Skocz do zawartości

honda1200

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O honda1200

  • Urodziny 01/01/1960

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Harleye, łowić ryby, wypady pod namiot, grę na fenderze
  • Skąd
    warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    harley roadking 2002 wtry
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

417 wyświetleń profilu

Osiągnięcia honda1200

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Sróbki calowe. To tak jak piszesz "wibroizolatory" o kalibrze 0,132", długość całkowita śróbki to: 0,793", metryczne to: kaliber 2,91 mm i długość 20 mm. Nakrętka jest okrągła zatopiona w gumie o kształcie kwadratu. Od kiedy napisałeś odpowiedź szukałem w paru sklepach, wszędzie są okrągłe i w kalibrze metrycznym od M6 w górę. Chyba rzeba pokupić w sklepie Harleya i zapłacić po 50zł od sztuki, a jest ich 7 lub 8. Dzięki za odpowiedź - pozdro - Darek
  2. witam! Potrzebne mi są nakrętki zatopione w gumie i wkręty do nich które mocują reflektor w lampie w HD Road king z 2002r. Jak się to nazywa? Mi sparciały prawie wszystkie, nakrętki powylatywały. Zostały tylko trzy i to też w stanie rozkładu. Może ktoś wie gdzie można dostać? Pisałem do "PARTS" ale nie odpisują. Chcę jeszcze kupić pomarańczowe szkiełka do kierunków. pozdro - Darek
  3. Cześć! Oczywiście masz rację. Jak coś chodzi to zostawić w spokoju. Nie wiem od czego jest ta elektrownia, ale jak chodzi to dobrze. Prądnice od "malucha" przypominają orgnalne i regulatory napięcia też, dlatego ten zestaw polecam, z resztą kiedyś nie było innych "adekwatnych" Kiedyś nikogo nie obchodziła analiza spalin, ważne było aby motocykl chodził równo przy każdym odpaleniu nawet po długim postoju. Orginalne gaźniki ustawia się przy użyciu klucza M,8 i wkrętaka płaskiego no i oczywiście kombinerek. Mój Ural z 61roku odpalił po dwóch latach (2 kopach zasysających) od pierwszego. Ural jest dobrym sprzętem tylko trzeba go dobrze zrobić. pozdro.
  4. Cześć "Garage"

    Nie odzywałem dłuższy czas bo nie chciałem Ci d..y zawracać. Mam znowu problem tym razem z lagami. Myślałem, że z główką ramy, ale jednak nie. Czy w HD trzeba zakupić całe , nowe lagi, czy można zregenerować? Naprawiałem już nie raz lagi od innych motocykli i potrzeba było rozwiertaków, zdolnego tokarza i materiału na tuleje. Nie wiem czy w HD to się sprawdza? Harley jest cziężki z przodu i nie wiem czy szlif lag nie skończy się szorowaniem gęby po asfacie.

    Pozdro.

  5. Cześć! pierwszy raz "słyszę" o takich analizach ruskich bokserów. Ja przjeździłem ze 100 tys km. takimi motocyklami i najważniejszymi narzędziami były: wkrętak płaski (mały i duży) klucz m08, m10, m13, m14, kombinerki, młotek, przecinak, kawałek przewodu paliwowego, kawałek papieru ściernego, metr kabla, kawałek gumy, tubkę butaprenu i małe łyżki do opon. To wszystko mieściło się chlebaku, i mogłem wyjeżdżać w trasę. I oczywiście instalacja 12V (od malucha). Dniepr nie chodzi z założenia. Nowy jest do remontu. Urale stare chodzą ale po uprzednim dokładnym remoncie, ale po staremu, czyli - wał, szlif garów, tłoki, pierścienie, (wszystko można kupić nowe ale "stare") dotarcie zaworów, aparat zapłonowy, wszelkie uszczelki i simeringi (uszczelki robić samemu). I jeszcze gaźniki! najlepiej kupić w dobrym stanie. Można polutować pływaki, można dorobić dysze, a jeszcze lepiej kupić nowe ze starych zasobów. To jest robota na dwa miesiące i nie duże koszty ale radocha jest na długie lata. Dokładnie zrobiony Ural z 60-tych lat pracuje przez 20-30 tys km. Stare motocykle wymagają starej technologii!!! Japoński alternator do ruska ??? HA HA HA... Pozdro.
  6. Cześć! Ja miałem coś takiego ale w shovlu (na gaźniku). Małe pęknięcie w gumie od dolotu paliwa. Zasysał "lewe" powietrze. Pęknięcie było tak małe, że bujałem się z tym ze wa dni zanim zauważyłem usterkę. Może to - to? Pozdro... jeszcze raz Cześć! jak robiłeś lagi? Czy u zdolnego tokarza i wymiana tulej, czy wymiana przodu? pozdro.
  7. co chcesz wiedzieć??? pozdro
  8. Witam! Zamienię HD Road Kinga 1450 ccm, jeżdżącego bez problemów, ubezpieczonego, z przeglądem ...na solidnego, kompletnego, odpalającego weterana. Najchętniej BMW, Zundappa, HD WLA, Indian - itp od 600cmm w górę, oczywiście może być do remontu. Jak nie macie i nie jesteście chętni to nie odpowiadajcie. Pozdrawiam
  9. Być może linka sprzęgła jest zbyt luźna... Czasami ją trzeba "podciągać"
  10. ni cholery, nie dojrzałem tej śruby pozimej od spustu oleju z sinika. Pod miską jest "trójnik" to jest: dwie "żyły" zchodzące się w jedną "źyłą" i śruba po środku. Od czego to jest??? pozdro - Darek Już wiem! Który jest lepszy...Motul 20w50 czy... 20w50 z obsługą sprzęgła. Czy można mieszać? Pewnie można, ale chcę to potwierdzić słowem fachowca. Witam! Pytałem się o cenę całego "kitu" Dlaczego mi nie odpowiedziałeś? Jetem poważnie zainteresowany zamianą wtrysku na gaźnik.
  11. A ile kosztuje cały "kit" czyli - gaźnik, filtr, gumki, kranik paliwa itd??? Jaki gaźnik (pewnie S&S). Shovell chodził na gaźniku jak cudo. Gaźnik z tego co pamiętam był Mikuni. Chciałby się się pozbyć całej elektroniki ale pewnie się nie da. Czy można to zrobić w warunkach domowych. Miałem parę motocykli na wtrysku i zawsze był jakiś problem. Albo pompa, albo dozowanie paliwa, zawsze "coś". Nie wierzę elektronice natomiast ufam porostej elektryce. Kabelek, lutowanie itp. Pozdrawiam - Darek
  12. WD 40 pomaga na krótką chwilę. Po 2 miesiącach nie będziesz mógł ruszyć - zardzewieje. Starą metodą i najlepszą jest - nałożenie na koniec linki lejek (gumowe osłony na kable) i nalej trochę oleju przekłaniowego. Poczekaj z godzinę, poruszaj linką i masz z głowy.
  13. Cześc! Bardzo Ci dziękuję. Cenne porady! Ta najniźsza śruba (gwiazdka)w kapie sprzęgła ma chyba przękręcony gwint i cieknie delikatnie olejem (parę kropelek) przez krótką chwile i na bardzo rozgrzanym silniku. W weekend spróbuję wymienić olej. Tylko jeszcze filtra mi brakuje. Mój filtr ma: dł. ok. 83 cm - szer. ok. 76 cm. (niedokładne pomiary) Nie mogę takiego znależć. A tak poza tematem...czy można wymienić wtrysk na gażnik??? Pozdrawiam - Darek
  14. Powiedzcie coś na ten temat! Wiem, że pozycje motocykla, miary oleju i same oleje są bardzo istotne. A Hary jest w ogóle w "kosmos" Czy ktoś wie gdzie jest śruba spustowa z silnika? Jeszcze raz przepraszam!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...