Jump to content

qurim

Midnight Visitor
  • Content Count

    12,230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

qurim last won the day on January 6 2012

qurim had the most liked content!

Community Reputation

176 Dobry

3 Followers

About qurim

  • Rank
    Spec H-D
  • Birthday 02/09/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    Motocykle jako obiekt wyznania.
  • Skąd
    PL

Osobiste

  • Motocykl
    Harley-Dziurawdupson
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.motury.za.pl

Recent Profile Visitors

1,566 profile views
  1. Przede wszystkim potrzebujesz porządny, mocny skuter. Chińczyki odpadają na starcie. W ogóle z chinola wszystko odpada samo w sobie. :biggrin:
  2. Fakt, przypał tak zabrać sobie autko czyjeś ale sytuacja dziwna. Zabytek, porzucony, niszczejący. Połowa jego części może jeszcze wrócić na drogę i cieszyć się zyciem. Może właściciel jest "chory". Jakiś dziadek typu "kiedyś go zrobię" itd. Aż zgnije na amen. Tak źle, tak niedobrze, ani w jedną, ani w drugą. Może na serio porzucony na śmierć, wtedy warto go wziąć. Tylko nikt nie wie jaka sytuacja. A jak zaczniesz pytać w okolicy czyje to jest to na pewno kilka osób się zainteresuje. A potem jak podjedziesz po auto to cała armia sąsiadów zyczliwych z grabiami wyjdzie. A może ktoś da cynk na Miejską i autko wkrótce pójdzie na żyletki.
  3. qurim

    H-D breakout

    A jak tam w Twojej Shadow dostęp to akumulatora? :biggrin: Mnie to spędza sen z powiek. Nie lubię tych motocykli bo za dużo plastiku.Miałem kilka na serwisie w tym roku, w tym jedną po wypadku. A własności jezde dupy nie urywają, silnik ledwo jadzie itp. Po prostu nienawidzę Hondy. :biggrin: Shadow vs. Sportster? A to do czego je podobne? https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGEzNQg2aL-4o1-IzLrycbXzBG7CMKagW535eOpl42U8JsMSWjzg Tak, Warrior to Power Cruiser a ten nurt powstał po wyjściu Vrzoda. Z tym że Breakout kojarzy się z Warriorem. Sylwetka itd. Tak, Wide Glide jest na siłę kopiowany przez japońców. Ale daleko im do ideału. Intruz nawet szału nie robi. No chyba że 1400, wtedy wciąga każdego HD nosem. Ale wygląd nadal nie ten. Marauder 800, trochę podobniejszy, ino koła alu. Ale moto fajne, i też ostro zapie**ala, wątpię żeby nawet TC dał z nim radę spod świateł.Ostatnio latałem takowym cudem i nawet nie wiem kiedy 160kmh rozwinąłem, a prosił o więcej. Tylko że w zabudowanym terenie nie zawsze się da. Ale nie porównujmy osiągów HD i japsów bo to nie fair. No chyba że DragStar, to spoko. XVS1100 nie ogarnie spod świateł nawet mojej zjeżdżone Electry. :biggrin: A 650-tka to w ogóle jakaś pomyłka. Inne japsy w 250-tce idą lepiej. :biggrin:
  4. Potwierdzam. Jeśli nie chcesz powtarzać tego "remontu" za rok czy dwa to dawaj ramę w piasek, proszek itd. Reszta cześci to samo. Na serio. Fakt, nie jest to tanie ale efekt jest niesamowity i baaaardzo trwały. Silnik szkiełkowanie i tez porządny lakier. Zwykły zejdzie po kilku wyjazdach i będzie kupa straszna. Będziesz tego żałował bo cała robota od nowa. jakbym miał rozebrać moto na atom i reanimować to tylko w ten sposób. Dlatego narazie nie ruszam nic bo $$ brakuje a moto duże i z wielu elementów się składa, z tego dużo do wymiany. Gumy, izolatory, i takie tam. Wiem czym to grozi a na raty nie chcę robić więc jeżdżę takim czerstwym chrupkiem. Raz a porządnie albo wcale.
  5. Nawet nie wiedziałem że Mahle robi do HD. Kiedyś pracowałem w dużej hurtowni części do ciężarówek i autobusów. Każdego dnia przerzucałem i pakowałem kartony z tulejami cylindrów czy tłokami Mahle. Może jakbym się postarał i uderzył do odpowiedniej osoby tam, to by się udało coś załatwić prosto od producenta bo co kilka dni przyjeżdzało po kilka palet prosto od Mahle. Wczoraj dostałem maila od Warrs of London, komplet seryjnych tłoków STD z pierdzionkami 172GBP. Szału nie ma. A do mojej maszyny nie potrzebuję cudów w sumie, bo powera nie będę wyciągał z niej. Może luźniejszy wydech kiedyś wrzucę, ewentualnie wałek co by więcej toruqe mieć, jeśli się da bez większego grzebania. Babci stuknęło 25 latek w tym roku i już inaczej nią jeźdżę, co nie znaczy że zamulam, czasem pójdzie do końca RPM, trochę drastycznych redukcji i czasem full ogień za miastem, ale ogólnie to coraz spokojniej jeżdżę. Mam teraz japonię, SV650 (też V2 :biggrin: ) i tejże używam do wariowania. Dopóki nie wystawi kopyta, bo podobno te korby nie lubią ostrej jazdy i gumowania. Electra miała iść do ludzi i już prawie poszła, ale łezka w oku się zakręciła, a za psie pieniądze nie oddam. Jeść nie woła przecież. A z tych postów ulepimy osobny temacik, bo wartościowe info jest. Narazie spamujmy tutaj.
  6. qurim

    H-D breakout

    Eee.. Shadow to kopia Sportsera. Ten Breakout to Yama Warrior jak dla mnie. Z tym że Warrior pokazał się ładnych parę lat temu. http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/05YamWar-8.jpg Jendak Haks ma lepszą linię. Yamaha prezentuje jakiś taki chaos w przedniej połówce motocykla.
  7. A myślałem o HSR ale nie jestem pewien czy go potrzebuję. Zwykły CV ogarnie to co trzeba, jeśli nie będzie zajechany. Zobaczymy jakie ceny rzuci delaer HD Warrs of London. W MCS widzę odlewane tłoki S&S ale tylko STD i 1 nadwymiar. Reszta to no name i kute Wiseco i KB. Tak przy okazji Fisu - nie masz gdzieś kolektora do Shovla FLH na tylny garnek? Chodzi o kolanko profilowane tak aby kopniak wszedł. Seryjne przeszkadza a w hurtowniach są całe układy tylko. Potrzebujemy w sumie tylko tylne kolanko żeby ulepić dobry wydech i jednocześnie kopniak zamontować.
  8. A co proponujesz? Ogólnie silnik bez bajerów. Seria,coraz mniej jeżdżona. Grunt żebym nie musiał tam zaglądać co kilka lat. Zwykłe stykną?
  9. Eeetam. Na szybko była robiona. Ale i tak 3 lata śmigało. Zmieniałem wtedy uszczelkę pod cylindrem, przy okazji wrzuciłem tylko nowe pierścienie, liznąłem zawory, nowe uszczelniacze i tyle. Tym razem na grubo się szykuje. Kute tłoki, szlif, prowadnice, gniazda itd.
  10. qurim

    Debile.pl

    Ogrem się nie da. W korkach zabawa zaczyna się od 80kmh. Chyba że jakiś Twin Turbo.
  11. Heh. To źle trafiłeś. Ani starej, dobrej roboty ani solidności w tych nowych Haksach nie uświadczysz. Bierz EVO jak chcesz porządną robotę i jako-takie własności jezdne.Po nich było już tylko gorzej. W sumie to jeszcze za czasów EVO fabryka zaczęła je uśmiercać, psując pewne drobiazgi.
  12. qurim

    H-D breakout

    Łot, Yamaha Warrior z Hameryki. :biggrin: Ja tam widzę Softaila z przodem od dyńki i błotnikiem od japonii. Brzydki nie jest ale mało w nim Harleya, jakoś tak japońsko wygląda.
  13. qurim

    Debile.pl

    Eeee... co dziwnego w problemie autora? O ile AMG zrozumiem., ziomek dał grube siano za auto to i musi sobie pokazać że w błotko hajsu nie rzucił. Ale pozostali? Ten na ZX10.... lubi zapie**alać. Tend drugi też. Przyjedź do mnie na zadupie to zobaczysz że Harrym też da się ostro dzidować przez miasto. Takie czasy. A o SV nie wspomnę. Z niej ciągle ogień idzie. I nie to że zaczepiam na światłach i prowokuję do wyścigu. zapie**alam cały czas a jak ktoś chce się dołączyć to mi nie przeszkadza. Jak mam poruszać się powoli to idę piechotą, prędkośc akurat pasuje. Chociaż ostatnio wróciłem z obsranymi gaciami i siedzeniem w SV. Po nierówniej walce z Nissaniem 350Z. Tak jakoś wyszło że przyszło mi awaryjnie hamować gdy oba koła była wzdłuż szyny tramwajowej... Czasami spotykam takich wariatów na drodze że aż ciężko ich wyprzedzić.
  14. Za dużo japonii w Twojej głowie. Śmiało kopnij ten lever i bieg wejdzie. To jest Haks, tu nie ma co myśleć za dużo. Jeźdzj zanim walnie focha. :buttrock: Haksy to kapryśne i "fizyczne" sprzęty. Bez młotka nie podchodź. Chciałeś to masz. :biggrin: Jeśli problem będzie męczący to napisz dokładnie co, jak i kiedy. Japsy też zgrzytają, a nawet trzepią całym napędem przy wbijaniu jedynki. Moja SV650 potrafi spod tyłka wyjechać jak wbijam 1 po dłuższym postoju. Łot, taki miglanc z niej. Może masz luźny łańcuch sprzęgłowy i źle wyregulowane sprzęgło. Wyrób sobie nawyk pompowania sprzęgła na zimno. Odpalasz, wsiadasz i machasz dźwignią kilka razy. Dopiero potem bieg dajesz. Electra lubia grubo szarpnąć i uderzyć przy jedynce. Zmieniłem tarcze i łańcuch bo się nadawaly na śmietnik i teraz lepiej jak japonia. Nawet kliknięcia nie słyszę. Czasem się zastanawiam czy bieg w ogóle wszedł. A ja po prostu tak zajebiście zrobiłem że nie czuć tego teraz. Trudne jest życie gwiazdy. :biggrin:
  15. Dyna S Single Fire na mechanicznym przyspieszaczu. Cewka Single Fire Crane Hi-4. Problem w gaźniku częściowo. W mechanice trochę też. Zjeżdżony silnik nie reaguje na regulacje tak jak trzeba. Fakt że teraz pali od strzału i jeździ. Ostatnio stała 1,5 miesiąca. Kranik, ssanie, guzik. Resztki prądu, leniwe obroty wału i nagle "patataj-patataj". :biggrin: Czyli i tak nie jest źle. Po kilku sekundach mogę wyłączyć ssanie a silnik sobie świetnie radzi. Za bogato. Gaźnik siorpie gdzieś bokiem i nie wnikam już gdzie. Na co dzień w pracy użeram się z gaźnikami w japońskich ścierwach i mam dość. Pali, jeździ. Jest OK. I tak w tym sezonie nie zrobiłem więcej jak 500km. Zimą będę się doktoryzował co dalej.
×
×
  • Create New...