Skocz do zawartości

gof

Forumowicze
  • Postów

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gof

  • Urodziny 03/01/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motoryzacja
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Hayabusa
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://motogof.tumblr.com/

Osiągnięcia gof

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Wczoraj (środa 20.04) chwilę po 17:00 w okolicy Domaniewskiej 44 w Warszawie leżało moto na asfalcie i stała karetka - sądząc po godzinie pewnie to był ktoś wyjeżdżający z Mordoru. Nie wiem nic więcej, info w necie też nie znalazłem.
  2. Scorpion exo, czarny matowy, rozmiar S. Używany tylko podczas kilku jazd, nigdy nie upadł, przechowywany w pudełku w pokrowcu. Stan idealny. Cena 750 zł. Kontakt: 502 249 974 (do 17 SMS, potem można dzwonić) lub mail: anevie (małpa) o2.pl. W Warszawie możliwy odbiór osobisty. Ogłoszenie wrzucam na czyjąś prośbę (tzn. to nie mój kask).
  3. Masz przy gaznikach TPS (czujnik polozenia przepustnicy)? Ta kostka wyglada jak kostka od TPS.
  4. Z jakiegos powodu nie dostawalem maili z powiadomieniem o odpowiedzi w temacie... wtf :D Dopiero zobaczylem ze pytaliscie. Wiec przepraszam, ze wyglada to tak, ze zapytalem, rozwiazalem i olalem ten temat :) Problem rozwiazany, tak jak ktos napisal - strzelil oring w pompie paliwa. Byl na listwie 1 bar (3x mniej niz powinno byc). Teraz jest inny problem (ogien z wydechu na wysokich obrotach, komputer zglasza blad dwoch cewek zaplonowych), szybka diagnoza (zamiana swiec i cewek) nie przyniosla rezultatu (mimo podmianki blad nadal jest na tych samych cylindrach, zreszta wrzucilem film na yt), ale to juz zostawie sobie na zime, trzeba jezdzic dopoki sie da, bo juz niedlugo. Dzieki za zainteresowanie :)
  5. Nie mrugaj w takiej sytuacji dlugimi, znam historie kolesia, ktory tak zrobil, a samochod odebral to jak puszczenie go i byl dzwon. W poniedzialek po poludniu w tunelu na Dzwigowej (Warszawa) lezal Transalp. Bikerowi nic sie nie stalo, zatrzymalem sie i pogadalismy - zagapil sie, nie zauwazyl, ze zaczal sie korek, chcial odbic na prawo, ale szla tam kobieta, wiec finalnie zatrzymal sie w bialym dostawczaku.
  6. Ja tak samo lata temu (niedlugo po zdaniu prawka) skasowalem samochod. I w sumie dobrze - samochod sie wyklepalo, dawno juz nikt o tym nie pamieta, a czegos mnie to nauczylo. Druga sytuacje, gdy zrobilo sie goraco, mialem na moto, gdy samochod przede mna zaczal ostro hamowac (pieszy przebiegal przez jezdnie). Teraz: a) staram sie trzymac w takiej odleglosci zeby moc sie zatrzymac b) nie zakladam, ze kazdy docisnie gazu, gdy zmieni sie na zolte - zahamowanie to jego prawo c) hamujac ostro przed swiatlami (gdy zmieni sie na zolte a wiem, ze nie zdaze przejechac) patrze w lusterka, wole sie zatrzymac za linia niz miec kogos w dupie (doslownie)...
  7. Tu jest pompa z reduktorem i dwa przewody do baku - jeden ciągnie, drugi zwraca nadmiar. Nowsze Busy mają pompę i reduktor bezpośrednio w baku. Zmierzę... Iskra jest ładna, więc to nie to. Na razie skłaniam się ku wtryskom... Niedawno, przelot 51k.
  8. Cześć, Hayabusa z 2000 r. zachowuje się jak na filmiku niżej. Trochę kopci, czasami strzela w dolot. Żeby odpalić ją zimną, trzeba zakręcić kilka-kilkanaście razy, żeby załapała (załapie i od razu gaśnie). Miałem też sytuację, że ciepła nie chciała odpalić (ciśnienie było, bo zawsze przed odpaleniem czekam, aż pompa przestanie pracować) - kręciłem dobre kilkadziesiąt sekund, aż załapała (bez strzału ani nic, po prostu zagadała). Delikatne dodawanie gazu czasami pomaga - jak przekroczy się ten zakres mulenia, to idzie ładnie, chociaż odcinki nie osiąga (ok. 10k obrotów nie ma już mocy). Komputer nie zgłasza żadnych błędów. Sprawdziłem wszystkie czujniki (oprócz przechylenia i biegu). TPS daje książkowe napięcie w całym zakresie położenia przepustnicy i jest dobrze skalibrowany (komputer w trybie serwisowym pokazuje środkową kreskę). CKP dla pewności rozebrałem, dokładnie wyczyściłem, przelutowałem styki, inne czujniki (IAP, IAT, CMP, ECT, AP) też dają odczyty takie, jak powinny. Miałem też podejrzenie, że prąd z alternatora zakłóca sygnał z CKP, ale sprawdziłem - to nie to. Pompę paliwa też sprawdziłem (oprócz ciśnienia), przepompowałem całe paliwo z baku (w razie gdyby np. była w nim woda) i zalałem świeże 5 litrów prosto ze stacji - bez poprawy. Paliwo zlałem do samochodu i chodzi na nim idealnie. Iskra na wszystkich garach jest niebieska i gruba. Świece są okopcone, dwie były lekko mokre. Wymiana świec na stare nie pomogła (stare mam w dobrym stanie, zmieniłem je kiedyś, bo kupiłem irydówki). Czasami kopci z wydechu na czarno. Zalewa go... Filtr powietrza (K&N) wyczyszczony i nasmarowany - bez poprawy. Ładowanie jest OK (podejrzewałem, że może przez brak ładowania ciśnienie paliwa jest za niskie). Wszystkie wężyki od podciśnienia i inne sprawdziłem - są tam, gdzie powinny być, jednokierunkowy zawór podciśnienia też jest sprawny. Czego jeszcze nie sprawdziłem: - filtra paliwa (ale paliwo leci z przelewu aż miło, po spięciu pompy na krótko ciśnienie z przelewu się zwiększa, więc to pewnie nie on) - kompresji (nie mam miernika, spróbuję jutro pożyczyć) - ciśnienia z pompy paliwa - luzów zaworowych - wtryskiwaczy (może leją?) - komputera (trzebaby podmienić, żeby sprawdzić...) Powoli kończą mi się pomysły, od tych prób w końcu akumulator padł, więc wziąłem go do ładowania i kombinuję dalej, czytam, szukam... i nic :( To musi być jakaś pierdoła, tylko trzeba ją znaleźć... przychodzi Wam coś do głowy?
  9. Przeklejam z FB: "Przed chwila na pulawskiej w strone wawy przy shellu lezala cbr sc59 biala, rider caly ale moto polamane, ktos od nas?"
  10. Tez kiedys na sliskim nauczylem sie uzywac tylu :)
  11. Pytanie czy bardziej chcesz latać sportowo czy bardziej turystycznie. Z tego co piszesz, to turystycznie z możliwością dania po garach, więc bierz GSXF-a. Nie latałem na tych nowych (650), ale miałem przez parę lat 750-kę z 2001 r. Na miasto wygodna (mam porównanie z Hayabusą, którą teraz latam, i jajo do miasta jest wygodniejsze - kierownica wyżej, wygodniejsza pozycja), a i w trasie przyspiesza, tylko czasami trzeba zredukować. Zresztą mam wrażenie że na miasto lepszy byłby jakiś duży endurak - krawężniki ci wtedy niestraszne... no ale co kto lubi.
  12. Dzisiaj ok. 10:30 na Prymasa Tysiaclecia (Warszawa) dzwon puszki z Suzuki (nie wiem jakie to bylo moto), chyba puszka zajechala droge. Z kierowca OK.
  13. Jak w temacie, kumplowi posypała się skrzynia i szuka. Jakby ktoś miał skrzynię albo znał kogoś, kto może mieć, to dajcie znać.
  14. Dopiero przeczytalem caly temat, ktos podal pomysl z gniazdem jack, takim jak od sluchawek. Wybijcie sobie to z glowy, sluchawki przy wkladaniu robia tam na chwile zwarcie. W sluchawkach to nie przeszkadza, a przy zasilaniu owszem. Poza tym te gniazda nie sa przystosowane do duzych pradow, no i te tansze sa wrazliwe mechanicznie i lubia przerywac, "trzeszczec", co przy puszczeniu nimi zasilania bedzie powodowalo grzanie w tym miejscu...
  15. http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,123133,13504650,Wtorek_na_ulicach_Warszawy__NA_ZYWO_,,,411774.html?v=1&pId=21284758&send-a=1 Hayabusa ślizgnęła się na torach. "Sezon na motocykle otworzyliśmy już jakiś czas temu, więc do takich zdarzeń będzie dochodziło pewnie częściej. Suzuki hayabusa wchodził w zakręt z Jagiellońskiej w prawo w kierunku Mostu Gdańskiego na rondzie Starzyńskiego, gdy kierowca stracił panowanie nad 200-konną maszyną. Na szczęście w nikogo nie uderzył, tylko po prostu położył motocykl. Tyle że, na środku torowiska. Zatrzymał w ten sposób tramwaje na 6 minut."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...