Skocz do zawartości

Kozioł2T

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rewal

Osobiste

  • Motocykl
    RM 250, YZ 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Kozioł2T

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Problem zauważyłem w tamtą sobotę, w dniu kupna, na jeździe próbnej myślałem ze to przez zimny silnik. YZ ma najechane 50 mth. W weekend pobawie się z gaźnikiem i zdam relacje.
  2. Kolego jeszcze mi powiedz jedną rzecz: w górę jak się dawało iglicę to była mieszanka większa a w dół mniejsza? Zapomniałem bo już dawno nie musiałem się tym bawić :D
  3. Jeśli masz do dyspozycji 300-500 zł bym się zastanowił nad tzw. "spawakiem" Wyliczą ci pod twoje moto i zrobią dowolny kształt.
  4. Siema Mam problem z moją YZ 125 2003. Gdy jade na niskich obrotach i nagle mocniej odkręcemanetkę to ją muli, tak jakby się zalewała, na luzie problem nie występuje. Moim zdaniem to kwestia przestawienia iglicy ale chcę poznać wasze zdanie. Pozdro!
  5. Masz bicie podczas hamowania przez krzywe tarcze hamulcowe. Pewnie ty albo ktoś inny je kiedyś nagrzał a potem nagle schłodził Przez np. Polanie wodą Przy myciu.
  6. Podejrzewam że jakiejś swojej specjalnej nazwy to nie ma. Szukaj całych silników na części lub dorób jakoś z korka od innego silnika i napinacza linki.
  7. Spróbuj wlać mieszankę bezpośrednio pod świecę o zobacz czy odpali, jeśli tak to musisz się pobawić z gaźnikiem bo nie podaje paliwa. Jeśli nie odpali to napisz, będziemy myśleć dalej :D
  8. Siema Ostatnio kupiłem Suzuki RM 250 z 83' w częściach. W ten weekend zacząłem ją składać i okazało sie że nie można założyć airboxa bo amortyzator jest nieorginalny (na szczęście jest lepszy od orginalnego). Airbox różni się troche od dzisiejszych, jego budowa wygląda mniej więcej tak: http://www6.zippyshare.com/v/30879132/file.html z dwóch stron mamy filtry powietrza. Z prawej strony blokuje go ta buteleczka amortyzatora, w orginale była gdzie indziej. Chcę tą prawą stronę airboxa wyciąć i zaślepić, wlot by był tylko z lewej strony( na rysunku zaznaczyłem czerwoną przerywaną linią gdzie bym go przeciął). Teraz pytanie do was: Czy silnik nie będzie dostawał za mało powietrza przez ten jeden wlot? Jak ktoś chce mogę porobić zdjęcia jutro i podesłać. Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...