Jump to content

Piotr Dudek

Błękitny Szlak
  • Content Count

    9,965
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

About Piotr Dudek

  • Rank
    Moderator FM
  • Birthday 08/01/1950

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    motocykle, historia motocykli,mechanika silnikowa,motocykle zabytkowe
  • Skąd
    Sosnowiec

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CB 250 K0, CB250G
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    503655706
  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

2,718 profile views
  1. Jeżeli nie dasz rady wymienić świec to wymień silnik :biggrin:
  2. Motocykle Hondy z tamtego okresu tak miały aby nie odjechać z otwartą kosą, po postawieniu motocykla do pionu podstawka boczna dosyć energicznie się zamyka.
  3. w/g mnie tekst naiwny i typowo prowokacyjny -
  4. Adapter pod filtr oleju służy do podłączenia dodatkowej chłodnicy oleju a smarowanie rozrządu należy wyprowadzić z czujnika ciśnienia oleju nie zapominając o dławiku w tym układzie aby nie spadło ciśnienie w magistrali smarowania.
  5. Skóra jako uszczelka w gaźniku nie da rady bo pod strumieniem powietrza będzie wysychać i kurczyć się , co innego w skrzyni biegów, przekładni kątowej gdzie z jednej strony ma kontakt z olejem od którego puchnie
  6. a skąd wiesz ? porównywałeś fazy rozrządu silnik gaźnikowego o wtryskowego ? a może porównywałeś koła magnesowe obu wersji silników ? janosikkk napisał "rzeźba" a ja dopiszę "w gównie"
  7. NA PEWNO w tym modelu nie da się regulować ani tym bardziej przestawiać zapłonu
  8. Sprawę komplikuje rodzaj płytek ponieważ w tym silniku są tzw. "berety" i amator polegnie na takiej regulacji.
  9. nawet oryginalne filtry K&N nie pomogą tym gaźnikom ale i na to są sposoby np.: gaźniki mechaniczne Mikuni na płaskich przepustnicach TMR40-D16
×
×
  • Create New...