Skocz do zawartości

Pt77

Forumowicze
  • Postów

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pt77

  • Urodziny 08/21/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych

Osobiste

  • Motocykl
    CR250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7214626
  • Telefon
    668293710

Osiągnięcia Pt77

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

4

Reputacja

  1. To są śruby od rozpoławiania zacisku,fakt pasuje 10 z lekkim luzem. A same sworznie to klucz pomiędzy 6 a 7mm. Czyżby 1/4?
  2. Witam, jak w temacie, potrzebuje znać rozmiar klucza potrzebnego do wymiany klocków w HD V-ROD 2004r. Wg mnie to chyba jest 1/4 cala wielokątny, lecz nie jestem pewien.
  3. Poluzuj ośkę i śruby imbusowe od gniazda ośki, półki nie luzuj. Naciśnij hebel i wciśnij pare razy zawieche. Sprawdź czy się wyprostowało. skręć ośkę i reszę śrub.
  4. Ja bym w odwrotnej kolejości świeca, zapłon
  5. Farfocel w dyszy głównej i będzie mulił, samo się nie przestawi, choć już widziałem dysze na dnie komory pływakowej. 50 mth bez remontu w 125to już nie ma tłoka.
  6. Miałem podobne objawy w yz125, winny był zawór wydechowy. Sprawdź cięgna łączace zawór. Oraz ważna rzecz pod pokrywą sprzęgła odśrodkowy napęd zaworu są tam widełki przypominające wodzik miełem je wytarte około 0,5mm co dawało pare milimetrów na zaworze. Ośka była wytarta, jest ona wlutowana w widełki- zeszlifowałem luty od zewnątrz, wybiłem ośkę i obróciłem o 90 stopni. Efekt poprawa mocy. jeśli chodzi o skaksowanie luzu na cięgnach to widziałem obcięte i zespawane cięgna w najdłuższym pionowym odcinku, tylko trzeba z wyczuciem, podejrzewam że wystarczy obciąć tarczą milimetrową i zespawac spowrotem. Chyba że wymiana cięgna na nowe- 600zł. Oczywiście zawór membranowy też sprawdź jak kolega radził, wtedy objaw taki że się nie wkręca i ciężko pali. Prześwit dopuszczalny do 0,2 mm. Ale jak wiadomo najlepiej zero.
  7. Pt77

    Sprzęgło CR

    Syntetyczny silnikowy ale oczywiście do motocykli.
  8. Fakt, racja, Ale to też nie tania impreza. Spróbuj podpompować klamką i wrzucic bieg. Jak wejdzie to przytrzymaj na sprzęgle i na biegu, jak przepuszcza to zacznie ciągnąć za chwilę.
  9. Powyżej pół baku i kranik na PRI. Odkręć śrubki od spuszczania paliwa z komór i patrz czy przelewa. Jeśli odpali to kranik na on. Jak dalej problem z odpalaniem na ON to sprawdz pompkę i podciśnienie, może podciśnienia nie ma i pierścieni też
  10. Membrama, zawór. Zachowuje się jakby nie było zaworu. Membrana jak strzelona to ciężko odpala i na wyższych przerywa.
  11. Na innych biegach do jakich obrotów dochodzi? jak powyzej 10000 to nie jest sprzęgło.
  12. Pt77

    Sprzęgło CR

    Zimny zawsze ciągnie trochę.
  13. Minimum wymiana oleju. Ale ja obstawiam kosz sprzęgłowy. W używkach może zamkniesz się w 500zl liczone z olejem, przy wlasnej robociźnie. Rowki mogą być tak duże że konieczna będzie wymiana kosza.
  14. Rozbiez kosz, zobacz czy się nie odkręcił. Sciągnij tarcze, zobacz czy w miejscu styku tarcz z koszem nie ma ząbków. Jak są wyrównaj. Wymień olej, nasmaruj linkę i ciesz się jazdą. Najlepiej zrób fotki i wrzuć to Ci powiem co w jakim stanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...