Skocz do zawartości

ficcal

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500 98'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9702730

Informacje profilowe

  • Skąd
    łódzkie

Osiągnięcia ficcal

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. No okej ale czy wtedy muszę sam wyciągnąć nadmiar ze zbiorniczka i wlać do chłodnicy? O ile pamiętam płyn sam nie wraca do normy a przez to jest go mniej w chłodnicy i nawet podczas normalnej jazdy zdarza mu się zagrzać. Jakby ktoś miał czas mógłby napisać dlaczego tak się dzieje, poza tym że układ chłodzenia tak pracuje:)
  2. Jak w temacie, motocykl Kawasaki GPZ 500 S 1998. Zazwyczaj po jeździe na b. wysokich obrotach pow. 8 tys. i do odcięcia, płyn w zbiorniku wyrównawczym jest ponad poziom max. chociaż wcześniej był na pewno między min - max. Przy spokojnej jeździe problem nie występuje. Czym to jest spowodowane?
  3. Zdjęcia i szczegóły: http://olx.pl/oferta/kawasaki-gpz-500-s-12-1998-60-km-CID5-ID5Bdvh.html#5770dc1987 Do sprzedania Kawasaki GPZ 500 S z grudnia 1998 roku. Motocykl zadbany, serwis zawsze odbywał się na czas. W sezonie 2013 zostały: - wyczyszczone i zsynchronizowane gaźniki, - wyczyszczone zaciski hamulcowe, - wyregulowane zawory, - wymieniony płyn hamulcowy, olej, filtr oleju, filtr powietrza, - wymienione tarcze hamulcowe (na używane), klocki EBC FA 144, - wymienione świece zapłonowe i fajki. W tym sezonie wymieniony olej (Motul 5100 10w40) oraz filtr oleju. Przebieg motocykla to 35 483 km. W moim posiadaniu motocykl przejechał przez 3 sezony ok. 3 tys. km. Sprzedaję ze względu na to, że studiuję daleko poza miejscem zamieszkania i nie mam czasu na jazdę. Motocykl posiada podgrzewane manetki oraz sportowe tłumiki nadające mu naprawdę fajne brzmienie jak na tą pojemność. Motocykl można obejrzeć w dniach 22.04.2014 - 5.05.2014. Cena podlega negocjacji.
  4. Nie mogę przykleić tego kawałka, który pozostał ani znaleźć pasującej śrubki wykonanej z plastiku.. Czy wkręcenie w to miejsce krótkiej metalowej śrubki będzie b. złym pomysłem?
  5. Wkręcany.. może spróbuję go przykleić na stałe, ponieważ oderwała się dolna część, górna pozostała.
  6. Dzięki za odpowiedzi, może podpowiecie mi gdzie szukać takiej plastikowej śrubki ? Czy jak inaczej poradzić sobie z niezamkniętą celą?
  7. Odkręcałem śruby aby go naładować. Jest to zwykły akumulator z elektrolitem - Yuasa YB14L-A2.
  8. Głupia sytuacja, przy dokręceniu plastikowych zakrętek, jedna z nich ułamała się i wpadła do elektrolitu. Nie mogę jej wyciągnąć, jest to kawałek plastiku ok 1 cm. Czy akumulator można używać czy czymś to grozi?
  9. Założyłem klocki EBC FA 141, czekam teraz na tarcze. Mam takie pytanie, czy do tego czasu, aż zmienię tarcze, klocki bardzo ucierpią na starych tarczach, które mają wyżłobienia?
  10. To spoko, jeszcze chciałem spytać czy opłaca się brać używane grubość 4mm? bo w serwisówka mówi o przedziale 3.8-4.3 mm, max. dopuszczalne zużycie 3.5mm.
  11. Wie ktoś czy takie tarcze hamulcowe będą pasowały do GPZ 500 S z 1998r. (mam aktualnie takie jak na zdjęciu wyżej przy motocyklu). Średnica się zgadza, nie wiem tylko jak z mocowaniem a nie mogę nigdzie znaleźć odpowiednich danych.
  12. Z hamulcami u mnie jest sprawa ogólnie nie ciekawa,miałem trochę czasu i obejrzałem całość dokładnie, więc tak: 1. tarcze są już na granicy zużycia, tzn mają grubość od 3.5mm do 4mm, dziwi mnie tylko takie nierówne zużycie bo w niektórych miejscach zmierzyłem trochę ponad 3mm. 2. w lewym zacisku klocki są bardziej zużyte niż w prawym. 3. hamulce na 98% zapowietrzone nie są, bo przelałem przez nie litr płynu. 4. uszczelki w zaciskach też są już podniszczone Wobec tego chciałbym Was zapytać czy pozostaje mi coś innego poza wymianą tego wszystkiego, tzn. zacisków tarcz i klocków.? Myślałem, żeby na razie kupić tylko nowe klocki, bo wyczyściłem i poprawiłem te gumy w zaciskach, tłoczki nie są pozapiekane raczej wszystko jest tu szczelne, przewody też są ok, i sprawdzić czy się poprawi. Z drugiej strony zastanawiam się czy jest sens zakładać nowe klocki przy tak zużytych tarczach? Jak myślicie? I jak moglibyście mi polecić gdzie szukać części na wymianę, tarcze raczej używane, bo nowe to dla mnie za duży koszt jak na razie..
  13. Bez wypinanej membrany jak piszesz i o kroju turystycznym dostaniesz nawet taniej niż za 400 zł kurtkę np. od Ozone. Tylko w niej da się wytrzymać tak do ok 20 st.C, nie nadaje się kompletnie w lato na miasto. Z Retbika i Modeki wybrał był tą drugą. Przy okazji, czy używa ktoś spodni Rebelhorn Multi? Za 350 zł, z wypinaną podpinką i membraną, wydają się ok, w tej cenie...
  14. faza-s a jeździsz może w któreś z kurtek od nich, bo już raczej zdecydowałem się na Seca Vented http://www.seca.com.pl/products/kurtkimeskie/7-vented i nie wiem, która będzie lepsza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...