Skocz do zawartości

sowa92

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha fz400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mielec

Osiągnięcia sowa92

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ustawilem dzisiaj plywaki tak jak byly na początku tzn. opusciłem je o 0.5 mm na blaszce od poziomu paliwa( czyli aktualnie luźno opuszczone pływaki są na wysokości 15 mm od krawędzi gaźnika ) , wszystkie sa idealnie ta tym samym poziomie . Jednak moto dalej nie daje oznaki zycia , przedmuchałem wszystkie kanały i nic . Przed moją "naprawa" moto, gaźnik przelewal na 1 cylinder no ale odpalał , a teraz nic , nie wiem co tam mozna bylo zepsuc ..
  2. nie bo nie wiem jaki ma byc ten prawidlowy, serwisowki do tego gaźnika nie znalazlem
  3. witam po przerwie ;) blaszki dogiąłem bardzo lekko praktycznie niezauważalnie dla oka , gaźnik trzyma paliwo nic nie przelewa , poziom jest mniej więcej taki sam w każdym gaźniku . Lecz jak na moją mechanike znowu cos sie musialo stac ; ) Moto nie daje sladu zycia , nawet na samostart . Ostatnio z wielka niechecia odpalil na pych , nie mial wgl mocy i trzeba bylo caly czas odkrecac manetke , na obroty sie wkrecal , ale kompletnie brak mocy i trzymania obrotow , z rozrusznika nie rusza ... Jakies propozycje ? Wiem ze powinienem oddac do mechanika ale kupilem moto za grosze i chce sie czegos nauczyc własciwie , a mechanik dostepny od przyszlego tygodnia dopiero . Śruby od mieszanki paliwowo powietrznej ustawilem tak samo jak byly , pamietam tylko ze uszczelki byly strasznie starte ale ich nie wymianialem . dokrecenie tych śrub bądź poluzowanie nie przynosi zadnych zmian , na rozrusznik nie odpali . Jakies propozycje ? I dodakowe pytanie jeszcze jaka funkcje spałniaja te otwory w gaźniku ? http://imageshack.us/photo/my-images/89/t2ec16zhjgqe9nomb9bbrf0.jpg
  4. Rurka od podciśnienia jest sucha wiec tam nie cieknie. Wiem juz ze ssanie dzialalo tylko na 2 cylindrach bo w 1 i 3 paliwo do tych rurek w ganiku prawdopodobnie nie dochodziło ) ale raczej to nie moze miec wplywu na przelewanie gaźnika ? dzisiaj wszystko poskladam dogne troszke blaszke zamykajaca iglice i zobacze co sie bedzie działo .
  5. tak w oleju prawdopodobnie byla benzyna zaworek iglicowy pracuje chyba prawidlowo , jak dmucham w gaźniki ( dojscie paliwa) to nie puszcza powietrza żaden z nich dopóki nie podniose plywakow jeszcze jedno jaką funkcje spelnia zaznaczona strzalką rurka ? http://imageshack.us/photo/my-images/14/carbsonrackapart.jpg/
  6. Witam przez zimę składałem sobie do kupy Yamaha fz 400 , motocykl stal w częściach przez ostatnie 3 lata . Na początku strasznie trudno palil , ale po paru próbach nauczyłem sie ustawiac odpowiednio ssanie itd . Motocyklem zrobilem jakies 150 km , przez ten czas dostrzegłem ze często trudno mu utrzymać niskie obroty bez dodawania gazu . A ostatnio z gaźników lala sie benzyna . Rozebralem wszystko sciagnalem air boxa w ktorym znalazlem ok 200 ml benzyny. Jeden z gaźnikow przelewa paliwo , dostrzeglem to juz wczesniej jak moto stal bez filtra , zawsze w pierwszym gaźniku na dolocie zbieralo sie troche benzyny , jednak zignorowalem to i zlozylem moto do kupy . Motocykl do 100 km/h zbieral sie szybko ok 6/7 s ale max predkosc to ok 150 km/h wiec cos jednak go blokuje . Mozliwe ze nie pracowal na jednym cylindrze tym w którym sie leje paliwo . Gaźniki sciagnąlem i wyszyscilem , wszystko niby dziala ok , plywak nie jest dziurawy zaworek od plywaka zamyka dostep paliwa . na 2 i 4(uszkodzonym gaźniku) jeden z otworow nie byl drozny czym juz sie zajmuje , nie wiem tylko od czego jest ten malutki kanał . Dodam jeszcze bo moze to jest przyczyną ze na gaźniku który leje ta gumowa rura ktora idzie z filtra powietrza jest delikatnie uszkodzona na brzegu ale watpie ze puszcza jakies lewe powietrze bo wszystko jest mocno poskrecane . Co moze byc przyczyną tego ? Co powinienem zrobic ? Slonce juz swieci a ja dalej nie moge smigac , mimo ze cala zime skladalem ten motocykl . Nie jestem za bardzo doswiadczony gdyz to moje pierwsze moto .
  7. ok dzięki teraz juz wiem jak to montowac , pozostaje tylko gdzies znaleźć taką blokade.. a jeszcze jedno pytanie w pierwszym poscie pisałem o tym luzie na zebatce prawo-lewo czy moge zostawic tą zebatke? , blokada zliweluje ten luz , czy zniszczy mi to wałek ? poprzedni własciciel podobno na tym smigał
  8. tulejka od strony silnika , nałozona na wałek (ok3mm) , zdystansowała by ona zebatke przesowając ją w strone tego wciacia na wałku na którym sie montuje blokade . Jak nie zrozumiałe to ew rozrysuje
  9. Napisałem o tym w pierwszych linijkach, zębatka ma 8,3 mm , fotka z blokadą jest ściągnięta z internetu . Oto wycinek z katalogu do fz400 http://imageshack.us/photo/my-images/341/fragmentyebatki.jpg/ bo z tego co widze zebatka którą wyzej pokazałes jest do fz400R ale moge sie mylić pozdrawiam
  10. ok ale skoro zebatka ma miec 8 mm to w jaki sposob mam ją zamontowac na wałku ?
  11. Witam , jakis czas temu kupiłem w częściach yamahe , doszedłem teraz do momentu gdzie nie moge zamontowac zebatki zdawczej na wałku , po kolei wyglada to tak , do motocykla dostałem zebatke 15z o grubosci 8,3 mm wydaje sie pasowac do łancucha , tylna zebatka ma grubosc 8,5 mm Jednak nie znam systemu mocowania tej zebatki . Wałek wyglada tak http://imageshack.us...gesyebatka.jpg/ a zebatka ze zdjecia rózni sie tylko tym ze zamiast dwóch otworów ma cztery . Wyczytałem ze przy takim wałku trzeba zastosowac taką blokade zebatki którą sie nakłada na wałek i w tym rowku na wałku przekręca -> http://img52.imageshack.us/img52/7966/3zebatkaodblokowana.jpg Jednak gdy nałoze swoją zebatke na wałek do tego rowka brakuje 3 mm tak wiec nie ma mozliwosci dokrecenia tej blokady Da sie to rozwiazac pewnie dobrą tulejką 3 mm ale chce dojsc do tego jak to ma byc prawidłowo , to moj pierwszy motocykl i nie chce miec nieprzyjemnych niespodzianek . Teraz moze mi sie nasuwac pytanie czy ta zebatka którą dostałem jest oryginalna i czy nie powinna byc np szersza przy wałku . Po drugie ma ona luz , patrzac z boku na silnik zebatka kreci sie w prawo i lewo o jakies 4-5 mm Gdyz jak po pomiarze sie okazało wyżłobienie na wałku ma 5 mm a na zebatce 6 mm , nie wyglada to na wyrobioną zebatke lecz po prostu na inny wymiar . Katalogi czesci są trudno dostepne ,w sklepach tez nic nie wiedzą . Dlatego pytam was motocyklistow jak rozwiazac ten problem , jaką ew. kupic zebatka i jak ją zamontowac , moze ktos posiada taki własnie motocykl ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...