Niesmiertelny Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) Wg mojej wiedzy wszyscy producenci zalecaja grzanie opon do max 80 st.C. wiec 120 zupelnie nie potrzebne ,fana rzecza jest mozliwosc zmiany temperatury na mniejsza i to akurat sie przydaje np. na speed day'ach kiedy miedzy sesjami obnizamy temp. do 60 st i 15-20 min. przed wyjazdem znopwu robimy 80 st. Jeszcze jedna rzecz ,warto ustalic zczy boki koca sa na sciagaczu czy trzeba je za kazdym razem po nalozeniu sciagac takim sznurkiem.CHlopaki z pucharu Aprili dostali takie :) widzailem jak kolega sie z tym gownem meczyl i nie polecam :) Edytowane 26 Września 2013 przez Niesmiertelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Można zawsze przepuścić wtyczkę przez regulator napięcia co da dokładnie taką samą funkcję obniżenia temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 He he , chcesz zebym sobie zrobil krzywde :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 mam pytanie a jak ustawic sportowa kiere ? jest do tego jakis tutorial na necie czy cus ? jako iz jestem dosc drobny to przy 194 pewnie musze ja dac na maks na wprost do przodu ?. Zeby tylko nie chaczyla klamka o owiewke a co z szerokoscia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Kierownie odsuwasz max do przodu zeby nie chaczyla o owiewniki ale tez warto zamontowac sobie ogranicznki skretu na odbojnikach ,na torze taki duzy zakres ruchu kierownicy nie jest potrzebny a bedziesz mogl sobie dalej odsunac kierownice .Troche nie rozumiem o co ci chodzi z ta szerokoscia ?Palki maja jakas tam okreslona dlugosc i ja mam manetki zamontowane na koncu i tyle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 no wlasnie z ta dlugoscia , z tej firmy co chce kupic sa prawie 2x dłuższe niż oryginalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Poszukaj gdzies ,moze z innej firmy maja podane dlugosci w opisie towaru a jak chcesz to moge ci zmierzyc swoje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 no wlasnie z ta dlugoscia , z tej firmy co chce kupic sa prawie 2x dłuższe niż oryginalne To by wyglądało trochę pokracznie :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 je mozna skrocic bez problemu :) wystarczy kawalek flexa czy piłki do medalu ale poprostu zastanawialem sie czy jest jakas taka reguła czy tam jakis patenet na ustawianie kiery . a z tymi ogranicznikami to dobry pomysl zeby cos dorzeźbić i jeszcze bardziej do przodu wysunąć przy moim wzroście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Tylko na padoku można się zdziwić podczas manewrowania jak kierownica nie skręci tak mocno jak jesteśmy przyzwyczajeni :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 ja raz nie zmieściłem się na zwyczajnym skrzyżowaniu dróg w mieście na kolegi SC59 z ogranicznikami :D Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 no wlasnie z ta dlugoscia , z tej firmy co chce kupic sa prawie 2x dłuższe niż oryginalne Fajnie, to będziesz miał taką dźwignię, że jak zapodasz przeciwskręt z podparciem przeciwbieżnym, to przy 200 km/h postawisz przednie koło bokiem albo zegniesz felgę ;) Pamiętam, że jak motałem u siebie kiery to musiałem trochę przesunąć zbiorniczek płynu hamulcowego. U MarcMarc'a coś trzeba było motać z owiewką. Ale to kosmetyka wszystko, dasz radę! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 To fakt z tym skrecaniem sam bym pare razy wyglebil na padocku zanim sie przyzwyczailem :)A na ulice to raczej nie jest dobry pomysl ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) no ja parkuję na mojej trawce na paddocku tak średnio na 3 - 4 razy :) , a mam ograniczniki na stelażu pod wlotem do airboxy, mocującym amor skrętu Edytowane 2 Października 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 o co chodzi z tymi kierownicami prosze wyjaśnijcie mi, ja mam ori nic nie ruszałem... :huh: pomijając kwestie gleby i latwiejszej wymiany pałki to co daja raingowe clipony..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.