. Podkładu nie stosowałem , zmatowiłem grubym ( 120 ) papierem ściernym i prysnąłem. Powodzenia. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...