Skocz do zawartości

saska251

Forumowicze
  • Postów

    842
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana saska251 w dniu 29 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają saska251 punkty reputacji!

O saska251

  • Urodziny 05/16/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Saksofon, podłe alkohole i rozwiązłe kobiety.
  • Skąd
    Wrocek/Wwa

Osobiste

  • Motocykl
    Taki, śmaki i owaki..
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4229809
  • Telefon
    511127230
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia saska251

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

10

Reputacja

  1. Ja pie**olę, chłopak z Międzychodu i ma takie problemy... Masz w Bielsku jednego z najlepszych (jeśli nie najlepszego) speca od singli i starych trupów w całym tym, pełnym tumanów, kraju. Co u niego jest najlepsze, to to, że póki co ma chyba najnowsze maszyny (bo, zdaje się, zeszłoroczne) do tulejowania i szlifów cylindrów w Polsce. A więc takie, które trzymają wymiary. Zgugluj sobie "intr-mot"...
  2. Po pierwsze naucz się pisać, bo twoich wypocin nie da się czytać. Po drugie - nie rzucaj kalumni na mechaników, bo to zawód jak każdy inny. Chciałbyś się je**ć cały dzień z jakimś trupem który nie działa, bo właściciel nieuk namieszał w kablach? Pewnie nie. Więc niestety, trzeba płacić. Po trzecie: masz link http://pl.scribd.com/doc/20596740/Piaggio-Tech-Manuals#scribd Jest to zajebista serwisówka opisująca większość modeli Piaggio i WSZYSTKIE układy stosowane przez ten koncern. Włącznie z diagnostyką immo i wtrysków. Poczytaj, powinieneś sobie poradzić.
  3. saska251

    Zamek Czocha

    Z Czochy niedaleko jest do Pekelnych Dolów w Czechach - pozycja obowiązkowa.
  4. Sam jesteś akumulator i masz klemy zamiast trocin.. Czujnik mu zdechł i tyle.
  5. Limo, te przekaźniki co dałeś sznurek, to dają tylko tyle, że masz wyższe napięcie (bez spadków) na żarówce. Z napięciem ładowania mają tyle wspólnego, co.. Nie wiem, nie chce mi się porównań szukać - chu*a mają wspólnego. A dyskusja nie do końca o kant dupy, bo ładowanie na jałowych ma znaczenie. Nie może być tak, że na wolnych ci doi akumulator i kropka.
  6. W instalacji = na klemach. My tu o czym innym prawimy ;)
  7. Ciekawa teoria, muszę się temu przyjrzeć. eee, coś chrzanisz... Przekaźniki nie mają wpływu na napięcie na klemach akumulatora. Coś ci gdzieś zadzwoniło, ale nie do końca wiedziałeś, gdzie ;)
  8. Limo, ale co ma przekaźnik od świateł do napięcia ładowania?
  9. W nowoczesnym nie dzieje się nic. Po prostu przestaje jechać. W starodawnych (w tych odpornych na EMF) podobno silnik wykręca się sam z siebie do maksymalnych obrotów i umiera, ale ja osobiście czegoś takiego nie widziałem. Natomiast instrukcje obsługi niektócyh starych diesli zalecały dolanie benzyny do ropy w miesiącach zimowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...