Skocz do zawartości

bakardi

Forumowicze
  • Postów

    533
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bakardi

  • Urodziny 10/17/1992

Informacje profilowe

  • Lubię
    :) Takie jak każdego innego :D Motoryzacja!!
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    ETZ 150 '91
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3823175
  • Strona www
    http://www.mz150.yoyo.pl

Osiągnięcia bakardi

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

0

Reputacja

  1. No niestety tak go dostałem, a stan wizualny w ogóle mnie nie obchodzi (przynajmniej na razie), teraz chodzi mi głównie aby palił bez żadnego problemu. Progu na tulei nie ma, a pierścionki nie wydają się cienkie. Gdzie tego oznaczenia mogę szukać? Próbowałem coś znaleźć na tym silniku, ale nic nie znalazłem... jedynie co znalazłem to oznaczenia HM edit: Znalazłem jakieś numery, ale sami zobaczcie http://img215.imageshack.us/gal.php?g=p1040215v.jpg
  2. Witam Od razu mówię że nie wiedziałem w jakim dziale umieścić moje pytanie Mam dość dziwne pytanie, bo ostatnio kupiłem taki silnik bez gaźnika, i chciał bym dokupić ów gaźnik, ale nawet nie wiem z jakiego skutera pochodzi ten silnik? Bardzo proszę o pomoc. Z tego co szukałem na internecie to silnik pochodzi od Hondy spree lub Vision ale to są tylko przypuszczenia. Od razu bardzo bym prosił o ocenę tłoka oraz tulei cylindrowej, czy są w miarę dobrym stanie Dodaję link do galerii ze zdjęciami bo na forum nie chcą wchodzić zdjęcia (??) http://img823.imageshack.us/g/p1040214.jpg/ Pozdrawiam
  3. może teraz będę trochę "sztywniacki", ale nie wolno człowieka gasić gaśnicą, a szczególnie nie wolno na niego psikać od tak dla zabawy. Jak dla mnie to nic fajnego. szkoda maszyn
  4. bakardi

    Motocross Elizówka

    ja bym chętnie rowerem pojechał, ale złapałem gume z tyłu :/:/. To jak, płaci się za wejście ?
  5. jawa 50 :flesje: ale niestety działała jakieś 5 min i staną wał :| do tej pory nie wiem dlaczego. mieszanka była odpowiednia. teraz mam MZ 150 :biggrin:
  6. możliwe :cool: albo jest za dużo oleju w paliwie. Mieszanka powinna być 1:30 tzn jeden litr oleju na 30 litrów benzyny. ;) Pozdrawiam
  7. no ja nie wiem. nigdy tego silnika nie rozbierałem, nie będę się kłócił.
  8. to jest pewnie tak jak mówisz :notworthy:) mi się nigdy nie przydarzyło coś takiego. Dobrze że mnie poprawiłeś. Pozdrawiam
  9. nie wiem czy to ja straciłem orjętacje czy ty źle piszesz? magneto jest z prawej strony tak jak napisał PiotrekRR. jak by pierścienie pękły podczas jazdy to zablokowało by ci koło i tulej cylindrowa (inaczej cylinder) była by do wymiany :notworthy: nie masz co się przejmować takimi jak by to nazwać? dupkami co się z innych naśmiewają. każdy od czegoś zaczyna!! :eek: Pozdrawiam i powidzenia!!
  10. :bigrazz: ja bym włożył zębatkę z przody jeszcze mniejszą. a jak to nic nie da to pobawił bym się z tylną.
  11. :| to nie jest z byt miłe dla kolegi. Jeżeli to jest 2T to nic z prawej strony się nie może lać, a jeżeli coś się sonczy to znaczy że simmering puścił.
  12. Człowieku!! jestem pełen podziwu tobie i wysiłkowi jaki temu włożyłeś!!!!! po prostu SZACUNEK :icon_mrgreen: :) :cool: oby było więcej takich jak ty!!.
  13. a na jakich biegach to się robi ?? może z jakiegoś trybu w skrzyni się ząbek ułamał i dlatego tak działa bo raz się zazębi a raz nie.
  14. http://motocykle-mz.pl/infopage.php?id=102 oraz http://motocykle-mz.pl/infopage.php?id=100 na drugi raz poszukaj na http://www.google.pl
  15. bakardi

    ETZ 250

    proszę bardzo http://mzetz250.republika.pl/pliki/mz12v.gif oraz http://arecki1113.republika.pl/mz12v.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...