Jump to content

Tommo

Forumowicze
  • Posts

    7,349
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Tommo last won the day on May 5

Tommo had the most liked content!

2 Followers

About Tommo

  • Birthday 10/25/1973

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowe Miasto n/P

Osobiste

  • Motocykl
    pomału odkładam
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    606925597
  • Skype
    -
  • Strona www
    -

Recent Profile Visitors

5,814 profile views

Tommo's Achievements

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - oddychający spalinami

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - oddychający spalinami (43/46)

0

Reputation

  1. Skąd mamy mieć pewność że sam nie uprawiasz propagandy?
  2. Żeby gdzieś dojechać Na zlocik, na kawę do knajpki, złapać trochę wiatru. Myślę że nawet gdyby był z tyłu zawias Softailowy to i tak nie nadaje się do szybkiej jazdy. To co zauważyłem, 90% naszych grupowych przejazdów po okolicach to wolny cruising. I to nawet fajne jest bo człowiek się relaksuje a nie spina dupę. Mam jeszcze S4R do wściekania jak znalazł.
  3. Błędem było obejrzenie go na żywo. Przerył mi psychę i pozamiatane Oj tak wiem już trochę o nich ich bolączkach, cenach części etc... Z drugiej strony to ma większość czasu przestać a nie jeździć i tak został zaprojektowany FIS podjąłbyś się serwisu jakby co?
  4. Oba widziałem, machałem na żywo. Ten Mastiff wygląda dużo gorzej niestety. To raczej nie był BD. Może po za włącznikami, które rzeczywiście są tandetne, reszta robi duże wrażenie.
  5. Nie możesz się poruszać po drogach publicznych. Bez znaczenia czy będzie to nawierzchnia utwardzona czy nie. Z gruntów prywatnych możesz korzystać jak najbardziej.
  6. Co to był za motocykl? Nie jest zabytkowy. To wspołczesny motocykl w stylu custom ale był produkowany seryjnie. https://www.otomoto.pl/oferta/big-dog-pitbull-big-dog-pitbull-1918ccm-129ps-stan-jak-nowy-100-bezwyp-unikat-ID6DDNUt.html
  7. Nigdzie tak nie napisałem ani tak nie twierdzę. Chcę poznać opinie ludzi którzy mieli z tym doczynienia a nie domyślne teorie. Zapomniałem dopisać najważniejszego. To ma być motocykl do okazjonalnych i lokalnych wypadów. Do innych zadań mam inne motocykle.
  8. To że motocykl jest inaczej zbudowany przez co w inny sposób się go prowadzi względem samochodu jest oczywiste i nie podlega dyskusji. Nie zgodzę się natomiast że sam sposób pokonywania zakrętów, dohamowań jest inny. Zasady są ogólne i dotyczą obu typu pojazdów. Granica strachu...coś takiego nie występuje u profi kierowcy. Może być granica przyczepności opon, granica wydolności zawieszenia etc. ale nie strachu Natomiast sport motocyklowy jest bardziej kontuzjogenny i wymagający fizycznie. Dlatego też częściej występuje przesiadka z moto na auto a nie odwrotnie.
  9. Mam ochotę zakupić motocykl, który na tylnym kole ma sztywną ramę (brak zawieszenia). Nigdy wcześniej czymś takim nie jechałem. Ktoś ma doświadczenia w tej kwestii? Ciekawi mnie jak to się sprawdza na naszych drogach, po ilu km odpada kręgosłup?
  10. Cała ta dyskusja nt. nieszczęsnej brzozy, czy powinna być ścięta skrzydłem, wyrwana z korzeniami a samolot po jej ścięciu powinien polecieć dalej, czy spaść i się rozbić jest dla mnie cholernie irytująca i męcząca. Ludzie pomyślcie, sam fakt kiedy przy schodzeniu samolotu pasażerskiego do lądowania, ten napierdala podwoziem i skrzydłami o drzewa jest czymś tak ekstremalnym, że nigdy nie powinno wystąpić. A ludzie się brandzlują brzozą jakby połowa lotów pasażerskich na świecie przebiegała tak, że samoloty lądując ścinają drzewa, jedne spadają inne nie, zależnie w jak grube, suche czy żywe, drzewo przywalą Do takich absurdów dochodzimy. Równie dobrze możemy debatować czy nieszczęśnik spadający z 8-go piętra jak spadnie na nieskoszoną trawę, przeżyje czy nie a może się tylko połamie. Ręce opadają. Sprawa jest diabelnie prosta i oczywista. Samolot pasażerski NIE MOŻE się znajdować 1,5 km przed pasem lotniska na wysokości kilku metrów od ziemi i poniżej poziomu lotniska, jeszcze we mgle o zerowej widoczności. No nie może. A cała reszta która potem wystąpiła to niestety konsekwencja fatalnych błędów doprowadzając do śmierć wielu osób.
  11. Obie dyscypliny sportu wzajemnie się przenikają w wielu aspektach, choćby techniki pokonywania zakrętów. Umiejętności nabyte w dawnej dyscyplinie napewno pomagają w opakowaniu tej drugiej. Na wysokim poziomie światowym bycie najlepszym w obu dyscyplinach jest nierealne choćby z braku czasu na treningi, zawody, rehabilitecję etc. Natomiast amatorsko jak najbardziej. Dobry kierowca samochodowy powinien mieć łatwiej opanować sztukę szybkiej jazdy motocyklem niż ten bez żadnego doświadczenia.
  12. Jeździłem. Świetny motocykl. Do tego bardzo ładny. Montuj termosy jak najszybciej
×
×
  • Create New...