Skocz do zawartości

mariusz1985win

Forumowicze
  • Postów

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnica

Osobiste

  • Motocykl
    cbr600 f2
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mariusz1985win

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Troszkę popatrzyłem przy tym liczniku i rzeczywiste ma ustawienia na km/h i mp/h ma ustawione km/h ale jest złe skonfigurowany jest to licznik acwell ace-2853 http://www.acewell.co.uk/manuals/ACE-27-28XX-ENV3.pdf odsyłam do stronki producenta trzeba go skonfigurować ale ja nie bardzo wiem o co tam chodzi troszkę się pobawiłem i np jak mam obr na luzie bez gazu 1300/1700obr duży odchyl to jak poprzestawiałem to na luzie miałem 11000obr możne ktoś ma podobny licznik i mi pomoże w ustawieniu go.. Dzisiaj sie dokladnie przysluchalem i jestem pewny w 99% ze to napinacz lub lancuszek jak przegazuje do 6000obr i puszcze manetke to slychac wlasnie jak by lancuszek bardzo wyraznie... teraz wyczytałem ze trzeba podać rozmiar kola w mm i widzę ze jest tabelka ze wzorami dzisiaj już dam sobie spokój z robieniem tego ale jutro myślę ze znajdę chwilkę;) coś tez na Google wyczytałem ze trzeba podać ilość cylindrów do poprawnego działania obrotomierza hmmm tylko które to będzie pewnie trzeba metoda probób i błędów chyba ze ktoś pomorze pewnie dla tego tak mi obroty falują na wyświetlaczu
  2. Sprawdzilem to czy licznik ma taka funkcjie i o to chodzi ze nie ma wyswietla km/h nie mile wydaje mi sie ze poprostu licznik trefny a ze akorat mile sie pokrywaja z kilometrami to czysty zbieg okolicznosci wogole nawet nie wiem od czego ten licznik nawet na allegro nie znalazlem nic podobnego , jak zdejme dekiel po prawej stronie nie wyleje mi sie tam zaden olej czy cos sprawdze to na pewno bo mozliwe wlasnie ze to lancuszek albo napinacz pewnie dopiero w sobote sie tym zajme z braku czasu napisze jak sprawdze;) teraz tak sie zastanawiam ze moglem sprawdzic predkosc na roznych wskazaniach licznika a nie tylko wziolem predkosc 40km/h i sprawdzilem z gps-em bo to napewno licznik szajski i pewnie pokazuje jak chce z reszta obroty na tym wyswietlaczu tez nie utrzymuja stalej wartosci zakres wachan jest +-500obr szajs i tyle :/
  3. Znalazlem filmik na youtobe wlasnie u mnie tak samo klekocze ale dopiero jak dogrzeje go do temp 90stopni dodaje link do filmiku jak sie dogrzeje do tej temperatury i jak sacznie tak terkotac to i tez gozej pali. Właśnie sprawdzałem prędkość gps-em no i rożni się od tej pokazywanej na liczniku.... licznik pokazuje 40km/h a gps 64km/h czyli faktycznie pokazuje mi w milach dla czego na wyświetlaczu wyświetla km/h z czego jest przekazywany sygnał do licznika(a może to juz wada samego właśnie licznika w końcu to made in Taiwan) ale to już najmniej ważne, naprawdę nie czuć tej prędkości jestem w wielkim szoku :roll: ...... Dalej dobiega ten dziwny klekot z piecyka po rozgrzaniu moto po regulacji zaworów konieczna jest ponowna synchronizacja gaźników i ustawienie składu mieszanki?
  4. Nie jest to licznik rowerowy to jakis custom jak to faktycznie tylko wada licznika to naprawde nie potrzebnie tu zawracam glowe chociaz tez interesuje mnie to ze moto na cieplym silniku zaczyna dziwnie klepac czy to zawory? Przyjmijmy czarny scenariusz ze moto pokaże taka sama predkosc jak gps wtedy sprawdzekompresjie bo to raczej nie przez klepiace zawory?
  5. Faktem jest to ze jest zalozony nie oryginalny licznik cyfrowy nie jest jakis super produkcjia made in taiwan nie jestem pewny na 100% ale on pokazuje km/h moto jest z niemiec sprawdze ta predkosc na gps niestety dopiero jutro ale faktycznie dziwne to jest ze obroty 9000 6 bieg a predkosc 115
  6. Dziwna sprawa od 1 jak ciagnie max obroty i tak na kazdym biegu to moto przekracza te 7000 obr ale prędkość maksymalna jaka zarejestrowal moj licznik to 115km/h 6bieg obr 9000 (braklo drogi) o ile mi wiadomo to predkosc na tym biegu przy tych obrotach to okolo 180/200km/h sprawdze predkosc gpsem ale czyz bym nie odroznil prędkości z 115 a 180?
  7. no widocznie cos mi przeoczylo:P na zdjeciu nie bardzo widze co i jak te wezyki sa czy nie sa podpiete do czegos chodzi mi o wezyki 1 i 2 zaznaczone na zdjeciu wiem ze ten grubszy podpina sie do jakby filterka niestety moj sie rozsypal podczas proby rozebrania moze i dobrze bo pelno w nim bylo syfu i ta gapeczka cala sparciala rozpadla sie na amen;P zastapie go malym stozkiem mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na jazde chcial bym wiedziec jak to wyglada zanim cos niepotrzebnego kupie:/ teraz to juz wogole:/ coś jest nie tak nie wiem czy zapomniałem coś podpiąć czy co ale teraz jak moto przegazowuje (oczywiście odpowiednia temperatura jest) to moto nie ma odcinki kreci max obroty i nie odcina ręce opadają:( udrożniłem 1 kanał w airboxie niestety narazie wiązki dalej w nim siedzą ktoś to strasznie spartolił:( drugim kanałem zrobiłem prowizorkę wlotu powietrza chciałem zobaczyć jak to się zachowa niestety wydaje mi się ze dalej to samo 1/2/3 idzie ładnie reszta 7000 obr i klapa v max 120 jaka udało mi się osiągnąć (zębatki oryginalne) no porażka Panowie co jeszcze zauważyłem jak moto cieple to gorzej pali i coś jak by rzęziło w silniku na zimnym pali bardzo dobrze i tego rzężenia nie ma..... coś jest nie tak:( zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika z okolic Świdnicy
  8. kolego dziekuje za zainteresowanie moim tematem:p ale ja juz wiem jak wyglada doladowanie w f3 teraz przydalo by sie kilka zdjec doladowania w f2 moze nie doladowania bo f2 nie ma doladowania, ale jak to tam powinno wygladac wloty i wogole za cholere na google nie moge nic znalesc:P
  9. tez tak myslalem ze to f2 z tego wzgledu ze f3 ma bardziej zadarta dupe do gory, dobrze ze sie nie pospieszylem z kupowaniem tego ukladu doladowania powietrzem bo jak juz czytalem gdzies w f2 jeszcze tego nie bylo czyli te wezyki co mi wystaja z airboxa maja tak wystawac czy cos tam powinno byc? jak by ktos mogl to niech doda jakies zdjecie jak to powinno wygladac bo teraz jak jade (jeszcze przekazniki i wiazki kabli w airboxie) to moto 1/2/3 idzie jak szalone ale reszta biegow to jakas pomylka 7000obr i moto tak jak by stalo w miejscu nie rozpedza sie a jak tak to strasznie pomalu wiem ze to spowodowane jest tym zawalonym airboxem i brakiem wlotow.. z tego co wyczytalem na forum f2 nie maja ukladu doladowania powietrzem czyli wystarczy ze kupie ten reduktor podepne pod airboxa zrobie jakies wloty i bedzie ok teoretycznie;) nie mam poucinanych wezykow jak pisal kolega wczesniej poprostu mam cbr f2 ;) jak sie myle to niech ktos mnie sprostuje w krajach takich jak austria niemcy za rok produkcji przyjmowano date sprzedarzy dla tego w papierach mam ze moto jest z 1995 xD f2 zakonczono produkowac przed 1994
  10. dla tych co by mieli podobny problem z lampa to sprawa wyglada tak pytalem na 3 stacjiach kontroli i obslugi pojazdow jezeli lampa swieci i jest z nia wszystko ok to nie ma zadnych problemow z przegladem;) nawet pytajac sie podkreslalem to ze lampa nie ma homologacji mowia ze nie bedzie problemow xD
  11. pompy paliwa nie mam na pewno lecz posiadam kranik podcisnieniowy, albo mam skladaka albo cos jest nie tak:/ w papierach rok produkcji 1995 do 94 byly produkowane f2 po 95 f3 o ile sie nie myle no ale na ramie osnaczenie pc-25 czyli f2 ajjj zrobie te zdjecia i jak ktos sie zna niech oceni bo jak ja patrze na f2 i f3 to dla mnie roznicy nie ma:) ale napewno sa jacys znawcy na tym forum co na pierwszy rzut oka beda wiedzieli :) dalej mam dylemat po wyciagnieciu tych wiazek z airboxa gdzie je upchac zastanawialem sie ale to troche pracy by mnie kosztowalo jak bym poprzedluzal wszystkie wiazki i pod kanapa zrobil taki schowek a w nim cala elektryke z przekaznikami schowal zdalo by to egzamin? oto kilka zdjec moze ktos bedzie wiedzial i jeszcze kilka
  12. znalazlem na allegro koles sprzedaje filtr powietrza z obudowa zapewnia ze pasuje do f2/f3 jutro zrobie dokladne zdjecia silnika filtra i ogolnie moto moze to rozwieje moje watpliwosci :) tak czy tak dziekuje za zainteresowanie i pomoc:)
  13. ostatnio troszke grzebalem przy moto, glownie uporalem sie z elektryka wywalilem ja z airboxa teraz chcial bym ja gdzies schowac ma ktos jakies pomysly? gdzy tak porzadkowalem elektryke to na ramie mam oznaczenia motoru pc 25 moto jest z roku 1995 wiec to nie jest f3 tylko f2 a moze sie myle kolega od ktorego bralem motor zapewnial ze to f3.... moje pytanie teraz bo zabieram sie za uklad doladowania powietrzem teraz nie wiem jaki kupic czy do f3 a moze do f2 patrze na google i zbytniej roznicy nie widze miedzy pc25 f2 a pc 31 f3 po czym mogl bym jeszzce rozpoznac moto.
  14. czy ktos sie orietuje od jakiego motoru mam airboxa poznaje ktos? dla czego ktos to wymienil przeciez nie wplywa to pozytywnie na jakosc jazdy:/ motor ciagnie do 7tys obrotow pozniej ledwo idzie w gore na obroty:/ wiec trzeba by kupic najlepiej kapletny uklad dolotowy airbox wezyki i tam sa jakies chyba zaworki o ile sie nie myle szukalem na allegro ale nic nie ma moze ktos z was ma jakiegos znajomego albo znajomy znajomego posiada takiego airboxa:D z checia bym kupil za jakas rozsadna cene:)
  15. nie zlalamuj mnie kolego:/ ma ktos moze zdjecie orginalnego airbox i jakis schemat ukladu doladowania, jak moto bylo u mechanika to nic mi nie powiedzieli ze mam nie orginlny airbox.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...