Skocz do zawartości

Robak84

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Irlandia

Osobiste

  • Motocykl
    HD Heritage Softail
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

379 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Robak84

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Troche pokombinowalem z wasza pomoca i doszedlem do tego ze w tylny cylinder paliwo leje sie jak z kranu. Zmienialem wtryski i bylo to samo, zawsze tylny cylinder, wiec to raczej nie wina wtryskow. Wymienilem map sensor i dalej to samo. Wyglada tak jakby tylny przewod ktory idzie do wtrysku go otwieral na stale. Co moze byc przyczyna tego?
  2. Wkoncu jakies swiatelko w tunelu:) Map sensor kosztuje 20$, remont silnika ciut wiecej... oby to bylo to. Dzieki panowie Jeszcze jedno pytanie. Czy jesli by ten map sensor dawal zle dane lub nie dawal ich wcale to czy nie wlaczyl by sie tryb awaryjny? Zapomnialem w temacie napisac ze to rok 2002, u mnie tak to wyglada jak na tym filmiku i wyglada na to ze nie mam zadnych bledow
  3. Czyli sprawne pierscienie tez moga przepuscic paliwo do oleju, tak? Bo wiem czy dobrze zrozumialem cie Adam. I dziekuje za ten filmik dachu, zaraz go obejrze
  4. Sprobuje to sprawdzic chociaz na pierwszy rzut oka takiego laika jak ja wyglada to na dosc skomplikowana czynnosc, mam nadzieje ze w trakcie okaze sie ze to nic trudnego:) dzieki za rade
  5. Czytam o paliwie w oleju na innych forach i wiekszosc wini za to gaznik, czy istnieje jakas mozliwosc przy wtrysku zeby cos takiego sie stalo inna niz wada silnika? Rozumiem, zgaduje ze sam tego sprawdzic raczej nie bede wstanie, tak?
  6. A czy jesli pierscienie bylyby nieszczelne to czy cisnienie w cylindrach nie powinno byc niskie? I tak jak pisalem, to sie stalo nagle, tak jakby ktos w danym momencie odkrecil kran, mozliwe zeby tak szybko pierscienie popadaly?
  7. On jest na wtrysku, nie ma gaznika A czy cisnienie jest wporxadku? Nie za niskie? Probuje znalezc cos w necie o tym ale bez skutku
  8. Witam i pozdrawiam. Niedawno kupilem HD Heritage softail i po przejechaniu 200km nagle zaczal mi dziwnie bekotac, zapalila sie kontrolka silnika, stracil moc, rura wydechowa zalala sie paliwem i zgasl. Poziom oleju podskoczyl az po sam korek. Nie jestem mechanikiem ale wyglada na to ze paliwo zmieszalo sie z olejem. Poziom paliwa w baku tez drastycznie spadl. Czy ktos moze mi z tym pomoc bo nie znam sie na tym kompletnie. Sprawdzilem tez filtr powietrza i jest praktycznie czarny. Dodam ze to wtrysk Pomozecie? Sprawdzilem cisnienie w cylindrach, 10 i 9 barow
  9. Witam i pozdrawiam. Niedawno kupilem HD Heritage softail i po przejechaniu 200km nagle zaczal mi dziwnie bekotac, zapalila sie kontrolka silnika, stracil moc, rura wydechowa zalala sie paliwem i zgasl. Poziom oleju podskoczyl az po sam korek. Nie jestem mechanikiem ale wyglada na to ze paliwo zmieszalo sie z olejem. Poziom paliwa w baku tez drastycznie spadl. Czy ktos moze mi z tym pomoc bo nie znam sie na tym kompletnie. Sprawdzilem tez filtr powietrza i jest praktycznie czarny. Chyba cos tu zamieszalem, mial byc osobny temat
  10. nie robilismy, jak to zrobic? jeśli zadaje banalne pytania to przepraszam ale naprawdę mechanika nie jest moja dziedzina
  11. co do tego raczej nie mam wątpliwości, pomiar robił znajomy mechanik sprawdzonym sprzętem, odczyt na 99% jest prawdziwy
  12. w zasadzie to było 8 i 5 czy jest sens wogole próbować naprawiać czy lepiej szukać nowego silnika?
  13. Jeśli w cylindrach mam rożne ciśnienie to czy istnieje szansa ze to coś małego czy juz definitywnie coś grubego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...