Jump to content

dachu

H-D
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralny

About dachu

  • Rank
    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

Osobiste

  • Motocykl
    Sportster 883R (bobber)
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Recent Profile Visitors

664 profile views
  1. Witam, jak na ECM to trzeba FP , PC lub co tam innego się podoba i na hamowni dostroić mapę. jak gaźnik to dostroić , najlepiej na hamowni. bez tego moto może sie grzać na ubogiej mieszance, w dłuższej perspektywie posypią się zawory , pierścienie.... pozdro
  2. dachu

    Jaki kask

    Dopiero zajrzałem do tematu, Scorpion jest z certyfikatem CE , bardzo fajny kask , nie tłumi w mieście gwaru i gangu silnika , na jesień i wczesną wiosnę stosuję w delatacji wkładki z goretex-owym ociepleniem. Osobiście polecam. pozdro
  3. Witam, przede wszystkim interesuje mnie zamiana wtrysków na gaźnik , którego regulację , naprawę przeprowadzę we własnym zakresie. Każdą modyfikację w zespole napędowym wyreguluję na gaźniku , bez żadnych map, komputerów i bajek na hamowni , że " było ciężko więc dorzuć z 2 stówki ..." w domyśle ceny są dla wszystkich ale jak przyjedziesz HD fajnie zrobionym do zapłacić ekstra musisz. Gaźnik to również fantastyczne wolne obroty i prostota w obsłudze - bez czujników od wszystkiego .... ja tam w mechanikę wierzę. To co w piecu zmajstrowałem to na potrzeby dynamicznej , ekonomicznej i pełnej frajdy jazdy po mieście , ma się zbierać od dołu , nie interesują mnie konie mechaniczne tylko niutonometry , po mieście rzadko latam powyżej stówki , a za kominem 120 wystacza, stary już się robie i nie ganiam już jak młodzieniaszek . pozdro
  4. Jednak padło na S&S E , parę gratów do niego dokupiłem w zestawie , piękny czarny z trąbą webera , na wskroś amerykancki.... Jak HD to HD , amerykancki musi być. Graty przypłyną wraz z zestawem liczników , linek od Drag Specjalties . Na lato sprzęt będzie gotowy. pozdro
  5. I wszystko w temacie. Takiego spalania to na wtryskach nie miałem..... pozdro i dzięki za opinię.
  6. Dzięki za Wasze opinie. Reasumując jak dobrze ogarniam, kupując HSR 42 nie zamykam sobie drogi do konwersji na 1200. Przy 883 bede musiał dobrze wyregulować , żeby nie palił jak lokomotywa. Popytam jeszcze o HS 40 . Pozdro.
  7. Dzięki Fisu, U sprzedawcy mam dobrą cenę na te gaziory , dlatego o nie pytam. Kupuję u niego jeszcze pare innych gratów , po starej znajomości ma "special price for me" Mikuni polerowane wraz z linkami i adapterem za 1200 pln, S&S black/polerka + dodatki za 1400pln. Pozdro PS z innego źródełka dobre dusze polecają Mikuni - ale z racji , że dużo osób powołuje się na Twoją wiedzę ciekawy jestem co Ty byś polecił.
  8. co ma piernik do wiatraka? ja proszę tylko o opinię na temat gaźników , nic poza tym. Nie zamykam w przyszłości możliwości przejscia na 1250, na razie nie potrzebuję. Mikuni vs S&S ?? pozdro
  9. Nie rasować , tylko zmienić wtrysk na gaźnik , ze zmian w silniku to mam koniec : stage 2 ( dolot i wałki N2 Andrews ) no i dla zainteresowanych bedzie do oddania cała instalacja ( zbiornik paliwa, pompa, portki z wtryskami i czujnikami, cała instalacja elektryczna z ECM i TSSM i Powercomander V , licznik , dolot na stożek SE heavybreather + pokrowce dryharger ) pozdro
  10. dzięki, portki dolotowe mam od S&S , gaźnik będzie wysunięty o 45stopni na prawą stronę i z wlotem trąby webera , przejściówkę bede robił jak będzie gazior więc nie chciałbym zmoczyć z zakupem..... mikuni - czy to nie mija się z ameryknizmem ?? wszak to ryżowy gadżet S&S - jak nie jest ta dobry jak mikuni to walić amerykanizm .... zakup będzie szedł z USA (ceny znakomite) , używał ktoś obu , chętnie wysłucham opinii , pozdro Dachu
  11. Witam, mając delikatnie dosyć ciągłych wizyt na hamowni z moim Sporciakiem (2013) postanowiłem przerobić go na gaziora. Tutaj mam pytanie do szanownych forumowiczów jaki gażnik użyć do przeróbki : Mikuni HSR 42 S&S Super E shorty carb S&S Super G carb wałki Andrews N2 już w motorze, zapłon elektroniczny https://secure.vulcanworks.net/store/Sportster-Cam-Cover-With-Ignition-Finned-2004-Up.html mechaniczny speedometer z linką i ślimakiem w drodze z USA. dzięki za każdą opinię. pozdro Dachu
  12. Podsumowując temat dla wymiany w Sporciakach z elastycznie mocowanym silnikiem. Potrzebne elementy: czujnik ( koniecznie oryginalny - bo zamienniki padają po 1,5 k km ) , klucz 27 , cierpliwość , cierpliwość. Niewykluczone , że klucz 27 będzie jeszcze trzeba potraktować szlifierką bo zakres ruchu jest minimalny , można również przerobić klucz nasadowy lub kupić za 20$ klucz specjalistyczny . No i koniecznie upewnij się , że masz odpowiednio "zgrabną dłoń " i nie nazbyt grube przedramię żeby załapać gwint czujnika z gniazdem jego mocowana. Osoby z dużą grabą i przedramieniem do tej operacji się nie nadają . Potem dokręcanie kluczem po ok 1/16 obrotu na jeden cykl, czysta udręka , paluchami nie dokręcisz bo szczeliwo na gwincie stawia za duży opór i miejsca jak w pićce. Trochę łatwiej jest jak przy okazji wymienia się filtr oleju , po jego odkręceniu miejsca przybywa i mniej inwektyw lata w powietrzu .... Jak dla mnie była to czysta udręka, zwłaszcza, ze poprzednio wymieniałem jak się okazało zamiennik na zamiennik , czujnik padł po 1,5 k km i znowu ta sama robota , teraz w gnieździe siedzi OEM z gwarancją na 5 lat. pozdro
  13. https://serviceinfo.harley-davidson.com/sip/vehicle/lookupForm pozdro
  14. https://serviceinfo.harley-davidson.com/sip/vehicle/lookupForm tutaj jest wszystko , pozdro
  15. Bez problemu wymieniaj, nic nie trzeba grzebać w elektronice. pozdro
×
×
  • Create New...