Skocz do zawartości

mlodyRS125

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radomsko

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 600 L0
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mlodyRS125

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Postaram się zmienić końcówkę, lub wyrzucić decat i sprawdzić czy to cokolwiek pomoże, bo katalizator wycięty, wiec szerszego pola manewru nie mam..
  2. Problem w końcówce czy decacie? P.S. Rozkminialem ostatnio czy to nie niesie się czasem od wydechu, ale ciężko powiedzieć.
  3. Witam, problem polega na wibracjach w okolicach 5-5.5k rpm. Wibracje odczuwalne najbardziej chyba na kierownicy i setach, ale gdy jadę i motocykl jest w okolicy tych obrotów to w sumie roznosi się to prawie na cały motocykl. Jest to irytujące, bo czacha zaczyna drżeć jakby miała zaraz odlecieć z motocykla(zdjąłem czachę ostatnio, aby sprawdzić czy wszystko ok i nie znalazłem tam nic niepokojącego, wszystko dobrze poskręcane). Po pokonaniu trasy +- 100km i zejściu z motocykla, na rękach jeszcze przez 10 minut czuć "wibracje". Niezależnie od biegu/prędkości wibrację występują. Na postoju też są minimalnie wyczuwalne, ale jednak są. Podkreślę to, że występują tylko w okolicy 5-5.5k rpm, poniżej 5k lub powyżej 5.5/6k, na motocyklu brak jakichkolwiek wibracji, aż do końca obrotomierza. Jest to na tyle uciążliwe, że akurat przy wpiętym 6 biegu 5-5.5k obrotów to prędkość w okolicach 100km/h, czyli typowo do spokojnej jazdy. Naczytałem się dużo w internecie, ale nie znalazłem nic pomocnego. Gix jest po serwisie zimowym: wymienione - opona tył( koło wyważone,zabieraki w bardzo dobrym stanie), napęd, olej+ płyny + wszystkie filtry, klocki tył.. Mocowania silnika podokręcane, nic nie jest luźne. Wydech Dominatora + decat załozony. Delikatnie na biegu jałowym słychać kosz sprzęgłowy, ale trzeba się dobrze wsłuchać, tyle, że w suzuki jest to generalnie częsty problem. W zeszłym sezonie czyli +- 2k km temu wykonana była regulacja zaworów + synchronizacja. Miał ktoś może już taki problem ? Bądź, wie ktoś gdzie jeszcze szukać ? Koło magnesowe lub kosz sprzęgłowy mogłyby mieć taki wpływ na te wibracje ? Suzuki GSX-R 600 2010
  4. Nie miałem problemów nigdy, aby sobie nie poradzić z motocyklem. Nie takie rzeczy robiłem w moto, a tu nagle j*b, znalazła się apka, która nie reaguje na regulacje. Mechanik niby złej opinii nie ma, a z tego co słyszałem to zawsze się wywiązywał z umów, więc ją tam zaprowadziłem, a to, że tydzień już stoi, może być też powodem, że sezon coraz bliżej i coraz więcej moto do roboty... ;) A sądzę, że w temacie nie chodzi o mechanika, tylko o to jak rozwiązać problem.
  5. Nikt nie chcial wtedy jakos sprzedac samego jezyczka, a nowy jezyczek kosztuje prawie 300 + 100linka, a ten mnie niby wyszedł 80zł i w jezdzie nic sie nie zmieniło... Jak bede wiedzial jaka kompresja to dam znac :p
  6. Widzę, że czepiasz się wszystkiego :P Magia :D W sumie to długa historia trochę z tym zaworem :P Języczek mam o 0,5cm krótszy, bo jest po regeneracji i linkę dłuższą o 0,5cm. Niby jest to zgrane tak samo jak oryginalny, pomierzone wszystko itp. Ale problemy z języczkiem zaczęły się na tym silniku, bo wyrobiło mi się mocowanie linki, pozniej padła linka i takie tam i jest założone teraz takie coś. Tamten silnik i ten aktualny chodziły na tym samym zaworze i działo się to samo. O to mi chodziło z tym, że był nie ruszany ;p
  7. tydzień jutro będzie. Został tylko gaźnik i zawór stary. Z gaźnikiem bawiłem się ja nie wiem jak długo i bez rezultatów. A zawor był nie ruszany, także obstawiam zawór.... Chociaż spójrz na to: Śrubka od mieszanki wykręcona o 2,5 obrotu i zachowuje się tak : https://www.youtube.com/watch?v=CX7kc_KFCoc A tutaj wykręcona jakieś 7 obrót, by zobaczyć czy coś się stanie i tak jakby troche lepiej się zachowywała. https://www.youtube.com/watch?v=HXH5GDzo9uk Nie wiem czy to coś ma do rzeczy, ale wklejam ;p
  8. Filtr był prany. Tylko nie miałem go czym nasączyć. Świeca zmieniana. Koloru świecy nie powiem, bo nie pamiętam... A co do kompresji jeszcze, to ona z mocą problemu nie miała, bo szła zajebiście tylko ten dół... A być może jest tak, że zawór nie domyka się do samego końca ? być może zostawia jakąś szczelinę i jednak nie ma tego dołu :O
  9. Kompresja będzie mierzona, nie wiem czy zmierzył czy dopiero będzie, ale i tak wydaję mi się, że to wina może leżeć po stronie zaworu. Tak jakby on się nie domykał i apka nie ma dołu...
  10. Apka stoi u mechanika, z tego co się dowiedziałem, regulacja i zmiana dysz nie pomagają, bo i tak nie ma czym jechać, dopiero jutro będzie patrzył zawór... Kompresję zmierzę jak będę jechał po odbiór apki, ale nie wiem kiedy to będzie skoro nie idzie jej wyregulować, dlatego szukam informacji jakichś w necie... EDIT: "generalnie to zawór działa tak; moto ma niskie obroty, wtedy im okno wydechowe mniejsze tym cisnienie jest wyższe i motocykl ma lepsze przyspieszenie, jakbys na niskich obrotach otworzył całkiem okno wydechowe, to mieszanka swobodniej ucieka i wypluwa jej więcej bo nie zdązy przepalać = moto traci moc i ma strasznego muła." Temat znaleziony w necie: http://forum.scigacz.pl/about101733-0.html Czyli najprawdopodobniej nie domyka się zawór, dobrze rozumiem ? ;p
  11. Kompresja odpada, bo mam w niej drugi silnik i te same objawy. Z tego co mi się wydaję to kompresję ma bardzo dobrą. Pali od dotknięcia itd.
  12. Siema. Mój problem polega na tym, że w przedziale obrotów 1-3k nie ma czym jechać, moto tak jakby tych obrotów nie ma, tzn nie idzie ruszyć w tym przedziale obrotów. Powyżej 3k obrotów moto w miarę normalnie już ruszy. Po minimalnym włączeniu ssania moto jakoś jeździe. Zmieniane były dyszę, regulowany, czyszczony gaźnik i lipton. Objawy wynikają na to jakby dostawała za mało paliwa, ale skoro dyszę nie pomagają to nie będzie wina gaźnika ;p Możliwe jest też to, aby zawór wydechowy się nie domknął w tym przedziale obrotów i dlatego jest taki muł ? Po szybszym przekręceniu manetki, apka się muli, a raczej tak nie powinno być, ale głównie chodzi o to, że nie ma czym jechać. Mały filmik co do problemu ;p https://www.youtube.com/watch?v=CX7kc_KFCoc&feature=youtu.be P.S. chodzi mi głowie o obroty niskie, później już jakoś się buja, ale uciążliwe jest to z tym niskimi, bo czasem na światłach ma ciężko, aby się przebić przez ten przedział obrotów 1-3k i muszę jej minimalnie ssania zapodać... ;c
×
×
  • Dodaj nową pozycję...