Limo Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Widzisz, tak to jest, jak sie slucha kolegow z forum :banghead:Pociesz się że wobec Ciebie jesteśmy zawsze szczerzy :biggrin: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zalałem w końcu tą mieszanką i generalnie żałuję. Zalało mi prawy garnek a po 3 kilometrach przestał jechać i resztę musiałem dojechać na ssaniu. Raczej nie polecam, mam nadzieję że nie będę musiał czyścić gaźników.To nie wina mieszanki z olejem tylko syfu jaki był w paliwie :biggrin:Jak będziesz lał beleco to będziesz jechał belejak :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgadzam, się, że to nie wina mieszanki, ja jak zaczynałem przygode z moim Ju... ee. -4 suwem to lałem co było pod ręką, czyli zupa do jawki mustanga ;p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 To musiały być jakieś mikrosyfy bo przed nalaniem do motocykla sprawdziłem paliwo w próbówce pod kątem jakiś widocznych zanieczyszczeń. Właśnie zalałem świeżą benzyną i wszystko w porządku :) Uff.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Ja raz wlałem mieszankę 1:25 do cbr 900 i nic się nie działo, nawet nie dymiła, więc to raczej wina syfu a nie oleju, chociaż napisz jeszcze co to za olej bo jak jakiś mixol, lux czy podobny wynalazek to wszystko jest możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Nie jestem fachowcem , ale nie kapuję co ma się obojętnie jakiemu silnikowi z powodu wlania mieszanki do dwusówa ? To że katalizator szlag może trafić to zrozumiałe , ale do GPZa lałem nie raz z motorowera i nie było problemów . Myślę że silnik na wtrysku w moto nie różni się od silnika na wtrysku w aucie , a mój pontiack spala mieszankę z motorowera bez problemu i nic się że wtryskami nie dzieje ... Fakt , pucha ma silnik wolnoobrotowy ale wtryskiwacze i pompa chyba wiele się nie różnią ... Różnią się srednicą otworów. W moim przypadku wtryskiwacze mają 8 otworów, mogę tylko zgadywać jak małe są ale zatkanie tego na pewno nie jest trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 krótkotrwale nie ma problemu. awaryjnie zalałem kiedyś 4t na wtrysku mieszanką, kopcił troszke na zimno, po rozgrzaniu już było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 nie miałeś na wachę i syf ze zbiornika sobie siorbnął :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 To nie wina mieszanki z olejem tylko syfu jaki był w paliwie :biggrin:Jak będziesz lał beleco to będziesz jechał belejak :biggrin: Ano. O tym samym pomyślałem. Wlał jakieś stare szczochy z Komara i teraz tragedia. Trzeba było najpierw napisać z jakiego sprzętu pochodzi to paliwo. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Napisałem wcześniej że sprawdziłem to paliwo pod kątem widocznych zanieczyszczeń. Ściągałem wężykiem z Simsona z samej góry baku więc raczej nie powinno nabrać zanieczyszczeń. Olej to był czerwony z Orlenu z litrowych buteleczek. No nic, najważniejsze że już wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Ja tam uwazam ze najlepiej sprawdzic organoleptycznie na wlasnym przykladzie niektore rzeczy i wiekszosc moich doswiadczen tak sie tworzylo.Sprawdziles i teraz wiesz ze lepiej lac czyste paliwo, a gdzybys nie sprawdzil to dalej nie bylbys pewny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 A czy ta mieszanka nie stala przypadkiem w szopie przez 2 lata? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 mniejsza o mieszankę, chodzi o to, że jak skończyło mu się paliwo to zassał syf z baku ;) Czego by później nie zalał i tak by kulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 mniejsza o mieszankę, chodzi o to, że jak skończyło mu się paliwo to zassał syf z baku ;) Czego by później nie zalał i tak by kulał.Ogarnij się chłopie. ZAWSZE ciągniesz paliwo z dna baku. Nie ma znaczenia, ile masz zupy w kotle. Po to masz filtr w baku - tzw. sitko....A czy ta mieszanka nie stala przypadkiem w szopie przez 2 lata? ;-)Kiedyś zalałem 3letnie paliwo i mi cebula zdechła..Ostatnio zalałem 10 letnie i tylko kaprysiła przy odpalaniu na mrozie po nocy. Sam już nie wiem, co o tym sądzić... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Ogarnij się chłopie. ZAWSZE ciągniesz paliwo z dna baku. Nie ma znaczenia, ile masz zupy w kotle. Po to masz filtr w baku - tzw. sitko....Nic bardziej mylnego. Skąd w takim razie brała by się rezerwa? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.