-
Posts
7,349 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
35
Tommo last won the day on May 5
Tommo had the most liked content!
About Tommo
- Birthday 10/25/1973
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Nowe Miasto n/P
Osobiste
-
Motocykl
pomału odkładam
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Telefon
606925597
-
Skype
-
-
Strona www
-
Recent Profile Visitors
5,814 profile views
Tommo's Achievements

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - oddychający spalinami (43/46)
0
Reputation
-
Skąd mamy mieć pewność że sam nie uprawiasz propagandy?
-
Żeby gdzieś dojechać Na zlocik, na kawę do knajpki, złapać trochę wiatru. Myślę że nawet gdyby był z tyłu zawias Softailowy to i tak nie nadaje się do szybkiej jazdy. To co zauważyłem, 90% naszych grupowych przejazdów po okolicach to wolny cruising. I to nawet fajne jest bo człowiek się relaksuje a nie spina dupę. Mam jeszcze S4R do wściekania jak znalazł.
-
Nie możesz się poruszać po drogach publicznych. Bez znaczenia czy będzie to nawierzchnia utwardzona czy nie. Z gruntów prywatnych możesz korzystać jak najbardziej.
-
To że motocykl jest inaczej zbudowany przez co w inny sposób się go prowadzi względem samochodu jest oczywiste i nie podlega dyskusji. Nie zgodzę się natomiast że sam sposób pokonywania zakrętów, dohamowań jest inny. Zasady są ogólne i dotyczą obu typu pojazdów. Granica strachu...coś takiego nie występuje u profi kierowcy. Może być granica przyczepności opon, granica wydolności zawieszenia etc. ale nie strachu Natomiast sport motocyklowy jest bardziej kontuzjogenny i wymagający fizycznie. Dlatego też częściej występuje przesiadka z moto na auto a nie odwrotnie.
-
Cała ta dyskusja nt. nieszczęsnej brzozy, czy powinna być ścięta skrzydłem, wyrwana z korzeniami a samolot po jej ścięciu powinien polecieć dalej, czy spaść i się rozbić jest dla mnie cholernie irytująca i męcząca. Ludzie pomyślcie, sam fakt kiedy przy schodzeniu samolotu pasażerskiego do lądowania, ten napierdala podwoziem i skrzydłami o drzewa jest czymś tak ekstremalnym, że nigdy nie powinno wystąpić. A ludzie się brandzlują brzozą jakby połowa lotów pasażerskich na świecie przebiegała tak, że samoloty lądując ścinają drzewa, jedne spadają inne nie, zależnie w jak grube, suche czy żywe, drzewo przywalą Do takich absurdów dochodzimy. Równie dobrze możemy debatować czy nieszczęśnik spadający z 8-go piętra jak spadnie na nieskoszoną trawę, przeżyje czy nie a może się tylko połamie. Ręce opadają. Sprawa jest diabelnie prosta i oczywista. Samolot pasażerski NIE MOŻE się znajdować 1,5 km przed pasem lotniska na wysokości kilku metrów od ziemi i poniżej poziomu lotniska, jeszcze we mgle o zerowej widoczności. No nie może. A cała reszta która potem wystąpiła to niestety konsekwencja fatalnych błędów doprowadzając do śmierć wielu osób.
-
Obie dyscypliny sportu wzajemnie się przenikają w wielu aspektach, choćby techniki pokonywania zakrętów. Umiejętności nabyte w dawnej dyscyplinie napewno pomagają w opakowaniu tej drugiej. Na wysokim poziomie światowym bycie najlepszym w obu dyscyplinach jest nierealne choćby z braku czasu na treningi, zawody, rehabilitecję etc. Natomiast amatorsko jak najbardziej. Dobry kierowca samochodowy powinien mieć łatwiej opanować sztukę szybkiej jazdy motocyklem niż ten bez żadnego doświadczenia.
-
Jeździłem. Świetny motocykl. Do tego bardzo ładny. Montuj termosy jak najszybciej