Jump to content

jimi11

Forumowicze
  • Content Count

    2,248
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

jimi11 last won the day on July 8 2011

jimi11 had the most liked content!

Community Reputation

39 Neutralny

About jimi11

  • Rank
    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami
  • Birthday 02/03/1989

Osobiste

  • Motocykl
    GPZ 500S, CBR PC31
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://
  1. Nie rozumiem o co ten krzyk. Lampa nie ma homologacji. W środku zastosowano halogeny takie jak się daje w kuchni nad blat :D Sam jeździłem na tym. Spróbować możesz, bo to dużo zależy od diagnosty. Co do podwójnej - ona chyba ma homologacje i powinna przejść. Ale diagnosta może sie przyczepić ze to "nie jest kompletny motocykl" :D
  2. Akurat ZXR 750 to wymagajacy czestych serwisow motocykl, a sam serwis tez kosztowny ;-) Wymien ten jeden i powinno byc OK. Co do uszczelniacza walka zdawczego - zobacz czy to na pewno to - Trzeba wszystko dobrze wymyc itp. Jesli smarujesz lancuch olejem, albo czyms podobnym to tez tam olej bedzie sie zbierac. Na odleglosc sie tego nie zdiagnozuje.
  3. Wojtek - Tak jak Adam napisal - przycial sie ktorys zaworek iglicowy w gazniku. Ja proponuje Ci wziac mlotka i drewniana czescia lekko stuknac w gazniki jesli mozesz. Czasami po zimie zaworki sklejaja sie i puszczaja. Jak nie pomoze to trzeba zrzucic i wyczyscic gniazda z zaworkami, albo wymienic. Koszt nieduzy bo ok 10zl. Kranik mozesz darowac bo w tym modelu jest pompa paliwa.
  4. 1. Zawieszone/brudne/wyrobione zaworki iglicowe + ustawienie poziomu paliwa w komorach plywakowych. 2. Nie pracuje Ci na wszystkich garach - podejrzewam ze zalalo swiece. W pierwszej kolejnosci sprawdz pierwszy cylinder. 3. Sprawdz czy w oleju nie ma benzyny.
  5. Cos przerywa - i to glowne zasilanie. Dziki - akurat u Ciebie mogla byc przerwana klema, ktora raz miala polaczenie, a raz nie. Podejrzewam ze po wymianie aku problem zniknie
  6. A ja Ci podpowiem zebys sprawdzil uszczelki pokrywy zaworow od stron swiec... Kiedy olej dostaje sie do otworu od swiecy, kanal odplywowy jest tuz przy laczeniu glowicy. W praktyce to wyglada jakby olej lecial spod glowicy. Juz raz tak niepotrzebnie wymienialem uszczelke w tym motocyklu ;-)
  7. Ja bym zmierzyl kompresje proforma i probe olejowa. Ale widze ze bedzie grubsza sprawa.
  8. Jesli z tylu etykieta jest odklejana zeby przeczytac tekst, to oryginal.
  9. Jakie namioty? Akurat sie rozgladam... edit: http://fanlidla.pl/gazetka/2012.04.10.trekking/5379,Lekki,namiot,2-osobowy Znalazlem. Ciekawe kiedy bedzie cos podobnego... idealny by byl...
  10. Dokladnie tak. Chcialem tylko ubrac to jakos zeby bylo proste do zrozumienia :)
  11. Hmmm... jakby tu to opisac... :) W teorii dla uzytkownika to oznacza to co Limo napisal. W praktyce: A jak zauwazyles kazda 600tka ma najwieksza moc przy max obrotach. Pomysl tak: co jest lzejsze do "wykonania" - kiedy walek rozrzadu sie obraca, napiera na dzwignie popychacza, a popychacz ze sruba naciska na zawor, czy jak walek sie obraca i krzywka od razu naciska na zawor? :)
  12. Za to zaraz przyjdzie Piotrek i skonczy rozmowe :)
  13. Wueska ostoją cierpliwości ;-) Co do tematu - widzę że autor nie ma bladego pojęcia o budowie zacisków hamulcowych, a co dopiero wiedzy na temat prawidlowego montarzu uszczelniaczy itp. Niestety, ale to sa hamulce - na nich sie nie oszczedza, ani nie eksperymentuje probujac nauczyc sie. Oddaj kolego do serwisu i niech Ci zregeneruja ten zacisk. Chociazby tutaj przyklad...
×
×
  • Create New...